![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja, hoop doet leven. Helaas zie ik het na het wegvallen van Strootman helemaal niet meer zitten. Verdediging was al dramatisch, nu is het middenveld ook nog eens volledig uit balans. Aanval blijft van hoog niveau, maar daarmee compenseer je de rest niet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
We waren ooit zo dichtbij. Wordt soms nog zwetend wakker van Robben, aaaarrrrghhh. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
quote: +1 Wat had ik een spierpijn de dagen er na van de spanning. De defensie is al twaalf jaar een punt van discussie en volgens mij heeft Nederland nog steeds een heel aardig middenveld. Daley Blind als vervanger van Strootman lijkt me prima. [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 08-05-2014 22:28] ![]() |
|
Hahaha, ik was er echt ziek van, niet te doen gewoon. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
Helemaal NIKS wordt het dit jaar. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
ik denk dat er geen modderfiguur geslagen word maar dat we alsnog de groeps fase niet doorkomen. Het licht aan de volgende generatie spitsen maar we hebben denk ik de beste generatie jonkies sinds de jaren 90 generatie nu.... ![]() |
|
quote: Dit dus ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: +1 "Tussentoernooi" denk ik, beetje vergelijkbaar met EK96 of EK2004. ![]() |
|
sgeiterdt > zware tijden in dordt? I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Het gaat niet bepaald voorspoedig, dat moet echt beter. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
bravour is weg bij dordt vind ik... jammer... I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Na gisteren kan ik dat alleen maar beamen Hier had uw advertentie kunnen staan! ![]() |
|
Het was niet om aan te zien, ik zat me gewoon te schamen voor de tv. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: The novelty wears off.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |