![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Zie titel... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Goede titel. ![]() ![]() |
|
quote: Nog beter is: Betaald voetbal is kut. ![]() |
|
quote: Kuttopic [voetbaltopic]? ![]() |
|
Voetbal is een volkssport, trekt tokkievolk aan en het sportieve element is al helemaal ver te zoeken. Nee, gewoon niet! ![]() |
|
O. Wil je muilperen? ![]() |
|
Een forum wordt ingedeeld in topics/onderwerpen juist om te voorkomen dat bovenstaande postings nodig zijn. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote:Haha, die vergelijking kwam ook in me op. Ik dacht, ik hap een keer niet ![]() Ach, over onze geliefde sport maar weer. Morgen thuis tegen Dordrecht de eerste plek in de 4e periode verdedigen. Bijna uitverkocht huis ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Eredivisie a.u.b. De kneusjescompetitie mag hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3209765/10?hl=servet edit: je eigen privétopic. Die clubs zijn pas interessant als de nacompetitie begint of de kampioen bekend is. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 22-03-2012 20:04] ![]() |
|
Ach, ik vind dat de Joepielerleague ook best in dit topic past eigenlijk... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Jupilerleague is leuk, cambuur weest wel! Wil je muilperen? ![]() |
|
Dit is een algemeen voetbaltopic volgens de titel, dus niet zeuren. En tja, de bierliga bestond voor mij een jaar geleden ook nauwelijks. En hoewel ik hoop op een snelle terugkeer naar de eredivisie moet ik zeggen dat het ook z'n voordelen heeft. Niet altijd van die belachelijk combi's, dus gewoon lekker massaal ook naar uitwedstrijden. En daarbij zijn wij nu eens een keer de grootste club qua begroting, stadion en bezoekers ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: DORDTENAREN, DORDTENAREN, HÈ, HÈ!!! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Gisteren genoten van AZ-Heracles, echt een wedstrijd die alles in zich had. Hoop dat Heracles in de finale ook zo kan vlammen, ik gun ze die beker van harte! spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Grmbl. Kan ik zeker elk jaar van topic wisselen als ik iets van de Graafschap wil weten. Voor zover ik weet is eerste divisie ook voetbal trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: O ja? Want PSV is een kutclub? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Alle voetbalclubs zijn kutclubs. ![]() ![]() |
|
Word! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Inderdaad, en het lijkt me ook helemaal niet verkeerd nog een jaar of twee in de Jupilerleague te blijven en het voetballend vermogen weer op te bouwen vanaf een niveau dat de club aankan. De Eredivisie konden we al een paar jaar niet meer aan, en daar in proberen te blijven werd een krampachtig gevecht op zichzelf. Dikke prima! ![]() |
|
quote: Nog veel leuker: wanneer PSV verliest van Heracles, kan je concluderen dat zelfs Heracles sterker is dan Heerenveen ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: Ach, dit seizoen wint en verliest iedereen van elkaar, valt geen touw aan vast te knopen.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo kun je het ook uitleggen. Volgens mij is de traditionele top-drie zwaar verzwakt door slecht beleid de laatste jaren en daar 'profiteren' de provincieclubs van. Kijk maar naar de puntenaantallen, de nr.4 heeft net zoveel punten als twintig jaar geleden alleen daarboven is het een stuk lager. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Wat verwachten de kenners voor morgen, de topper? Zet AJAX de goede reeks voort of gaan we in Amsterdam kennis maken met het "Cocu-effect"? Ik hou het op een moeilijke 2-1 winst ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Ja, maar het maakt het wel mooi spannend zo... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Nou, bij een te lang verblijf in de Jupiler League schuilt wel het gevaar dat je in alles terugzakt natuurlijk. Zie bijv. MVV en Fortuna: halflege stadions en minimale begrotingen. Hoe dan ook, ondanks de 1-1 gisteren toch een prima wedstrijd gezien met veel strijd. Hopelijk nog playoffs halen! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |