![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Bizarre competitie. In begin van het seizoen uitgelachen en nu boven Ajax en PSV ![]() ![]() |
|
quote:Hopelijk vallen ze deze keer geen bejaarden en kinderen aan ![]() Maar een terechte koppositie. Wij moeten ons schamen voor de nederlaag bij Telstar, gelukkig was de busreis wel gezellig.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
En Sparta heeft er ook aan moeten geloven, 2-3 is het geworden op Het Kasteel! ![]() ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Net terug van een heerschende pot in de Bundesliga: Leverkusen - HSV 5-3!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Gaan we stuivertje wisselen? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Over en uit, voor zover dat nog niet duidelijk was. Dit was wel zo'n beetje de doodsteek, vrees ik. Het is 3x niks, geen kwaliteit, geen inzet, geen aanknopingspunten, geen visie. Een puinzooi is het. En je zult zien dat als extra azijn in de wonde vistas nog met het kampioenschap gaat leuren ook in hetzelfde seizoen dat wij degraderen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Mooi ja. 1. Vitesse 18. NEC. ![]() ![]() |
|
quote: eindelijk dan weer een soort van derby in de jupiler laeque... I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Het kan verkeren ![]() Wordt zondag misschien zowaar nog een echte wedstrijd ook ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
da fak Bayern? :s signature ![]() |
|
Real regelt het allemaal... ![]() |
|
Totale oorwassing voor Bayern. 0-4 in eigen huis, dat is niet mis. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Die Ronaldo is toch ook wel een behoorlijke eindbaas zeg. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Jammer dat hij zo een rotkop heeft en de manieren van een jankert. signature ![]() |
|
maar Bayern was steriele power net als hun metalscene signature ![]() |
|
quote: Robben ? klopt ja . ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 29-04-2014 22:51] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
quote: Als je áltijd presteert kun je je wat veroorloven, nietwaar? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
bayern heeft eerder dit seizoen veel beter gespeeld maar nog steeds erg goed gedaan van real. Had graag gezien dat ramos alle goals had gemaakt. ![]() |
|
quote: zoals Vettel zijn vingertje ![]() signature ![]() |
|
I am mine own redeemer...! ![]() |
|
![]() |
|
Die gast man, niet normaal meer. Beter dan messi. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
Godver WK voorbereiding begonnen en WK-poule op het werk.... ![]() Waar ik me eerder altijd ontzettend stoorde aan die massahysterie dat Nederland wel eventjes een WK of EK gaat winnen is het nu precies het tegenovergestelde. Nee, Nederland is zeker geen titelkandidaat maar absoluut niet het slechtste team in Brazilie. ![]() |
|
Nou... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |