|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tuurlijk weet ik dat, ik heb in Arnhem gewoond. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: mensen of aliens, sommige zijn toch echt kunstwerken! |
|
quote: photoshop mvg wk10 |
|
quote: Als men er niks van kan bakken is het dus een grap? Of niet echt? Luister, ook ik ben sceptisch maar ik weiger zoiets "uit principe"(want daar lijkt het zo onderhand wel op) om af te wimpelen. Altijd nuchter blijven, maar er eens over nadenken kan geen kwaad. |
|
quote: ontopic: aan de ene kant voel ik me te nuchter om het echt te geloven, maar als je op een (familie)verjaardag iemand (zonder alcohol op) hoort vertellen over dat ze eens achtervolgd zijn door 9 roterende lichten in de middle of nowhere, en die later nog eens boven hun huis/wijk hebben zien hangen, krijg ik toch ook wel weer koude rillingen van. |
|
banden met al qaida? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Die laser licht show ken ik.. Zijn meer mensen hard voor op de loop gegaan. (en dat meen ik serieus) Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik krijg ook koude rillingen als iemand een spannend verhaal vertelt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die mevrouw beweerde er heel erxpliciet bij dat het geen lasershow was. Maar goed, ik was er verder niet bij om het verhaal te kunnen ontkrachten. |
|
Wwel mooi hoor zo'n topic. Antwoord zul je denk k nie snel krijgen. Vraag mijzelf alleen af: als ze bestaan willen we dat wel weten?? |
|
quote: ja. lijkt me wel. waarom niet? |
|
tja wie weet wat hun bedoelingen dan zouden zijn... dat is eigenlijk waar ik op doel |
|
quote: Anale probes bij iedereen installeren. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: maar dan moet je de zaak omdraaien. dan mopeten "zij " niet weten dat wij bestaan in plaast van andersom. maar wat zouden "zij" nu voor kwaads met ons wilen? |
|
We zijn vervuild met films over buitenaardse wezens. Dr stond een typefout in... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 24-05-2004 12:12] |
|
quote: E.T. Taken (ultra duffe minie-serie) Aliens Independence day Starship troopers |
|
Mars Attacks "We have to strike now, sir! Annihilate! Kill! Kill! Kill! Kill!" Mentation - www.mentation.nl |
|
quote: Wat hebben de Europeanen gedaan, toen ze de andere continenten ontdekten? Dat was niet erg fris, dus zou ik willen zeggen: E.T. stay home..!! Als ET al de mogelijkheid heeft om deze modderkloot te bezoeken, de eerstevolgende ster staat op vijf lichtjaar bij ons vandaan. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: nee, maar je vergeet een ding. ET zijn geen mensen. Hun mogelijke gedragspatronen met mensen vergelijken is fout. Het is het zelfde als je menselijk gedragpatronen asl basis voor gedrag bij kreeften, mollusken of braamstruiken gaat gebruiken. |
|
quote: Nou, Europeanen namen wat er te nemen viel, wat ze vonden was waardevol. Ik denk niet dat er op onze planeet nu nog zoveel waardevols te vinden is voor aliens... En ik denk dat als ze dan de technologie zouden hebben, dat het wel tegen de snelheid van het licht gaat, minstens. Dus over de tijd zou ik me geen zorgen maken, het zou morgen kunnen gebeuren @Attila: Starship Troopers en Alien heerschen Edit: twee t's, 1 l [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 01-06-2004 22:34] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ok, kan ik het mee eens zijn, maar de natuur/evolutie is gericht op het overleven van de soort. Stel dat "onze" modderkloot veel overeenkomsten vertoont met hun modderkloot(water, draait om een redelijk jonge ster), maar die van hun voldoet niet meer aan de eisen om overleven mogelijk te maken (hun ster is gedoofd of werd een supernova). Dan ga je toch op zoek naar een plaats waar dat wel kan? En als die plaats bevolkt is zou je daar toch wat aan moeten doen? piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Waardevolle materialen zijn er wel degelijk, bijvoorbeeld water, zonlicht, en de planeet zelf. Voordat enig voorwerp of een ruimteschip de lichtsnelheid bereikt zal dat voorwerp toch eerst een versnelling moeten doormaken, deze versnelling zal geleidelijk moeten gaan en zal dus een x aantal jaren in beslag nemen, pas dan zal de lichtsnelheid bereikt worden. Als een voorwerp met levende wezens aan boord zou versnellen zoals dat in Star Trek gebeurd, wordt alles aan boord en waarschijnlijk het voorwerp zelf aan stukken gescheurd. Aan de andere kant: als ET 20 jaar geleden vertrokken is kan hij idd morgen voor de deur staan. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: ja, die logica kan ik idd wel volgen. maar tot op de dag dat ze daadwerkelijk landen zal het wel een academisvche discussie blijven vrees ik. |
|
quote:Ze zijn vast al een keer geland, waar komen die graancirkels anders vandaan |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |