![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik begon met ROTT en Duke Nukem!!! op de pc dan he. Ook ik begon ooit met een 8bit nintendo, maar ROTT en DN waern me eerste netwerk ervaringen! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 31-05-2002 15:35] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: rise of the triads still rulez! ![]() ![]() |
|
Duke Nukem! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
WOLFENSTEIN 3D!!!! ![]() |
|
Turtles ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
C&C ook niet vergeten, dat is eigenlijk het enige wat ik nu nog steeds speel. Yuri's revange is de nieuwste generatie van C7C Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: hehe ikari warriors, volgens mij de eerste echte vechtspel ![]() ![]() |
|
Wie kent die nog: - F-29 retaliator - Stuntdrive - Prince of Persia - Heretic - Doom Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
C&C, no way, dan nog Dune 2! Wat een ontiegelijk HEESSPEL was dat! ![]() ![]() |
|
quote: prince of persia heeeeel vaak gespeeld toen ik nog een 386 had hehe ![]() |
|
Dune2 is echt heerschend ![]() en Keen Dreams ook ![]() |
|
quote:Ja, en extra leuk met z'n tweeen! Echt geweldig die stroom kogels uit je geweer, alles aan gort schieten, soldaten, taks... BOEM BOEM! ALLES DOOD EN KAPOT! ![]() |
|
ow enne paratroopers :D ![]() |
|
quote: Ik ook, en met de cheatcodes, lekker leuk, wanneer je gedood werd moest je gewoon op één knop drukken en je was weer in leven, was best wel handig soms, zat ik veel te spelen toen ik zo'n twaalf jaar was ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Double dragon! Metroid! ![]() Zelda uber allesch! Turtles op de snes, waar je vijanden naar het scherm kon gooien, heersch! ![]() |
|
quote: Ken je het spelletje YabYum nog? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Op mijn eerste pc (groot bakbeest) speelde ik het schitterende paratroopers, pacman en het coolste vliegspel ooit: SOP. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Heb ik ook veeel gespeeld, met de cheatcodes wel leuk ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: helemaal gelijk Heil zelda! ![]() |
|
ff me hele lijstje: PC: Prince of Persia Loom Monkey Island Transport Tycoon (nog steeds!) Doom Wolfenstein 3D NES: mario + Ducktales Gameboy: Turtles! woah en Tetris! ![]() |
|
quote: En dat die lijkjes bleven liggen en in het water een grotere plas bloed kregen vond ik zó oneindig cool aan dat spel!!! Wát een slachtingen waren dat zég!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: whahah toendertijd speelde ik elk spel met cheats ![]() ![]() |
|
quote:Was dat in zo'n doolhof en iets met lederen rokjes? ![]() ![]() |
|
SexTetris! woeaah! ![]() |
|
quote: Rott speelde ik vroeger heeel veeel. Was wel goor voor ze tijd ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |