![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
slecht en Kroatië wordt groepswinnaar barrages tegen één of ander nieuwbakken USSR-staatje of Scandinavisch land en hoppa richting Rio-ol edit: naar Bleggië terug dus [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-10-2012 15:27] signature ![]() |
|
België heeft inderdaad al langer veel goede spelers, maar het lijkt erop dat ze nu eindelijk ook echt een ploeg op het veld hebben staan. Het belangrijkste is misschien nog wel dat het nu eens lijkt mee te zitten (of dit kun je ook een kwaliteit noemen, uw geluk afdwingen). Dan zeker die partij van vrijdag geweest tegen Servië. Vroeger kwamen we altijd 2 of 3-0 achter, maar nu houden we die 0 en scoren we zowaar zelf behoorlijk uit het niets, om vervolgend de wedstrijd in handen te nemen. Tegen Schotland mooi gedomineerd zoals het hoort. Zowiso gaan voor groepswinst, want evengoed kom je tegen een Frankrijk of Portugal uit in de barrages. NL heeft er blijkbaar deugd van gehad eens op hun bek te gaan tegen ons, als je ziet naar welke resultaten ze nu halen. Het verrast me wel hoe zwak Turkijke nu is, slechts 3 punten. ![]() |
|
Nederland zit momenteel zwaar in een overgangsfase na het mislukte EK. Dat we in die oefenpot van Belgie verloren kon je op voorhand al uittekenen. Nieuwe coach, veel geblesseerden, veel nieuwe jonge spelers uitgetest. Plus weinig interesse voor de wedstrijd zelf (verplicht oefenpotje), terwijl Belgie juist iets leek te willen bewijzen. Als je de mutaties ziet in het elftal van gisteren ten opzichte van het EK een paar maanden geleden, dat was echt enorm. Volgens mij alleen Stekelenburg, De Jong, Heitinga, Van der Vaart, Huntelaar, Affelay en Van Persie over in deze selectie (al waren Sneijder en Robben natuurlijk geblesseerd). Voor de rest bijna allemaal 'nieuwe' krachten in de basis of tegen de basis aan: Vlaar, Lens, Martins Indi, Van Rhijn, Janmaat, Strootman, Narsingh, Krul, Viergever, Emanuelson, Clasie. Dat soort dingen kost tijd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Prachtige avond gehad bij PSV. Binnenkomen met het idee dat je met 5-0 afgedroogd gaat worden, en dan bij rust met 0-2 voorstaan. Uiteindelijk in het laatste kwartier dan toch verloren door het klasseverschil. Maar wat een vechtlust ![]() En jezus, alles is waar wat men over het PSV-publiek zegt, wat een suffe bedoening. Eigen ploeg uitfluiten en pas beginnen aan te moedigen bij de 1-2. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: En helemaal uit hun dak gaan bij de 2-2 terwijl je je dood moet schamen. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
W II thuis, altijd lastig! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Inderdaad zeg ![]() AZ uit daarentegen, da's een makkie ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:En na afloop triomfantelijk naar het uitvak zwaaien alsof ze zojuist Barcelona hadden afgedroogd. Tja.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Full-time: Chelsea 5 - Manchester United 4 (AET) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: http://www.ajaxtotaal.nl/forum/ Wat voor jou? Ik kreeg een mail van een gast met de vraag of ik interesse had om me in te schrijven, hij wist niet dat ik voor Feyenoord ben. Maar misschien dat ik jou er blij mee kan maken. ![]() |
|
quote: Moet je het Oranjepubliek eens meemaken..... ![]() ![]() |
|
quote: Nee dank je, ik begeef me reeds op een forum waar jij ook een (gast)account hebt. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Had, banned for life ![]() ![]() |
|
Vitesse blijft leuk meedoen bovenin. ![]() ![]() |
|
Zo, Utrecht in z'n huidige vorm was duidelijk een maatje te groot. Alle hoop maar op VVV uit volgende week.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Pfff, het is maar waar je blij van wordt. Russische maffia. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Dat nou net een NEC'-er dat zegt.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Uiteraard, had je dan een positief commentaar van me verwacht? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ja, dat die Bony een geweldenaar is bijvoorbeeld. Alleen jammer dat ie dat ook toont tegen mijn club gvd. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: +1 Ik heb echt helemaal niks met clubs die overgenomen worden door dubieuze buitenlandse investeerders. ![]() |
|
Topictitel is weer helemaal actueel. Dat PSV stelt niks voor zonder Bommel, Lens en Toivonen. Wat een deceptie gisteren, "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Morgen VVV uit, vol uitvak. Zeer belangrijke wedstrijd voor beide ploegen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Jullie zijn ook met genoeg in De Kuip aanwezig aangezien vak G niet in de verkoop is voor ons 010' ers. ![]() |
|
quote:Er zou eigenlijk een speciale trein naar De Kuip rijden, maar hoorde dat dit niet doorging vanwege de lokale driehoek. Weet niet of er nog zoveel naar Rotterdam komen hoor.. Dacht trouwens altijd dat jij bij de "Zwolle-clan" hoorde ipv Rotterdam? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |