![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Die was erbij en opvallend positief over Ajax maar ik had het idee dat ie het veinsde. Dat stukje over Bommel was een vermakelijk tv-moment, zo snel waren de heren het nooit met elkaar eens geweest. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Het is wel spannend bovenin. Jammer dat Heerenveen zo dramatisch speelt. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 16-12-2012 22:37] ![]() |
|
AGOVV jammer we zullen je missen ![]() ![]() |
|
Tja, dat krijg je als je gaat samenwerken met de vistassen, he. Dat soort ongezonde nabijheid kost je de kop, daar weten ze in Wageningen ook alles van. Vooral lullig voor de amateur-tak van AGOVV die dit jaar 100 jaar bestaat. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik ga ze helemaal niet missen. En ik verwacht dat er nog wel een of twee clubs verdwijnen de komende jaren. ![]() |
|
Yep. Veendam ligt ook al aan de beademing. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Al jaren. Eens houdt het op. Emmen gaat het ook niet zo goed mee. ![]() |
|
tjakkaa! volgende bericht is vooral voor MR. N: De Graafschap is samen met Cambuur de grootste 'spekkoper' van het faillissement van de Apeldoornse club. De Superboeren verloren met 2-1 van AGOVV en stijgen van de negende naar de zevende plaats. Dat gaat ten koste van FC Volendam, dat twee plekken moet inleveren. ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote:Wel mooi meegenomen ja. Maar beter gaan ze eens zelf fatsoenlijk voetballen. Je schaamt je soms de ballen uut de boks voor dat beroerde voetbal. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
emmen zal wel een keer gaan fuseren met WKE denk ik... mis agovv totaal niet... maar hele voetbal momenteel niet, dus dat scheelt! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: soms? lik nergens op! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Pieters toch..... nu maar hopen dat Bouma voor de rest van het seizoen een basisplaats krijgt ![]() ![]() |
|
Flink bloedbad, begreep ik? Goeie reactie na een rode kaart, lekker volwassen ![]() Benieuwd naar de topper zondag, eens kijken wie het het beste oppakt na de winterstop. PSV in ieder geval niet ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Pec Zwolle thuis, altijd lastig. I am mine own redeemer...! ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: Wat een malloot zeg. quote: ![]() |
|
quote: Die lulletjes uit Eindhoven. Terechte overwinning en weer geen penalty he. Ook bij PEC thuis tegen PSV werd er een loepzuivere penalty bij Zwolle door de neus geboord. En bij die Pieters hoop ik dat ie weer 9 maand uit de roulatie is. Against God and Government ![]() |
|
Ajax verdiend gewonnen maar de manier waarop die goals werden weggegeven ![]() ![]() |
|
Dank u ![]() Alleen de samenvatting gezien, maar Feyenoord liep flink te kutten achterin. Ajax vond ik ook slordig trouwens, zijn af en toe toch een stel nichten bij elkaar... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Deze wedstrijd was een samenvatting van de hele eerste seizoenshelft van Feyenoord: - Mathijsen die prutst - Doelpunt tegen uit standaard situatie - Gemakkelijk gegeven strafschop - Immers die de beste kansen mist ![]() |
|
Toch een lichte teleurstelling gisteren tegen ADO. Zuiver doelpunt afgekeurd (toegegeven door de scheids achteraf), wat ons wellicht twee dure punten kostte in de degradatiestrijd. Gelukkig wel weer genoeg strijd op het veld gezien om de moed erin te houden. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Pfff, drama drama. Zelfde ellende als december, dat trainingskamp heeft echt geen kont geholpen. Een spits motten we. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Helaas, Feyenoord was een maatje te groot. Wel blij met nieuwe huurlingen Cornelisse en Hofs, bleken nu al van toegevoegde waarde. Mark, proficiat met Enniesee ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |