![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Gisteren bij Heerenveen - VVV geweest, geen b ijzonder spectaculaire wedstrijd, maar wel weer de volle buit! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Dat vinden supporters van de traditionele top 3 niet. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Hehe, nee, dat dan weer niet... spelfout weggehaald... ![]() |
|
O jawel hoor, stuk leuker dan bijv. spanje waar barca en real standaard de titel verdelen... enorm voorspelbaar allemaal. lekker goaltje van aisatti gister trouwens, ik hou het op een bewussie ![]() ![]() |
|
Als het een voorzet was (kan me goed voorstellen omdat De Jong naar de tweede paal liep) dan was het wel een héle slechte. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Hoe dan ook, het was een schitterende goal. spelfout weggehaald... ![]() |
|
En de wedstrijd deed de topictitel eer aan. Ongelooflijk dat Ajax na de winterstop nog 8 punten op ze achterstond. Ik vind het niet erg. Ajax 1, SCH 2 ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ja, daar doe ik het ook wel voor hehe... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik ga zaterdag naar Groningen - Heerenveen. Ben benieuwd. Is altijd een wedstrijd op zich, maar ik hou het toch op 0-3 ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ja, die móet Heerenveen gewoon winnen, dan is het seizoen al voor 95% geslaagd! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Met z'n chocoladebeen ![]() ![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: ik zie een flauwe inkopper maar ik hou me maar in... ![]() ![]() |
|
HELEMAAL NIETS IN GRONINGEN!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Funeral Soccer ![]() |
|
Morgen de echte derby van het noorden! zinaan Wil je muilperen? ![]() |
|
Zou mooi zijn als morgen (zondag) nr 1 en 2 verliezen. Dan word het pas echt spannend aan de top ![]() ![]() |
|
Yeah baby! Achtste! Play-offs, here we come! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ah, gelukkig, ik was niet de enige... ![]() ![]() |
|
Morgen thuis tegen Fortuna. Nu al record meeste bezoekers ooit in een Juup wedstrijd. Nu de punten nog om de playoffs veilig te stellen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Ga zo door, jullie moeten nog van twee topclubs punten afsnoepen. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Technisch gezien nog 3 van de titelkandidaten, als je Heerenveen ook meerekent. Eitje! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Hehe, we zullen zien.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ach, jullie zijn toch al zeker van de Europa League play-offs, en landskampioenschap lijkt me realistisch gezien onhaal baar voor Heerenveen. Dus als jullie ons gewoon de overwinning gunnen zijn we allemaal blij! ![]() Schoppen wij in de playoffs vistas eruit, en daarna maakt het me niet zoveel. Mogen jullie vervolgens van ons winnen of zo ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 05-04-2012 13:25] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ja, ik denk ook zeker niet dat Heerenveen kampioen gaat worden hoor, maar ik hoop toch dat er nog zoveel mogelijk puntjes bijelkaar worden geschraapt natuurlijk... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |