IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : PSV is een kutclub [voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-08-2012 14:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2012 14:39 schreef Mark het volgende:
Weet je niet hoe de rankings werken?

ZM is Barts Google, begrijp dat nou


I wish I was a butterfly


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-08-2012 21:30 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2013.html

Deze is recenter.
Schotland staat nu zelfs 27e !!



[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 06-08-2012 21:34]



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 06-08-2012 21:41 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Mathijssen komt naar Feyenoord toe, Mathijssen komt naar Feyenoord toe..

Altans zo ziet het er steeds meer naar uit.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-08-2012 12:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Denk dat hij ook goed bij Feyenoord past. Zou mooi zijn Feyenoord heeft ten opzichte van vorig seizoen helaas toch aardig wat kwaliteit ingeboekt, maar ik blijf hopen op een stuntje Alles beter dan dat prut-Ajax, het jank-PSV of het zo langzamerhand iets te arrogant wordende Twente.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 07-08-2012 13:20 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2012 12:48 schreef Mark het volgende:
Denk dat hij ook goed bij Feyenoord past. Zou mooi zijn Feyenoord heeft ten opzichte van vorig seizoen helaas toch aardig wat kwaliteit ingeboekt, maar ik blijf hopen op een stuntje Alles beter dan dat prut-Ajax, het jank-PSV of het zo langzamerhand iets te arrogant wordende Twente.


Naja, ik denk dat met Mathijssen Feyenoord de beste verdediging heeft. Ajax was echt ruk achterin afgelopen zondag, PSV heeft ook niet hele bijzondere spelers, en bij Twente moet Douglas ook een keer leren voetballen.

Probleem blijft de aanval, en Immers die duidelijk zijn draai nog moet vinden



CTTS
Usericon van CTTS
Posted 07-08-2012 13:23 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 6 augustus 2012 21:30 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2013.html

Deze is recenter.
Schotland staat nu zelfs 27e !!




En die zullen de komende jaren waarschijnlijk alleen maar verder zakken nu de Rangers uit beeld verdwenen zijn.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-08-2012 13:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2012 13:20 schreef HubbyMe het volgende:
Naja, ik denk dat met Mathijssen Feyenoord de beste verdediging heeft. Ajax was echt ruk achterin afgelopen zondag, PSV heeft ook niet hele bijzondere spelers, en bij Twente moet Douglas ook een keer leren voetballen.

Probleem blijft de aanval, en Immers die duidelijk zijn draai nog moet vinden


Immers vond ik een beetje een miskoop, zwaar overschatte speler vind ik dat. Maar ik laat me graag verrassen. Terugkeer van Guidetti lijkt met de dag onwaarschijnlijker en hij wordt nu ook aan Sunderland gelinkt, dus dan zal hij daar waarschijnlijk eerder voor gaan. Feyenoord heeft momenteel inderdad een beetje hetzelfde euvel als NEC: achterin en op het middenveld ziet het er goed uit, maar voorin mis je duidelijk stootkracht. Wacht bij ons ook nog steeds op een vleugelaanvaller en wellicht ook nog een spits, toch wel noodzakelijk. Met Ten Voorde, Platje, Van den Meiracker en Bajrovic breek je geen potten op het hoogste niveau.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 08-08-2012 1:24 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ik hoop ook op Mathijsen, een ervaren speler die respect heeft bij de jonge gasten en dat Martins Indi weer linksback kan spelen want die vind ik toch echt beter dan Nelom.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 08-08-2012 1:51 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Is Mathijsen niet nogal blessuregevoelig? Of is dat een foute indruk?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-08-2012 7:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

'Rupert Murdoch koopt rechten eredivisie'

AMSTERDAM - De Amerikaanse mediamagnaat Rupert Murdoch koopt de uitzendrechten van voetbalwedstrijden in de eredivisie.

Dat schrijft De Telegraaf. Murdochs Amerikaanse tv-netwerk Fox mag de wedstrijden vanaf het seizoen 2013-2014 twaalf jaar uitzenden. Met de overeenkomst is volgens de krant ruim een miljard euro gemoeid.

De deal, de grootste in de historie van het Nederlandse voetbal, is volgens De Telegraaf afgelopen week in Londen gesloten en vervolgens in het diepste geheim voorgelegd aan de directies van de eredivisieclubs.

Betrokkenen moesten vanwege de enorme omvang van de deal een geheimhoudingsdocument tekenen.

Zestig miljoen

Het bedrijf van Murdoch betaalt het eerste seizoen zestig miljoen euro. In de jaren daarna loopt dat bedrag op naar tachtig en honderd miljoen euro per seizoen. De eredivisieclubs houden 49 procent van hun aandelen, de overige 51 procent komt in handen van Fox.

Naar verwachting gaat de zender in Nederland ook andere sporten uitzenden. Het is niet duidelijk wat de overeenkomst betekent voor de samenvattingen van de wedstrijden, die de NOS nu uitzendt.

Murdoch kocht onder de naam Sky eerder dit jaar al de rechten van de Duitse Bundesliga.
Door: Novum



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-08-2012 12:21 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hopen dat het niet leidt tot belachelijke tijdstippen van wedstrijden, enkel voor die betaal-tv. Vrees het ergste..

Hoe dan ook, a.s. vrijdag openen we de competitie meteen met de derby van het zuiden! Dit seizoen zal er één worden van overleven, maar blij dat we weer op het hoogste niveau terug zijn


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 08-08-2012 13:40 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 8 augustus 2012 12:21 schreef Daops het volgende:
Hopen dat het niet leidt tot belachelijke tijdstippen van wedstrijden, enkel voor die betaal-tv. Vrees het ergste..

Hoe dan ook, a.s. vrijdag openen we de competitie meteen met de derby van het zuiden! Dit seizoen zal er één worden van overleven, maar blij dat we weer op het hoogste niveau terug zijn
Derby van het zuiden? Als ik wil gaan kijken moet ik een uur naar het noorden rijden



Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 08-08-2012 13:43 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 8 augustus 2012 12:21 schreef Daops het volgende:
Hopen dat het niet leidt tot belachelijke tijdstippen van wedstrijden, enkel voor die betaal-tv. Vrees het ergste..




is al jaren zo, die belachelijke tijdstippen...

www.indehekken.net

[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 08-08-2012 13:43]


I am mine own redeemer...!


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-08-2012 14:12 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2012 13:40 schreef Mies het volgende:
Derby van het zuiden? Als ik wil gaan kijken moet ik een uur naar het noorden rijden
Alles is relatief. Trouwens, jij woont toch in midden-Duitsland?

Herrie: Klopt, bedoelde eigenlijk dat het alleen maar erger zal worden. Maandagavond en zo, zoals in de Juup.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 08-08-2012 17:10 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

voordeel van de bocht league is wel dat je "uit" makkelijker in de stadions terecht kunt komen.


I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-08-2012 17:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hoezo, letten ze midner streng op je stadionverbod?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 08-08-2012 18:08 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

nee, de mensen die een appeltje met me willen schillen zijn daar niet of hebben hun schilmesje niet bij zich...


I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-08-2012 18:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Blijft toch wel jammer dar De Graafschap eruit is. Het elftal was afgelopen seizeon niet om aan te kijken met hun gehak en geschop, maar NEC-Graafschap en Graafschap-NEC waren wel leuke derby-affiches en het is met afstand het meest gastvrije en relaxte stadion in Nederland.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 08-08-2012 19:25 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Mooi dat DE Graafschap er uit is, een thuisnederlaag tegen hun wil ik nooit weer meemaken



Daops
Usericon van Daops
Posted 08-08-2012 19:27 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2012 17:10 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
voordeel van de bocht league is wel dat je "uit" makkelijker in de stadions terecht kunt komen.
Nou, ook daar zijn bij veel clubs de regels flink aangescherpt. We hadden bijna allemaal combi's helaas, incl. alcoholverbod soms.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 08-08-2012 19:29 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

kwestie van dread-pruik af doen en als "gewone" man gaan...


I am mine own redeemer...!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 08-08-2012 19:30 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 8 augustus 2012 19:25 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Mooi dat DE Graafschap er uit is, een thuisnederlaag tegen hun wil ik nooit weer meemaken


ja, dat was wat, 2 keer op rij geloof ik? 1-2 en 0-1?



I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-08-2012 20:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2012 19:27 schreef Daops het volgende:
Nou, ook daar zijn bij veel clubs de regels flink aangescherpt. We hadden bijna allemaal combi's helaas, incl. alcoholverbod soms.


Tja, W2'ers he, geen stad wil dat schorum binnen de gemeentegrenzen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-08-2012 11:02 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2012 19:29 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
kwestie van dread-pruik af doen en als "gewone" man gaan...
Met een combi is er helaas geen onderscheid. En op een thuisvak gaan zitten is natuurlijk niks

quote:
Op 8 augustus 2012 20:59 schreef Mark het volgende:
Tja, W2'ers he, geen stad wil dat schorum binnen de gemeentegrenzen
Valt reuze mee, vorig jaar in Veendam werd er in het uitvak ge-barbecued. De lokale dienstdoende agent vond het allemaal best Dat zal in de ere wel weer anders zijn inderdaad.

En het is natuurlijk Willem II, zoals Enniesee geen nek is


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 09-08-2012 11:09 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 8 augustus 2012 18:48 schreef Mark het volgende:
Blijft toch wel jammer dar De Graafschap eruit is. Het elftal was afgelopen seizeon niet om aan te kijken met hun gehak en geschop, maar NEC-Graafschap en Graafschap-NEC waren wel leuke derby-affiches en het is met afstand het meest gastvrije en relaxte stadion in Nederland.


werd er maar gehakt en geschopt... (bedoel; d'ran)elftal bakte zelfs op dat front niets... nog nooit zo'n waardeloos seizoen gezien... ze hadden er direct uit moeten vliegen... het was echt dramatisch...en voor het eerst (en dat zou tijd worden) laat de achterban nu eens duidelijk een signaal zien (geloof maar 4000 seizoenkaarten verkocht en een actiegroep is in het leven geroepen).

Nec is ook flink wat kwaliteit kwijtgeraakt of niet? Kon voor jullie wel eens een moeilijk seizoen worden...


I am mine own redeemer...!


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen