![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hollywoodstijl. Veel bizarre goals ook. Waarom had de coach een italiaanse vlag om bij de huldiging? Ik snap zoiets niet. Al helemaal niet van de coach. ![]() |
|
quote: Netjes toch? ![]() quote: Eindelijk gerechtigheid, die wedstrijd tegen Excelsior liet blijken dat beide teams geen recht hadden op lijfsbehoud. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote:Ik ben bang dat je wel gelijk hebt. Het was niet best wat ze dit jaar lieten zien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Mooi ja! Kaartjes voor zondag zijn weer binnen in ieder geval. ![]() ![]() |
|
quote:Hier ook ondertussen, verkoop gaat hard. Kaartje voor de uitwedstrijd zal pittiger worden om te kopen morgen.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Moet zeggen dat ik altijd een zwak plekje had voor de Graafschap, echt een club met een eigen karakter en een gezicht. Maar de ploeg van dit seizoen was inderdaad eerlijk gezegd een blamage, als je zag hoe ze soms tekeer gingen in het veld. Dus wat dat betreft meer dan terechte degradatie, helaas. Hoop voor de club dat het slechts kortstondig zal zijn, is voor uitsupporters toch altijd de meest gastvrije club in Nederland om bij op bezoek te gaan (samen met Heracles vroeger, maar dat is er de laatste twee seizoenen een beetje af). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik las ergens dat Ricky ten Voorde in de play-offs tegen de vistassen wellicht met ene NEC shirt onder zijn rkc shirt gaat spelen, voor als ze winnen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Als zoiets nu al bekend is, dan gok ik dat daar wel een stokje voor wordt gestoken.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
hehe signature ![]() |
|
Jezus, wat een zenuwen voor de beslissende promotie-wedstrijd tegen Den Bosch morgen ![]() ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Gefeliciteerd daops ![]() Wel helaas weer een geheel onnodige combi erbij in de Eredivisie voor de uitsupporters door die totaal neurotische burgemeester van Tilburg, maar goed. Zal overigens wel flink aan die ploeg van jullie gesleuteld moeten worden, want man oh man wat een niveau die wedstrijd ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: na jaren van wanbeleid begint m'n zwakke plek aardig zwak te worden. met zo'n zooitje ongeregeld op alle fronten kan het niks worden en zal het ook nooit wat worden. I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Eens. Wel groot respect voor die Arjan Swinkels trouwens, wat een heerser is dat! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Daar heb ik nog bij in de klas gezeten. Wedstrijd helaas niet kunnen zien, maar goed nieuws! Volgend jaar weer spelen voor lijfsbehoud! ![]() |
|
VVV trouwens ook onmeunig gezwijnd, die hadden er gewoon uit moeten liggen. Nou ja, met W2 en VVV terug hoeven we ons volgend seizoen alvast in elk geval geen zorgen te maken over directe degradatie ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Zo, weer enigszins onder de levenden. Dank! ![]() Wat een wedstrijd: spanning, rode kaart, staking (Bossche boefjes die de catering van het uitvak plunderden en de hele inhoud incl. koelkasten naar ons smeten) en uiteindelijk de immense ontlading.. Erna pitch invasion, huldiging in het stadion en op een bomvolle Heuvel.. Wat betreft die combi, wat heb jij daar nou last van in Engeland? ![]() ![]() Inderdaad, volgend seizoen zal het weer pittig worden. Gelukkig is men daar bij ons ook ondanks alle euforie meteen nuchter over: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Sport/article/detail/3258565/2012/05/21/Feestvreugde-en-realisme-bij-promovendus-Willem-II.dhtml?utm_source=RSSReader&utm_medium=RSS www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ik hoop dat VVV gewoon keihard laatste wordt volgend jaar. Willem II hoort in de eredivisie naar mijn mening. En Zwolle: tja, mag wel degraderen, kunnen Sparta én Excelsior weer in de eredivisie komen ![]() ![]() |
|
quote: Juist niet. 2-3 seizoenen geleden waren voor NEc iets van 15 van de 17 uitwedstrijden verplichte buscombi's, afgelopen seizoen was dit gedaald naar 2 verplichte buscombi's. Dus het ging juist de goede kant op. Maar om de een of andere totaal ongefundeerde reden gooit de burgemeetser van Tilburg er standard een verplichte combi tegenaan, ongeacht de tegenstander lijkt het. Voor mij zelf inderdaad geen probleem, maar ik heb een aantal kennissen die meereizen en we doen er regelmatig berichtgeving over op DeTrouweHonden.nl. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Ja, dat we een burgemeester hebben die weinig affiniteit met voetbal heeft is duidelijk. Tot groot ongenoegen van club en supporters legt hij die combi's standaard op. Geloof me, hier wordt ook genoeg vanuit de club over geklaagd. Wat dat betreft was de Juup een feest. We hadden gemiddeld zo'n 400-500 man mee, vergelijkbaar met Ajax en Feyenoord. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Bij Feyenoord gaan er gemiddeld meer dan 800 man mee ![]() |
|
Gecheckt, I stand corrected. Nou, vergelijkbaar met PSV en Twente dan.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Zeker niet verkeerd, daar kunnen veel clubs een voorbeeld aan nemen. ![]() |
|
Het combibeleid van de afgelopen jaren heeft op dat vlak ook heel veel kapot gemakt. Als je ziet dat NEC met een gemiddelde van 233 meereizende supporters per wedstrijd op de 8e (!) plek staat in de ranglijst van eredivisieclubs, dan weet je eigenlijk al genoeg. 400-500 per wedstrijd was een jaar of 10-15 geleden nog de norm, maar de gemeentes en de clubs zijn uitsupporters schijnbaar liever kwijt dan rijk. In plaats van eens echt hard op te treden tegen die kern van idioten die het verpest voor de rest, scheren ze iedereen over dezelfde kam en maken ze het leven van de uitsupporter zuur. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |