![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Anders trappen jullie ook meteen nog een paar virtuele pispotten van de muur, stelletje hooligans. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
De hooligandagen zijn voor mij voorbij, daar ben ik nu te oud voor. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Klinkt als een aardig festival: Dutch HooliganDays. ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Met pits en walls of death tussen rivaliserende hooligans, dat zal me een slagveld worden. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Wapens verplicht. ![]() ![]() |
|
Niks wapens, dat is voor watjes, gewoon met opgerolde mouwen en blote vuisten. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ach bij sommige housefestivals gebeurt dat wel ![]() |
|
house is dan ook voor watjes. ![]() |
|
Oh, er zat nog een druppel in de gifbeker. *slurp* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Wees blij met je puntje. ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Hadden er, zelfs met 10 man, gewoon drie moeten zijn. Wat was Heracles dramatisch slecht. Maar goed, als je eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen, dan zit ook echt alles tegen. JL, here we come. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik vond heel veel dramatisch slecht eigenlijk, alsof ik naar Belgisch voetbal zat te kijken. En dan kijk ik alleen nog samenvattingen, hele wedstrijden begin ik al niet eens meer aan. ![]() ![]() |
|
quote: gebrek aan kwaliteit, gaat anton ook niks aan veranderen... herkenbaar verval trouwens bij je club... pas maar op... 1 x jupiler laegue en het einde is nabij. ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
|
![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Pfff, winnen we na 8 maanden eindelijk ook weer eens een keertje, pakken alle directe concurrenten ineens ook allemaal punten. Waanzin competitie. Maar goed, in elk geval niet meer laatste ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Zo kan je koploper worden en dan verlies je van Heracles en sta je 8e. Prutsers ![]() ![]() |
|
quote: Ik sla nog steeds ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Zo dat zijn weer 3 punten, na een 5-0 overwinning op FC Den Bosch. FC Dordrecht staat nog steeds fier bovenaan in de Jupiler League. Volgende week de derby tegen aartsrivaal Sparta Rotterdam, ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
fier? maar i.d.d. netjes hoor! de "super"boeren klimmen ook stiekem langzaamaan... ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
zakkenvullers! I am mine own redeemer...! ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |