IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : PSV is een kutclub [voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 02-08-2013 12:17 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Het gaat weer beginnen

Voorspelling eindstand.

1 Ajax
2 Feyenoord
3 PSV
4 AZ
5 Vitesse
6 Twente
7 NEC
8 Heerenveen
9 Utrecht
10 Groningen
11 Heracles
12 Den Haag
13 Roda JC
14 Zwolle
15 NAC
16 Go Ahead
17 RKC
18 Cambuur




jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 02-08-2013 13:51 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Voorspelling eindstand.

1 Ajax
2 PSV
3 Feyenoord
4 AZ
5 Vitesse
6 Twente
7 NEC
8 Groningen
9 Ado
10 Utrecht
11 Heracles
12 Heereveen
13 Zwolle
14 RKC
15 Roda JC
16 NAC
17 Cambuur
18 Go Ahead



Never have so many sacrificed so much for so few


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-08-2013 14:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Als verstokt NEC-fan kan ik je nu al zeggen dat die plek 7 een zware overschatting van de huidige kwaliteiten is, helaas. Ik hoop dat ik enorm ongelijk krijg, uiteraard, maar op voorhand ziet het er helemaal niet best uit. Mijn gok:

1.Ajax
2.PSV
3.Feyenoord
4.AZ
5.vistas
6.Twente
7.Roda JC
8.ADO
9.Groningen
10.PEC Zwolle
11.Heracles
12.Utrecht
13.Heerenveen
14.NAC
15.RKC
16.NEC
17.Go Ahead Eagles
18.Cambuur


[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-08-2013 14:29]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 02-08-2013 15:18 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Tja, de top 5 is meestal redelijk te voorspellen maar daaraonder is vaak heel verassend.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-08-2013 16:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2013 15:18 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Tja, de top 5 is meestal redelijk te voorspellen maar daaraonder is vaak heel verassend.


De competitie staat in brand?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 02-08-2013 17:33 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

hahaha "verrassend" it is



Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 02-08-2013 19:29 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Als Vitesse-fan kan ook ik melden dat de 5e plek zwaaaaaar overschat is. Zonder echte spits halen we net het linkerrijtje als ik het zo zie.



Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 02-08-2013 19:32 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

1.Ajax
2.PSV
3.Twente
4.AZ
5.Heerenveen
6.Feyenoord
7.Vitesse
8.NEC
9.Groningen
10.Heracles
11.Utrecht
12.Roda JC
13.PEC Zwolle
14.NAC
15.RKC
16.ADO
17.Go Ahead Eagles
18.Cambuur



Andrei
Usericon van Andrei
Posted 02-08-2013 19:51 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Vrij moeilijk in te schatten allemaal. De titel zal naar Ajax, PSV of Feyenoord gaan. Grote bovenkant van subtop met Groningen, AZ, Vitesse, Heerenveen, Twente, Roda JC, grote onderkant van de subtop met Utrecht, PEC, Heracles, NAC, NEC, ADO. Nacompetitie voor Go Turkmenistan en Camboer. RKC er rechtstreeks uit.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-08-2013 22:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2013 14:21 schreef Mark het volgende:
Als verstokt NEC-fan kan ik je nu al zeggen dat die plek 7 een zware overschatting van de huidige kwaliteiten is, helaas. Ik hoop dat ik enorm ongelijk krijg, uiteraard, maar op voorhand ziet het er helemaal niet best uit. Mijn gok:

1.Ajax
2.PSV
3.Feyenoord
4.AZ
5.vistas
6.Twente
7.Roda JC
8.ADO
9.Groningen
10.PEC Zwolle
11.Heracles
12.Utrecht
13.Heerenveen
14.NAC
15.RKC
16.Go Ahead Eagles
17.Cambuur
18.NEC



Aangepast. Ik was iets te positief, vrees ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-08-2013 22:53]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-08-2013 23:00 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

GRUNN!!


Bruce Banner


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 03-08-2013 23:03 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 3 augustus 2013 22:52 schreef Mark het volgende:
Aangepast. Ik was iets te positief, vrees ik.


Nu je het zegt.....jammer vond NEC de laatste best een leuk team



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-08-2013 23:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hele vorige seizoen was al bitter weinig, het was een wonder dat we in de winterstop 7e stonden. In seizoen 2012-2013 heb ik welgeteld 3 aankijkbare wedstrijden gezien (vistas thuis, utrecht thuis en volgens mij groningen thuis ook nog), voor de rest verhulden de uitslagen de algehele armoede flink. De dramatische eindspurt (1 punt in de laatste 10 wedstrijden) was een meer realistische afspiegeling van het team en de coach.

Maar goed, het kan dus nog slechter, blijkt. Jupiler League, here we come


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 03-08-2013 23:24 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Misschien kun je fuseren met Vitesse



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-08-2013 23:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2013 23:24 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Misschien kun je fuseren met Vitesse


Dat zijn geen grappen. Ik fuseer nog liever met een kernbom.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-08-2013 23:25]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-08-2013 23:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

pronose

1.Ajax
2.PSV
3.Feyenoord
4.Twente
5. Heerenveen
6. Vitesse
7. Groningen
8. AZ
9. Utrecht
10. ADO
11. RKC
12. Heracles
13. NEC
14. Roda JC
15. Go Ahead Eagles
16. NAC
17. PEC Zwolle
18. Cambuur


signature


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 04-08-2013 2:42 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

als twente zijn frisheid terug krijgt is er veel mogelijk.
Alsnog denk ik dat de titel naar ajax of psv gaat. Feyenoord is te afhankelijk van pele maar heeft voor de rest eigenlijk ongeveer even goede spelers als de rest.
Ik verwacht meer van AZ en heerenveen dan vorig jaar.
Vitesse zal denk ik wegzakken zonder een geschikte vervanger van bony.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-08-2013 10:35 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

(van De Standaard)

‘Homoseksualiteit is een ziekte die niet gepromoot moet worden’

Oud-PSV-voetballer Mateja Kezman heeft zich gemengd in het debat over homoseksualiteit in de voetballerij. Volgens de Serviër is ‘homoseksualiteit een ziekte die niet gepromoot moet worden’
Sinds enkele dagen woedt in Nederland een nieuw debat over homoseksualiteit in het voetbal. Aanleiding is het feit dat de Nederlandse voetbalbond KNVB met een boot deelnam aan de Canal Pride in Amsterdam.

Voor Kezman was dat alvast een brug te ver. ‘Homoseksualiteit een ziekte die niet gepromoot moet worden,’ aldus de voormalige topschutter in een Servische krant.

Kezman had er ook problemen mee dat de Nederlandse bondscoach Louis Van Gaal op de boot aanwezig was. 'Ik zal hem niet opbellen om het hem persoonlijk te vertellen, maar ik heb er problemen mee dat hij zoiets doet.'

Van der Gijp

Eerder deze week zorgde ook de Nederlandse oud-international René van der Gijp voor opschudding in het programma Voetbal International.

“Ik moet zeggen, voor mij hoeft het niet zo heel erg dit. Dat gedoe met voetballers die uit de kast moeten komen. Laten we gewoon weer even normaal doen. Er zijn gewoon weinig homofiele voetballers. Er zullen er wel een of twee zijn, maar voetbal is geen sport voor homo’s’, aldus de oud-international.

‘Als je homo bent, dan ga je gewoon in een kapperszaak werken’, aldus nog Van der Gijp. De uitspraken van Van der Gijp deden in Nederland flink wat stof opwaaien. De oud-voetballer kreeg onder meer het verwijt een homohater te zijn. Maar die verwijten raken Van der Gijp naar eigen zeggen niet.

‘Ik voel me niet aangesproken als iemand mij voor homofoob uitmaakt. Als er íemand is die het helemaal geen reet kan schelen wat iemand met zijn leventje doet, ben ik het. Ik snap nog steeds niet wat ik fout heb gezegd. Als er homoseksuele voetballers zijn die niet uit de kast durven, dan is het veel meer angst voor de reacties van familie en vrienden, dan voor de spelersgroep’, aldus Van der Gijp aan het NRC.

Van der Gijp stoort zich aan het feit dat voetbal wordt neergezet als intolerant, omdat homo’s niet uit de kast zouden durven komen. ‘Ik geloof dat voetbal de meest tolerante beroepsgroep is op aarde. Er zijn gewoon niet zo veel homo’s. Ik heb in de kleedkamer nooit meegemaakt dat homofilie een issue was, of dat daar een zwaar gesprek over gevoerd is. ‘

Wat een kut-homofoben


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 08-08-2013 10:41 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Van Kezman had ik dit wel verwacht, dat is een Serviër en die loopt zo'n 200 jaar achter voor wat betreft onze normen en waarden.

En van de Gijp wilde makkelijk scoren en dat is hem gelukt.

Mijn voorspelling:

1-Ajax
2-PSV
3-AZ
4-Feyenoord
5-Twente
6 t/m 18 niet te voorspellen.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2013 10:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Serviërs zijn de oorzaak van WO I, WO II, de Joegoeslavië-oorlogen en nog tal van andere kloterijen


signature


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-08-2013 15:18 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

En toen bestond de Jupiler League weer, rare opzet met 4 teams die voor spek en bonen meedoen. Desondanks meer vertrouwen in de ploeg dan de afgelopen jaren, met veel talent uit eigen jeugd en paar ervaren speler. En..eindelijk weer een echte spits met Boymans

Morgen de eerste uitwedstrijd tegen VVV, ongeacht de uitslag zin an


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-08-2013 17:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2013 15:18 schreef Daops het volgende:
En..eindelijk weer een echte spits met Boymans



Als hij blessurevrij is *en* fit, dan is het een hele goeie. Helaas hebben wij er maar weinig plezier van gehad afgelopen half jaar, want hij was om de haverklap geblesseerd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-08-2013 20:24 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2013 17:53 schreef Mark het volgende:
Als hij blessurevrij is *en* fit, dan is het een hele goeie. Helaas hebben wij er maar weinig plezier van gehad afgelopen half jaar, want hij was om de haverklap geblesseerd.
Ja, daarom heeft ie ook mede voor een Jupiler League club gekozen, om het plezier terug te vinden. En dat had ie afgelopen zondag met twee doelpunten bij z'n debuut!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-08-2013 20:25 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 3 augustus 2013 23:45 schreef Hypnos het volgende:
pronose

1.Ajax
2.PSV
3.Feyenoord
4.Twente
5. Heerenveen
6. Vitesse
7. Groningen
8. AZ
9. Utrecht
10. ADO
11. RKC
12. Heracles
13. NEC
14. Roda JC
15. Go Ahead Eagles
16. NAC
17. PEC Zwolle
18. Cambuur



Je kan wel zien dat je uit Belgie komt, Go Ahead boven PEC, jij bent niet goed bij je radijs.


Against God and Government


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2013 12:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de iegels gaan fliegen dit jaor


signature


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen