![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom uit Vriezenveen maar ben dus voor Feyenoord. ![]() |
|
http://www.voetbalflitsen.com/artikel/1867/receptioniste-ajax-vraagt-60-euro-voor-een-wip Geniaal die Andy vd Meyde!!! ![]() ![]() |
|
![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: je bent tenminste niet zo'n successupporter als 9/10e van twente! ![]() http://www.youtube.com/watch?v=wYRCOT3Hn4o ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
ik snap het ook niet... ken de tijd van 't diekman nog... krap 6000 man... I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Ja en een veldbestorming nadat ze dankzij twee gelijke spelen tegen Arhus door waren gegaan naar de volgende ronde in de uefa cup ![]() |
|
Ik snap het prima. Succes trekt volk. Vandaar dat je door het hele land heen Ajax-, Feyenoord- en PSV-"supporters" hebt, maar nauwelijks Graafschap-, Heracles-, of Roda JC supporters buiten de lokale regio. Zo moeilijk is het toch niet? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ja, dat snap ik wel maar dat het zo snel kan gaan vind ik bizar. Ik zou denken dat succes 'nieuwe' jonge supporters aantrekt zoals ik op m'n 11e voor Feyenoord werd (in een matig seizoen btw ![]() ![]() |
|
Kijk naar vitesse, sinds de komst van jordania na enkele magere jaren zit het hele stadion weer vol. Zelfde met NEC na 2008. De echte vraag is wat er gebeurt zodra het weer minder gaat. AZ is een mooi voorbeeld wat dat betreft; geen idee wat de bezoekersaantallen waren na het vertrek van Scheringa, maar ik durf best de gok te wagen dat er een aardige terugval was. Als een club als Twente 10-15 op het hoogste niveau bezig kan blijven, dan begin je meer landelijke support aan te trekken en wellicht dat je het dan ook over meerdere generaties gaat zien; stort de boel daar in de komende 2-3 jaar in (wat ik eerlijk gezegd niet verwacht, want er staat daar een fantastische organisatie met een goed lange-termijn beleid), dan zakt daar ongetwijfeld ook weer de bodem uit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote:Precies, zag je bij ons ook. Na de succesjaren eind jaren '90 (spelen in de Champions League en Uefa Cup) waren er ineens wachtlijsten voor seizoenskaarten en zelfs uitbreidingsplannen voor het stadion tot 25.000 bezoekers. Dit heeft wel een trouwe basis 'nieuwe' supporters opgeleverd, maar de dramatische prestaties (sportief en financieel) van de afgelopen jaren zorgen helaas toch weer voor lege plekken op de tribunes. Hoe je het ook wendt of keert, succes op het veld blijft de beste PR. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Bony in januari naar Chelsea, nieuwe Drogba dus signature ![]() |
|
Zal vistas wel flink gaan kelderen op de ranglijst (*fingers crossed*). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: binnen de regio loopt het al enorm terug... terecht, na al die jaren van leugens en wanbeleid... I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote:Hoe kom je daarbij? ![]() |
|
Lampard vertelde me het signature ![]() |
|
onder de douche? ![]() |
|
onder andere ![]() nja, het is al afgezwakt ondertussen http://www.givemefootball.com/premier-league/8m-chelsea-and-liverpool-striker-target-talks-up-s?state=7cc75bfb1ebc4408aa7a792dd0b13f25 signature ![]() |
|
Zlatan maakt ook een doelpuntje ![]() |
|
DAMN! scoorde blijkbaar alle 4 de goals! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-11-2012 22:54] signature ![]() |
|
Hij had er blijkbaar zin in ![]() Op zich wel grappig dat net vandaag de nominaties voor mooiste doelpunt van het jaar zijn bekend gemaakt. ![]() |
|
Liechtenstein - Malta 0-1 Enige wat telt! ![]() |
|
quote: Fan van die man, lekkere no-nonsense mentaliteit. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
ook niet met jou, dappere speerwerper? http://www.kpnvandaag.nl/#algemeendagblad/feyenoordnooitafsprakenmethardekernvoorgeld/ I am mine own redeemer...! ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |