IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : PSV is een kutclub [voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 06-04-2012 2:14 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Nee, genoeg wel zo.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-04-2012 17:19 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Tegen Ajax mogen jullie wel nog even de volle winst pakken, daarna niet meer hoor


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-04-2012 17:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nog 7 wedstrijden toch? Dan hoop ik toch stiekem op 21 puntjes, maar ja, dat zal wel ietsjepietsie te positief zijn hehe...


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-04-2012 14:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vanmiddag/vanavond maar eens de bekerfinale kijken bij paar goede vrienden onder genot van een bak bami en wat biertjes. Ik hoop dat Heracles het niveau haalt wat ze tegen AZ ook hadden, dan kan het wel eens een hele mooie pot gaan worden.


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2012 20:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou, niet dus. Hoe Heracles ooit in de finale is gekomen zal altijd wel een raadsel blijven. Dat, of ze waren echt leip verstijfd van de zenuwen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-04-2012 16:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, was een finale van niks. Gelukkig maakte het bier veel goed.


spelfout weggehaald...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-04-2012 17:31 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Wat verwacht je van woensdag, Varanus?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-04-2012 18:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik durf het je eigenlijk niet te zeggen. Ik hoop natuurlijk op winst voor Heerenveen, maar Ajax is goed op dreef de laatste tijd natuurlijk. We zullen zien....


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-04-2012 11:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Oh ja, en Toivonen bewees weer eens een dikke eikel te zijn...


spelfout weggehaald...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-04-2012 11:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2012 11:40 schreef varanus het volgende:
Oh ja, en Toivonen bewees weer eens een dikke eikel te zijn...

Dat enkeltrappen bedoel je? Echt een kutstreek, ja... Bal ruim buiten bereik en dan zo overduidelijk extra z'n best moeten doen om Overtoom te kunnen raken

edit: en dan ook nog terwijl ze al met 3-0 voor staan, WTF...

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-04-2012 11:47]


I wish I was a butterfly


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-04-2012 11:51 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Dat bedoel ik ja, misselijkmakende onnodige overtreding...


spelfout weggehaald...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-04-2012 12:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2012 11:51 schreef varanus het volgende:
Dat bedoel ik ja, misselijkmakende onnodige overtreding...

Yup. Als die gast ooit zelf zo onderuit gaat en z'n enkels breekt wil ik hem nog weleens horen


I wish I was a butterfly


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-04-2012 23:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Huilie huilie....


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-04-2012 23:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat een oorwassing, Heerenveen is wel ontzettend wisselvallig dit seizoen zeg. Dat worden zaterdag mooi 3 punten voor ons


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 11-04-2012 23:26 by Zoep Wijzig reactieProfiel van ZoepQuote dit bericht

Hoe bepaal je voor welke club je bent? Waarom kies je een bepaalde club om ''voor'' te zijn?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-04-2012 23:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kunnen vele factoren zijn. Geboorteplaats speelt doorgaans wel een rol, al gaan de meeste voetbalkiijkers doorgaans op de gloryhunter toer en steunen die club die in hun jeugd bovenaan stond. Ajax, PSV of Feyenoord normaliter dus.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 11-04-2012 23:34 by Zoep Wijzig reactieProfiel van ZoepQuote dit bericht

Ik kan het me nog een beetje voorstellen van je geboortestad, als die een redelijke/bekende club voortbrengt. Ik vind het dan weer interessant om te zien hoe mensen uit een nietszeggende stad/plaats/dorp dan ineens kiezen voor Ajax ofzo, terwijl ze niks met Amsterdam hebben. Dus het is dan vooral gevoelsmatig. Wat ik dan weer volledig NIET snap is agressie voortkomend uit voetbal


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 12-04-2012 0:13 by SadistikFuk Wijzig reactieProfiel van SadistikFukQuote dit bericht

Ben ook vanaf kinds af aan voor Ajax, kom ook uit een "nietszeggend dorp" en totaal niet in de buurt van Amsterdam. Vond het als klein jochie gewoon de club met het mooiste voetbal. Dat het stadion toevallig in die kutstad staat is bijzaak. Wel een goede avond voor de buis gehad


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 12-04-2012 1:32 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Gelukkig gaat het niet iedere supporter om het mooie voetbal, anders was elke supporter Barcelona fan geweest.


Wil je muilperen?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-04-2012 7:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2012 23:26 schreef Zoep het volgende:
Hoe bepaal je voor welke club je bent? Waarom kies je een bepaalde club om ''voor'' te zijn?


Tja, ik woon in een nietszeggend dorp vlakbij Heerenveen...


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-04-2012 7:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2012 23:25 schreef Mark het volgende:
Wat een oorwassing, Heerenveen is wel ontzettend wisselvallig dit seizoen zeg. Dat worden zaterdag mooi 3 punten voor ons


Tja, zou me niks verbazen. Nou ja, PSV verloren, AZ en Twente gelijk, Feyenoord gelijk, dus er verandert nog niet zo heel veel...


spelfout weggehaald...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-04-2012 10:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2012 7:12 schreef varanus het volgende:
Tja, zou me niks verbazen. Nou ja, PSV verloren, AZ en Twente gelijk, Feyenoord gelijk, dus er verandert nog niet zo heel veel...


Ajax de titel en jullie tweede kan ik ook mee leven.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-04-2012 11:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2012 10:07 schreef altx het volgende:
Ajax de titel en jullie tweede kan ik ook mee leven.


Ja, ik ook, maar ik ben bang dat de tweede plaats voor Heerenveen ook wat te hoog gegrepen is op dit moment...


spelfout weggehaald...


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 12-04-2012 11:44 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2012 23:28 schreef Mark het volgende:
Kunnen vele factoren zijn. Geboorteplaats speelt doorgaans wel een rol, al gaan de meeste voetbalkiijkers doorgaans op de gloryhunter toer en steunen die club die in hun jeugd bovenaan stond. Ajax, PSV of Feyenoord normaliter dus.


Bij Feyenoord (waar ik overigens ook voor ben, omdat ik uit de buurt kom) zijn ze er nogal prat op dat ze zo loyaal zijn en dat daarom de club het mooist is. Ook wel vanwege het feit dat het een echte volksclub is trouwens. Is natuurlijk overdreven, maar het zat zelfs vorig jaar relatief vol. (zeker als je het vergelijkt met Ajax - Utrecht eerder dit jaar).



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-04-2012 11:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Is het in Nederland ook zo dat de mensen die buiten de provinciehoofdstad wonen ook heel erg anti de club van die stad zijn binnen hun provincie?


signature


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen