IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : UFO's Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-05-2004 17:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 11:05 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, maar sommige deeltjesonderzoeken worden echt op flinterdunne, wankele basis uitgevoerd. ik vind dat prima maar ben wel tegenstander van de stelling: als ik het niet heb gezien bestaat het niet, of er zijn geen foto's van. Overigens, die beelden in mexico zijn dus echt. dat betekent dat er iets rondvloog. Wat weet niemand. Ik ben het er weer wel mee eesn dat het een brug te ver is om gelijk aan asielvragende, steuntrekkende aliens te gaan denken. Maar het dient onderzocht te worden.


zoiets heet een grap, je denkt toch werkelijk niet dat zoiets echt is. Altijd vage beelden en lichtjes. Je kan er niks van bakken, zie de graancirkels!


"This one is older than shit, heavier than time!"


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-05-2004 17:57 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 14 mei 2004 11:18 schreef Claw het volgende:
Wist je dat je ook kan bewijzen dat er geen mensen bestaan.


Tuurlijk weet ik dat, ik heb in Arnhem gewoond.


Een kleine snol zit zo vol.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-05-2004 18:08 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:56 schreef 0Tolerence het volgende:
Je kan er niks van bakken, zie de graancirkels!


mensen of aliens, sommige zijn toch echt kunstwerken!













windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-05-2004 18:42 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 18:08 schreef Spirit In Black het volgende:
mensen of aliens, sommige zijn toch echt kunstwerken!













photoshop


mvg wk10


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2004 19:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:56 schreef 0Tolerence het volgende:
zoiets heet een grap, je denkt toch werkelijk niet dat zoiets echt is. Altijd vage beelden en lichtjes. Je kan er niks van bakken, zie de graancirkels!


Als men er niks van kan bakken is het dus een grap? Of niet echt? Luister, ook ik ben sceptisch maar ik weiger zoiets "uit principe"(want daar lijkt het zo onderhand wel op) om af te wimpelen. Altijd nuchter blijven, maar er eens over nadenken kan geen kwaad.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 16-05-2004 22:16 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 14 mei 2004 17:57 schreef SkinPeeleR het volgende:
Tuurlijk weet ik dat, ik heb in Arnhem gewoond.




ontopic: aan de ene kant voel ik me te nuchter om het echt te geloven, maar als je op een (familie)verjaardag iemand (zonder alcohol op) hoort vertellen over dat ze eens achtervolgd zijn door 9 roterende lichten in de middle of nowhere, en die later nog eens boven hun huis/wijk hebben zien hangen, krijg ik toch ook wel weer koude rillingen van.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 3:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

banden met al qaida?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 17-05-2004 10:23 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 16 mei 2004 22:16 schreef Killing Zoe het volgende:


ontopic: aan de ene kant voel ik me te nuchter om het echt te geloven, maar als je op een (familie)verjaardag iemand (zonder alcohol op) hoort vertellen over dat ze eens achtervolgd zijn door 9 roterende lichten in de middle of nowhere, en die later nog eens boven hun huis/wijk hebben zien hangen, krijg ik toch ook wel weer koude rillingen van.


Die laser licht show ken ik.. Zijn meer mensen hard voor op de loop gegaan. (en dat meen ik serieus)


Een kleine snol zit zo vol.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 10:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 22:16 schreef Killing Zoe het volgende:


ontopic: aan de ene kant voel ik me te nuchter om het echt te geloven, maar als je op een (familie)verjaardag iemand (zonder alcohol op) hoort vertellen over dat ze eens achtervolgd zijn door 9 roterende lichten in de middle of nowhere, en die later nog eens boven hun huis/wijk hebben zien hangen, krijg ik toch ook wel weer koude rillingen van.


Ik krijg ook koude rillingen als iemand een spannend verhaal vertelt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 22-05-2004 22:47 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 17 mei 2004 10:23 schreef SkinPeeleR het volgende:
Die laser licht show ken ik.. Zijn meer mensen hard voor op de loop gegaan. (en dat meen ik serieus)


Die mevrouw beweerde er heel erxpliciet bij dat het geen lasershow was. Maar goed, ik was er verder niet bij om het verhaal te kunnen ontkrachten.


psychoxmies
Usericon van psychoxmies
Posted 24-05-2004 11:33 by psychoxmies Wijzig reactieProfiel van psychoxmiesQuote dit bericht

Wwel mooi hoor zo'n topic.
Antwoord zul je denk k nie snel krijgen.
Vraag mijzelf alleen af: als ze bestaan willen we dat wel weten??


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-05-2004 11:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 11:33 schreef psychoxmies het volgende:
Wwel mooi hoor zo'n topic.
Antwoord zul je denk k nie snel krijgen.
Vraag mijzelf alleen af: als ze bestaan willen we dat wel weten??



ja. lijkt me wel. waarom niet?


psychoxmies
Usericon van psychoxmies
Posted 24-05-2004 11:40 by psychoxmies Wijzig reactieProfiel van psychoxmiesQuote dit bericht

tja wie weet wat hun bedoelingen dan zouden zijn... dat is eigenlijk waar ik op doel


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 24-05-2004 11:42 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 11:40 schreef psychoxmies het volgende:
tja wie weet wat hun bedoelingen dan zouden zijn... dat is eigenlijk waar ik op doel


Anale probes bij iedereen installeren.


Bazzio Attacks!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-05-2004 12:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 11:40 schreef psychoxmies het volgende:
tja wie weet wat hun bedoelingen dan zouden zijn... dat is eigenlijk waar ik op doel


maar dan moet je de zaak omdraaien. dan mopeten "zij " niet weten dat wij bestaan in plaast van andersom. maar wat zouden "zij" nu voor kwaads met ons wilen?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-05-2004 12:01 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

We zijn vervuild met films over buitenaardse wezens.
Dr stond een typefout in...

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 24-05-2004 12:12]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-05-2004 12:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 12:01 schreef Audiophile het volgende:
We zijn vervuilt met films over buitenaardse wezens.


E.T.
Taken (ultra duffe minie-serie)

Aliens
Independence day
Starship troopers


Negatyfus
I forget not my whip-- not I!
Usericon van Negatyfus
Posted 24-05-2004 14:26 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

Mars Attacks

"We have to strike now, sir! Annihilate! Kill! Kill! Kill! Kill!"


Mentation - www.mentation.nl


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 01-06-2004 21:28 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 12:00 schreef attila_de_hun het volgende:
maar wat zouden "zij" nu voor kwaads met ons wilen?


Wat hebben de Europeanen gedaan, toen ze de andere continenten ontdekten? Dat was niet erg fris, dus zou ik willen zeggen: E.T. stay home..!!
Als ET al de mogelijkheid heeft om deze modderkloot te bezoeken, de eerstevolgende ster staat op vijf lichtjaar bij ons vandaan.


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2004 22:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 21:28 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Wat hebben de Europeanen gedaan, toen ze de andere continenten ontdekten? Dat was niet erg fris, dus zou ik willen zeggen: E.T. stay home..!!
Als ET al de mogelijkheid heeft om deze modderkloot te bezoeken, de eerstevolgende ster staat op vijf lichtjaar bij ons vandaan.


nee, maar je vergeet een ding. ET zijn geen mensen. Hun mogelijke gedragspatronen met mensen vergelijken is fout. Het is het zelfde als je menselijk gedragpatronen asl basis voor gedrag bij kreeften, mollusken of braamstruiken gaat gebruiken.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 01-06-2004 22:32 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 21:28 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Wat hebben de Europeanen gedaan, toen ze de andere continenten ontdekten? Dat was niet erg fris, dus zou ik willen zeggen: E.T. stay home..!!
Als ET al de mogelijkheid heeft om deze modderkloot te bezoeken, de eerstevolgende ster staat op vijf lichtjaar bij ons vandaan.



Nou, Europeanen namen wat er te nemen viel, wat ze vonden was waardevol. Ik denk niet dat er op onze planeet nu nog zoveel waardevols te vinden is voor aliens...
En ik denk dat als ze dan de technologie zouden hebben, dat het wel tegen de snelheid van het licht gaat, minstens. Dus over de tijd zou ik me geen zorgen maken, het zou morgen kunnen gebeuren

@Attila: Starship Troopers en Alien heerschen

Edit: twee t's, 1 l

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 01-06-2004 22:34]


"Obras son amores y no buenas razones"


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 02-06-2004 0:24 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 22:25 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, maar je vergeet een ding. ET zijn geen mensen. Hun mogelijke gedragspatronen met mensen vergelijken is fout. Het is het zelfde als je menselijk gedragpatronen asl basis voor gedrag bij kreeften, mollusken of braamstruiken gaat gebruiken.

Ok, kan ik het mee eens zijn, maar de natuur/evolutie is gericht op het overleven van de soort. Stel dat "onze" modderkloot veel overeenkomsten vertoont met hun modderkloot(water, draait om een redelijk jonge ster), maar die van hun voldoet niet meer aan de eisen om overleven mogelijk te maken (hun ster is gedoofd of werd een supernova). Dan ga je toch op zoek naar een plaats waar dat wel kan? En als die plaats bevolkt is zou je daar toch wat aan moeten doen?


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 02-06-2004 0:35 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 22:32 schreef Malekith het volgende:
Nou, Europeanen namen wat er te nemen viel, wat ze vonden was waardevol. Ik denk niet dat er op onze planeet nu nog zoveel waardevols te vinden is voor aliens...
En ik denk dat als ze dan de technologie zouden hebben, dat het wel tegen de snelheid van het licht gaat, minstens. Dus over de tijd zou ik me geen zorgen maken, het zou morgen kunnen gebeuren


Waardevolle materialen zijn er wel degelijk, bijvoorbeeld water, zonlicht, en de planeet zelf. Voordat enig voorwerp of een ruimteschip de lichtsnelheid bereikt zal dat voorwerp toch eerst een versnelling moeten doormaken, deze versnelling zal geleidelijk moeten gaan en zal dus een x aantal jaren in beslag nemen, pas dan zal de lichtsnelheid bereikt worden. Als een voorwerp met levende wezens aan boord zou versnellen zoals dat in Star Trek gebeurd, wordt alles aan boord en waarschijnlijk het voorwerp zelf aan stukken gescheurd. Aan de andere kant: als ET 20 jaar geleden vertrokken is kan hij idd morgen voor de deur staan.


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-06-2004 10:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 0:24 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Ok, kan ik het mee eens zijn, maar de natuur/evolutie is gericht op het overleven van de soort. Stel dat "onze" modderkloot veel overeenkomsten vertoont met hun modderkloot(water, draait om een redelijk jonge ster), maar die van hun voldoet niet meer aan de eisen om overleven mogelijk te maken (hun ster is gedoofd of werd een supernova). Dan ga je toch op zoek naar een plaats waar dat wel kan? En als die plaats bevolkt is zou je daar toch wat aan moeten doen?


ja, die logica kan ik idd wel volgen. maar tot op de dag dat ze daadwerkelijk landen zal het wel een academisvche discussie blijven vrees ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-06-2004 11:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 10:31 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, die logica kan ik idd wel volgen. maar tot op de dag dat ze daadwerkelijk landen zal het wel een academisvche discussie blijven vrees ik.
Ze zijn vast al een keer geland, waar komen die graancirkels anders vandaan








Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen