IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : PSV is een kutclub [voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-08-2012 11:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mwoah, valt mee. Schone, Vadocz en Zeefuik zijn de belangrijkste verliezen. Aan de andere kant hebben we Sno, Roorda en Rieks er nu bij. Denk dat we er op balans misschien zelfs wat op vooruit gegaan zijn. Alleen missen we nog altijd een degelijke spits en een vleugelaanvaller, dus scoren blijft een ellende, en het is nog altijd onzeker of we Nuytinck en Conboy kunnen behouden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Moloch horridus
Beunhaas
Usericon van Moloch horridus
Posted 15-08-2012 16:29 by Moloch horridus Wijzig reactieProfiel van Moloch horridusQuote dit bericht

klaar voor Belgiƫ - Nederland! nr 125!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2012 17:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik gun het de Belgen wel, hebben een leuke spelersgroep momenteel. Nederland is in opbouw na het EK-debacle, dus daar verwacht ik momenteel niet zo veel van. Een overwinning voor de Belgen is wellicht wel een goede opschud-actie voor dit team, dat ze nogmaals even met de neus op de feiten gedrukt worden dat ze echt niet zo goed zijn als ze denken. Liever nu in een oefenpotje dan als het erom spant tijdens de kwalificatie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2012 22:47 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Leuke overwinning voor de Belgen Verdiend ook. Na de 1-2 sloop de hautainheid en de onoplettendheid er weer in bij Nederland. Meteen afstraffen die handel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 15-08-2012 23:18 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2012 22:47 schreef Mark het volgende:
Leuke overwinning voor de Belgen Verdiend ook. Na de 1-2 sloop de hautainheid en de onoplettendheid er weer in bij Nederland. Meteen afstraffen die handel.

Vond het ook een zeer aangename wedstrijd om naar te zien en als Belg is het natuurlijk zeer leuk dat we nog eens winnen.

Nu, zoals je zelf al zei... voor NL beter om nu nog eens op hun bek te gaan. Ik hoop dat wij nu Wales niet te laag gaan inschatten.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 15-08-2012 23:23 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Net goed voor die blaaskaak van een Van Gaal.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2012 0:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sorry


signature


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 16-08-2012 0:20 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ik maak me er niet zo druk om, er waren ook genoeg goede momenten. Wat me nu net als tijdens het EK opviel waren de enorme ruimte tussen verdediging en middenveld: waar Belgie de boel vastzette op sommige momenten daar leek het wel alsof er zonder enige mate van weerstand er druk op de defensie gezet kon worden. Misschien een toch te aanvallende opstelling? En nogal opportunistisch om 4 spelers te laten debuteren in de verdediging, zoiets snap je toch niet?



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-08-2012 0:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Beide ploegen waren aanvallend echt sterk... en verdedigend echt zwak, zo krijg je een leuke wedstrijd


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-08-2012 0:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Jullie hebben tenminste Kompany achter de hand. Wij hebben...erm...erm...Bouma...?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-08-2012 2:01 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Douglas?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-08-2012 10:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2012 2:01 schreef bokkie666 het volgende:
Douglas?


Even slecht. Draaicirkel van een leopard tank en heeft al een gele kaart te pakken tijdens de warming up.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-08-2012 10:46]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 16-08-2012 14:07 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

@ Teneighty: Wat is er met Ajax aan de hand, ze verkopen alleen maar (goede) spelers zonder nieuwe grote aankopen te doen terwijl ze voor de 3e keer op rij de CL hebben gehaald?



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-08-2012 14:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zitten zwaar in de financiele misere, hebben nauwelijks geld om nieuwe aankopen te doen. Rick van den Boog, he, veel praatjes maar weinig inhoud.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 16-08-2012 18:50 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2012 14:07 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
@ Teneighty: Wat is er met Ajax aan de hand, ze verkopen alleen maar (goede) spelers zonder nieuwe grote aankopen te doen terwijl ze voor de 3e keer op rij de CL hebben gehaald?

Weet ik veel, misschien teveel geld in het omkopen van de andere clubs gestoken zodat ze eindelijk weer eens kampioen konden worden? Dat zou die opmerkelijke inhaalraces wel verklaren.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 16-08-2012 21:04 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 16 augustus 2012 10:46 schreef Mark het volgende:
Even slecht. Draaicirkel van een leopard tank en heeft al een gele kaart te pakken tijdens de warming up.


nee hoor, een leopard tank draait om z'n as, douglas heeft daar de middencricel voor nodig...


I am mine own redeemer...!


de kut van silence
Usericon van de kut van silence
Posted 18-08-2012 22:51 by de kut van silence Profiel van de kut van silenceQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 25-08-2012 13:15]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-08-2012 22:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Kinderwens?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-08-2012 11:56 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Morgen thuis tegen Vite$$e, zeer benieuwd. Tot nu toe een behoorlijke start gehad met twee gelijkspelen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-08-2012 14:06 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

PEC Zwolle thuis. Zal mij weer benieuwen. Utrecht krijgt het ieder seizoen weer voor elkaar om van dit soort ploegen te verliezen.

Nou waren de 6 punten tegen ajax dan wel weer mooi natuurlijk en compenseerde weer een dat puntverlies tegen kleinere ploegen.

[offtopic] de kut van Silence? Was Orlando weer bezig?


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 25-08-2012 15:10 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 25 augustus 2012 14:06 schreef Burzum het volgende:
Nou waren de 6 punten tegen ajax dan wel weer mooi natuurlijk en compenseerde weer een dat puntverlies tegen kleinere ploegen.

[offtopic] de kut van Silence? Was Orlando weer bezig?


Dat vraag ik me weleens af, zou je dan liever niet die 6 punten tegen Ajax hebben en gewoon 5e worden ofzo?



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-09-2012 21:29 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

What the fuck doet die Krul in het doel? Man wat een grabbel koning, overal te laat en niet bal vast. En dan die Narsingh, speel godverdomme die bal eens op tijd af! En dan nog niet te spreken over dat kansloze Turkse kut publiek. Te triest voor woorden, met je laserpen in de ogen van een speler schijnen tijdens een vrije trap.

Mongolen

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-09-2012 21:30]


Against God and Government


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-09-2012 0:16 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Maar wel gewonnen


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 08-09-2012 10:04 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2012 21:29 schreef Rotzak het volgende:
What the fuck doet die Krul in het doel? Man wat een grabbel koning, overal te laat en niet bal vast. En dan die Narsingh, speel godverdomme die bal eens op tijd af! En dan nog niet te spreken over dat kansloze Turkse kut publiek. Te triest voor woorden, met je laserpen in de ogen van een speler schijnen tijdens een vrije trap.

Mongolen

Krul is tenminste beter dan Stekelenburg of Vermeer en minstens zo goed als Vorm. Dus wie wil jij dan zien? Mulder? En Narsingh is enkel goed als er veel ruimte is, zelfs met iets minder ruimte zoals bij die 3 tegen 2 is zijn handelingssnelheid te traag.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-09-2012 16:13 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Welke Krul heb jij gezien dan? Ik heb echt met verbazing naar de vent staan kijken. Wat mij betreft is Stekelenburg veel zekerder van zijn zaak, meer balvast en straalt veel meer rust uit. Om nog maar niet te spreken over die doeltrappen van Krul..


Against God and Government


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen