![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, genoeg wel zo. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Tegen Ajax mogen jullie wel nog even de volle winst pakken, daarna niet meer hoor ![]() ![]() |
|
Vanmiddag/vanavond maar eens de bekerfinale kijken bij paar goede vrienden onder genot van een bak bami en wat biertjes. Ik hoop dat Heracles het niveau haalt wat ze tegen AZ ook hadden, dan kan het wel eens een hele mooie pot gaan worden. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Nou, niet dus. Hoe Heracles ooit in de finale is gekomen zal altijd wel een raadsel blijven. Dat, of ze waren echt leip verstijfd van de zenuwen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ja, was een finale van niks. Gelukkig maakte het bier veel goed. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Wat verwacht je van woensdag, Varanus? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ik durf het je eigenlijk niet te zeggen. Ik hoop natuurlijk op winst voor Heerenveen, maar Ajax is goed op dreef de laatste tijd natuurlijk. We zullen zien.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Oh ja, en Toivonen bewees weer eens een dikke eikel te zijn... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Dat enkeltrappen bedoel je? Echt een kutstreek, ja... Bal ruim buiten bereik en dan zo overduidelijk extra z'n best moeten doen om Overtoom te kunnen raken ![]() edit: en dan ook nog terwijl ze al met 3-0 voor staan, WTF... [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-04-2012 11:47] No dogs, no masters. ![]() |
|
Dat bedoel ik ja, misselijkmakende onnodige overtreding... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Yup. Als die gast ooit zelf zo onderuit gaat en z'n enkels breekt wil ik hem nog weleens horen ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Huilie huilie.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Wat een oorwassing, Heerenveen is wel ontzettend wisselvallig dit seizoen zeg. Dat worden zaterdag mooi 3 punten voor ons ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hoe bepaal je voor welke club je bent? Waarom kies je een bepaalde club om ''voor'' te zijn? ![]() |
|
Kunnen vele factoren zijn. Geboorteplaats speelt doorgaans wel een rol, al gaan de meeste voetbalkiijkers doorgaans op de gloryhunter toer en steunen die club die in hun jeugd bovenaan stond. Ajax, PSV of Feyenoord normaliter dus. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik kan het me nog een beetje voorstellen van je geboortestad, als die een redelijke/bekende club voortbrengt. Ik vind het dan weer interessant om te zien hoe mensen uit een nietszeggende stad/plaats/dorp dan ineens kiezen voor Ajax ofzo, terwijl ze niks met Amsterdam hebben. Dus het is dan vooral gevoelsmatig. Wat ik dan weer volledig NIET snap is agressie voortkomend uit voetbal ![]() ![]() |
|
Ben ook vanaf kinds af aan voor Ajax, kom ook uit een "nietszeggend dorp" en totaal niet in de buurt van Amsterdam. Vond het als klein jochie gewoon de club met het mooiste voetbal. Dat het stadion toevallig in die kutstad staat is bijzaak. Wel een goede avond voor de buis gehad ![]() ![]() |
|
Gelukkig gaat het niet iedere supporter om het mooie voetbal, anders was elke supporter Barcelona fan geweest. Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Tja, ik woon in een nietszeggend dorp vlakbij Heerenveen... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Tja, zou me niks verbazen. Nou ja, PSV verloren, AZ en Twente gelijk, Feyenoord gelijk, dus er verandert nog niet zo heel veel... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ajax de titel en jullie tweede kan ik ook mee leven. ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Ja, ik ook, maar ik ben bang dat de tweede plaats voor Heerenveen ook wat te hoog gegrepen is op dit moment... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Bij Feyenoord (waar ik overigens ook voor ben, omdat ik uit de buurt kom) zijn ze er nogal prat op dat ze zo loyaal zijn en dat daarom de club het mooist is. Ook wel vanwege het feit dat het een echte volksclub is trouwens. Is natuurlijk overdreven, maar het zat zelfs vorig jaar relatief vol. (zeker als je het vergelijkt met Ajax - Utrecht eerder dit jaar). ![]() |
|
Is het in Nederland ook zo dat de mensen die buiten de provinciehoofdstad wonen ook heel erg anti de club van die stad zijn binnen hun provincie? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |