![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
klaar voor Belgiƫ - Nederland! nr 125! ![]() |
|
Ik gun het de Belgen wel, hebben een leuke spelersgroep momenteel. Nederland is in opbouw na het EK-debacle, dus daar verwacht ik momenteel niet zo veel van. Een overwinning voor de Belgen is wellicht wel een goede opschud-actie voor dit team, dat ze nogmaals even met de neus op de feiten gedrukt worden dat ze echt niet zo goed zijn als ze denken. Liever nu in een oefenpotje dan als het erom spant tijdens de kwalificatie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Leuke overwinning voor de Belgen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Vond het ook een zeer aangename wedstrijd om naar te zien en als Belg is het natuurlijk zeer leuk dat we nog eens winnen. Nu, zoals je zelf al zei... voor NL beter om nu nog eens op hun bek te gaan. Ik hoop dat wij nu Wales niet te laag gaan inschatten. ![]() |
|
Net goed voor die blaaskaak van een Van Gaal. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
sorry signature ![]() |
|
Ik maak me er niet zo druk om, er waren ook genoeg goede momenten. Wat me nu net als tijdens het EK opviel waren de enorme ruimte tussen verdediging en middenveld: waar Belgie de boel vastzette op sommige momenten daar leek het wel alsof er zonder enige mate van weerstand er druk op de defensie gezet kon worden. Misschien een toch te aanvallende opstelling? En nogal opportunistisch om 4 spelers te laten debuteren in de verdediging, zoiets snap je toch niet? ![]() ![]() |
|
Beide ploegen waren aanvallend echt sterk... en verdedigend echt zwak, zo krijg je een leuke wedstrijd ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Jullie hebben tenminste Kompany achter de hand. Wij hebben...erm...erm...Bouma...? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Douglas? ![]() |
|
quote: Even slecht. Draaicirkel van een leopard tank en heeft al een gele kaart te pakken tijdens de warming up. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-08-2012 10:46] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
@ Teneighty: Wat is er met Ajax aan de hand, ze verkopen alleen maar (goede) spelers zonder nieuwe grote aankopen te doen terwijl ze voor de 3e keer op rij de CL hebben gehaald? ![]() |
|
Zitten zwaar in de financiele misere, hebben nauwelijks geld om nieuwe aankopen te doen. Rick van den Boog, he, veel praatjes maar weinig inhoud. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Weet ik veel, misschien teveel geld in het omkopen van de andere clubs gestoken zodat ze eindelijk weer eens kampioen konden worden? Dat zou die opmerkelijke inhaalraces wel verklaren. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: nee hoor, een leopard tank draait om z'n as, douglas heeft daar de middencricel voor nodig... ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 25-08-2012 13:15] ![]() |
|
Kinderwens? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Morgen thuis tegen Vite$$e, zeer benieuwd. Tot nu toe een behoorlijke start gehad met twee gelijkspelen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
PEC Zwolle thuis. Zal mij weer benieuwen. Utrecht krijgt het ieder seizoen weer voor elkaar om van dit soort ploegen te verliezen. Nou waren de 6 punten tegen ajax dan wel weer mooi natuurlijk en compenseerde weer een dat puntverlies tegen kleinere ploegen. [offtopic] de kut van Silence? Was Orlando weer bezig? ![]() ![]() |
|
quote: Dat vraag ik me weleens af, zou je dan liever niet die 6 punten tegen Ajax hebben en gewoon 5e worden ofzo? ![]() |
|
What the fuck doet die Krul in het doel? Man wat een grabbel koning, overal te laat en niet bal vast. En dan die Narsingh, speel godverdomme die bal eens op tijd af! En dan nog niet te spreken over dat kansloze Turkse kut publiek. Te triest voor woorden, met je laserpen in de ogen van een speler schijnen tijdens een vrije trap. Mongolen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-09-2012 21:30] Against God and Government ![]() |
|
Maar wel gewonnen ![]() ![]() |
|
quote: Krul is tenminste beter dan Stekelenburg of Vermeer en minstens zo goed als Vorm. Dus wie wil jij dan zien? Mulder? ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Welke Krul heb jij gezien dan? Ik heb echt met verbazing naar de vent staan kijken. Wat mij betreft is Stekelenburg veel zekerder van zijn zaak, meer balvast en straalt veel meer rust uit. Om nog maar niet te spreken over die doeltrappen van Krul.. Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |