![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dank ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Pastoor heeft een team gecreëerd. Rutte heeft misschien wel betere voetballers maar een veel minder team [/cliché-van-de-dag]. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Idd, gefeliciteerd NEC! Vitesse vind ik op het moment denk ik wel de minst sympathieke club van NL. Een buitenlandse geldschieter + een half vol (ja, ik ben een optimist)stadion = ![]() Twente draait voor geen meter meer en ik verwacht dat die uitgespeeld zijn. De titelstrijd zal denk ik tussen Ajax en PSV gaan. Feyenoord heeft een goed basisteam maar geen wisselspelers die wat extra's kunnen brengen, dus helaas de Coolsingel blijft weder leeg ![]() ![]() |
|
Wat een geweldige avond bij Twente, 90 minuten zingen, de laatste minuut gelijk scoren en nog bijna met de zege naar huis gaan ook ![]() Overigens alle sympathie voor Twente, gastvrije club die speciaal voor ons de broodjes beenham weer naar de tweede ring bracht! ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Pelle, andere doel, eikel! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 17-02-2013 14:47] I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Hij heeft geluisterd, maar helaas was het niet genoeg ![]() ![]() |
|
![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
![]() http://nos.nl/video/477737-conflict-lens-en-mathijsen-in-de-kuip.html sneu weer... sla dan direct man! I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Kutsport, laat ze maar wat vaker rugby uitzenden. ![]() |
|
Wanne homo joh. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Hoppetaa wat en heerlijke wedstrijd was dat ![]() ![]() |
|
Gefeli voor de Feyenoorders ![]() Volgende week NEC-Feyenoord, zal me benieuwen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ajax-AZ ![]() ![]() ![]() |
|
pure arrogantie om met het b-team deze wedstrijd te spelen... I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Hoera. Bony blijft nog even. ![]() ![]() |
|
quote: Volgens mij roept Bony op dit moment van alles, maar zeker niet 'Hoera'. ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote:Heeft niks met arrogantie te maken, jij snapt er niks van. ![]() |
|
Dan is het kwaliteit..... Nee, serieus. Ik begrijp best dat de competitie belangrijker is dan dan de beker maar wie haalt het nou in z'n hoofd om een halve finale van en beker met een b-elftal te spelen? Een prijs is toch een prijs (daar draait het om in sport) nu gaat die naar een rivaal, dat wil je toch niet? Als Koeman zoiets flikt zijn er genoeg in staat om hem 'eventjes' op te bellen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Absoluut. En zeker met de centrale verdedigers op de vaderlandse velden zullen we van Bony nog wel wat fraaie staaltjes te zien krijgen voor het seizoen afgelopen is. Vrijdag Utrecht, toch? Van der Hoorn op Bony? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Helaas betekent dat vrij weinig dezer dagen. Vleminckx schopte het twee seizoenen geleden nota bene tot topscorer, en waar is hij nu? Middenmoot van Turkije. Bony is sterk en balvast, maar verder heeft hij weinig om op terug te vallen. Geen actie, geen snelheid, geen traptechniek. In bijvoorbeeld de Premier League of de Bundesliga zou de man genadeloos verzuipen. Het is niet voor niks dat geen enkele Russische ploeg serieuze interesse toonde deze maand. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Zo, we kunnen ons nu echt weer gaan opmaken voor een nieuw seizoen Jupiler League na het verlies in Zwolle. Het zat er al vanaf de seizoensstart dik in met deze Juup-selectie dat het een moeilijk verhaal ging worden. Ondanks dat een mooi seizoen met volle uitvakken en een team wat elke wedstrijd vecht om het gebrek aan kwaliteit te compenseren. Dat was twee jaar geleden wel anders. Gewoon weer verder met opbouwen na alle ellende van de afgelopen 7 jaar, binnenkort eindelijk met de juiste clubmensen op de juiste plekken ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Zondag de derby van het zuiden. Hoera voor zelfspot ![]() http://www.tilbo.com/nieuws/laatste-nieuws/12250-willem-ii-fans-doen-het-nac-stadion-op-slot.html www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |