|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
De onverklaarbare natuur he Jeti goes Delfzijl |
|
Als ik bepaalde mensen zo zie dan twijfel ik er echt niet meer aan of de aliens al geland zijn |
|
Nieuwe spiegel gekocht ja |
|
quote: En daar doelde ik nou net op "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Er is anders een verhaal bekend over een brandende braamstruik die iemand de oren van de kop lulde. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Juist! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Smartass.. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Ik post geen drie berichten in de hoop dat 1 ervan juist is, so in that sense... Yes, I am a smartass "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ach ja, dat heb je met newbies... piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Ik ben newer dan jou. Mannen... "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Net aliens... piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote:Uit den bijbel toch? F*ck hippies |
|
Ik dacht dat het een verhaal uit de fabeltjeskrant was "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Hoe zullen ze er uit zien, denk je? Ik denk dat het de Hollywood aliens overtreft. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
|
|
quote: De vergelijking De close-up De 'reconstructie' - Mutatis mutandis - |
|
quote:Waarom zouden ze alleen omdat hun planeet kapot is gegaan naar een andere planeet gaan? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: in Leiden is er een museum met allerlei erfelijke en aangeboren misvormingen . dit plaatje deed me eraan denken . het AMC Amsterdam heeft ook een museum , met misvormingen . |
|
aanrader: www.narrenturm.info - Mutatis mutandis - |
|
Ik geloof er helemaal geen bal van, die UFO's. Er zijn mensen die erbij zweren, en die beweren dat ze regelmatig meegenomen worden door hun buitenaardse vriendjes, maar daar wil ik dan wel eens bewijs van zien. Overigens moet iedereen zelf weten wat hij gelooft, zolang het maar niet opgedrongen wordt aan anderen. All the posers: leave the hall! |
|
Ik dacht ook eens een UFO te zien en toen was het een heel groot vliegtuig...de teleurstelling!! En toen er eens door meerdere mensen een UFO gespot werd in de buurt waar ik woon, toen was ik er niet... Hatsjikidee! |
|
Toch vind ik het meer dan toevallig dat het bijna altijd van die lichtelijk ordinaire RTL4-wijven zijn die op tv beweren door aliens te zijn ontvoerd/bevrucht.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |