IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : UFO's Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-04-2011 21:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Laatst een aflevering van een Amerikaanse crimi gezien, Witout a Trace. Daar werd een mooie theorie voor UFO obsessie gegeven: het sujet gebruikte zijn waanideen als een mechanisme om te verdringen dat hij als kind door zijn oom verkracht is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-04-2011 21:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik geloof ook wel dat de meeste "believers" een onvrijwillige relatie hebben gehad met een famililid (huhuhu "lid"). Hoe dat zit met mensen die in kabouters geloven ben ik nog niet helemaal uit.

WElkom terug trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-04-2011 21:32]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-04-2011 21:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 21:32 schreef ElitE het volgende:

WElkom terug trouwens


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gerrit Piemel
Usericon van Gerrit Piemel
Posted 11-04-2011 22:17 by Gerrit Piemel Wijzig reactieProfiel van Gerrit PiemelQuote dit bericht



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-04-2011 22:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

hOI mENT0L!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-04-2011 22:43 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

:')


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-04-2011 23:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 21:32 schreef ElitE het volgende:
Ik geloof ook wel dat de meeste "believers" een onvrijwillige relatie hebben gehad met een famililid (huhuhu "lid"). Hoe dat zit met mensen die in kabouters geloven ben ik nog niet helemaal uit.

WElkom terug trouwens
Ik heb met heel veel familie een onvrijwillige relatie. Vooral op die 'gezellige' familiefeestjes heb ik er weinig mee.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-04-2011 23:05 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 april 2011 23:03 schreef bastianus het volgende:
Ik heb met heel veel familie een onvrijwillige relatie. Vooral op die 'gezellige' familiefeestjes heb ik er weinig mee.


Dan moet je die 'gezellige' familiefeestjes vermijden. Dat doe ik ook al jaren (nouja, het leeuwendeel), en ik kan je zeggen, het is een werkbare oplossing.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Gerrit Piemel
Usericon van Gerrit Piemel
Posted 11-04-2011 23:06 by Gerrit Piemel Wijzig reactieProfiel van Gerrit PiemelQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 23:03 schreef bastianus het volgende:
Ik heb met heel veel familie een onvrijwillige relatie. Vooral op die 'gezellige' familiefeestjes heb ik er weinig mee.


Waarschijnlijk ben je een keer ontvoerd door een alien, maar heb je dit weggestopt.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-04-2011 23:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 23:05 schreef Sonic Titan het volgende:
Dan moet je die 'gezellige' familiefeestjes vermijden. Dat doe ik ook al jaren (nouja, het leeuwendeel), en ik kan je zeggen, het is een werkbare oplossing.
Goed plan. Sinds ik de laatste verjaardag van mijn oma had was ik er wel even klaar mee.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-04-2011 23:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 23:06 schreef Gerrit Piemel het volgende:
Waarschijnlijk ben je een keer ontvoerd door een alien, maar heb je dit weggestopt.
Je bent zelf een alien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gerrit Piemel
Usericon van Gerrit Piemel
Posted 11-04-2011 23:11 by Gerrit Piemel Wijzig reactieProfiel van Gerrit PiemelQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 23:09 schreef bastianus het volgende:
Je bent zelf een alien.




Daops
Usericon van Daops
Posted 12-04-2011 10:02 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 21:24 schreef Chelman het volgende:
Laatst een aflevering van een Amerikaanse crimi gezien, Witout a Trace. Daar werd een mooie theorie voor UFO obsessie gegeven: het sujet gebruikte zijn waanideen als een mechanisme om te verdringen dat hij als kind door zijn oom verkracht is.
Net zoals mensen die paranormale gaven menen te hebben, of over 2012 roepen en zo. Aandacht, aandacht..

Welkom terug, alles wel in Polen?

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 12-04-2011 10:02]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-04-2011 10:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2011 10:02 schreef Daops het volgende:
Net zoals mensen die paranormale gaven menen te hebben, of over 2012 roepen en zo. Aandacht, aandacht..




Ik ben het daar niet mee eens. Als eerste: ik ben geen "believer" die in die samenzweringstheoriën etc etc gelooft maar ik vind het wel bijna beledigend dat een deel van de mensen die daadwerkelijk menen iets gezien te hebben zo aan de kant wordt geschoven als aandachtrekkers, incestslachtoffers etc. Het gaat er zelfs niet om of hun waarneming nu echt iets "buitenaards" is, een deel hiervan weet gewoon niet wat ze gezien hebben (en zoeken zelfs de publiciteit niet op).


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-04-2011 10:27 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 12 april 2011 10:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben het daar niet mee eens. Als eerste: ik ben geen "believer" die in die samenzweringstheoriën etc etc gelooft maar ik vind het wel bijna beledigend dat een deel van de mensen die daadwerkelijk menen iets gezien te hebben zo aan de kant wordt geschoven als aandachtrekkers, incestslachtoffers etc. Het gaat er zelfs niet om of hun waarneming nu echt iets "buitenaards" is, een deel hiervan weet gewoon niet wat ze gezien hebben (en zoeken zelfs de publiciteit niet op).
Er zijn zoveel dingen (nog) niet door de mensheid te verklaren, laat staan door individuen. Natuurlijk betekent het 'zien van ufo's' niet per definitie een link met incest of zelfs aandachttrekkerij, maar dat gelul over ufo's en dergelijke is wel zo zinloos. Het zien van ufo's wordt net als de populariteit van de PVV veroorzaakt door ongegronde angst.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-04-2011 10:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2011 10:27 schreef SQT het volgende:
Het zien van ufo's wordt net als de populariteit van de PVV veroorzaakt door ongegronde angst.


Ik zou het wel vet vinden om een echte UFO te zien (maar ik ben niet bang). Wellicht onduiken die vuige UFO's mij daardoor (want ik heb er natuurlijk nog nooit een gezien)


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-04-2011 10:40 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Keihard in geloven dat ze bestaan en veel naar de lucht kijken, dan ga je ze vanzelf zien.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-04-2011 10:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

een vraag: hoe zien mensen die niet geloven dat een hoger ontwikkelde beschaving ons kunnen bereiken de toekomst ontwikkelingen van de ruimtevaart van de mens? Is het onmogelijk dat er ooit echte verre afstanden door de mensen zullen worden afgelegd? Kortom; ruimtevaart is zinloos? (behalve wellicht wat heen en weer gehuppel naar de maan of mogelijk mars)


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-04-2011 10:49 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 april 2011 10:44 schreef attila_de_hun het volgende:
een vraag: hoe zien mensen die niet geloven dat een hoger ontwikkelde beschaving ons kunnen bereiken de toekomst ontwikkelingen van de ruimtevaart van de mens? Is het onmogelijk dat er ooit echte verre afstanden door de mensen zullen worden afgelegd? Kortom; ruimtevaart is zinloos? (behalve wellicht wat heen en weer gehuppel naar de maan of mogelijk mars)


Ooit is een groot begrip. En ruimtevaart stimuleert de wetenschap, dus het is niet zinloos.


Boeiender


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-04-2011 10:57 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 12 april 2011 10:44 schreef attila_de_hun het volgende:
een vraag: hoe zien mensen die niet geloven dat een hoger ontwikkelde beschaving ons kunnen bereiken de toekomst ontwikkelingen van de ruimtevaart van de mens? Is het onmogelijk dat er ooit echte verre afstanden door de mensen zullen worden afgelegd? Kortom; ruimtevaart is zinloos? (behalve wellicht wat heen en weer gehuppel naar de maan of mogelijk mars)
Dat is niet accuraat te voorspellen, maar als ons lichaam de reizen aan kan, lijkt het mij niet onmogelijk. Ik zeg ook niet dat ik niet verwacht dat er geen andere levensvormen zijn (hoger of niet): gezien de uitgebreidheid van het heelal en de oorsprong van ons leven is het juist onwaarschijnlijk dat er niets anders is.
Ruimtevaart is ook alles behalve zinloos. Naast alle kennis die we op deze manier vergaren, zal de mens op een gegeven moment de aarde (en dit zonnestelsel) ook móeten verlaten ivm het eindigen van het leven van onze zon. Onze redding tegen die tijd is een andere, door ons bewoonbare planeet. En het duurt nog wel even voordat we hele massa's mensen op een effectieve manier naar een zeer verre, nu nog onbekende, planeet kunnen verplaatsen. Lekker blijven doorontwikkelen dus.

Dit heeft echter niets te maken met wat wij als ufo's beschouwen. Vliegende schotels en wat dies meer zij die al jaren tot nèt boven het oppervlak van de aarde komen, maar waarmee we nog nooit in contact zijn gekomen. Hersenspinsels van mensen die òf niet iets hebben gezien dat ze zelf niet kunnen verklaren, òf zo hard geloven in ufo's dat ze ze vanzelf gaan zien. Wat dat betreft zijn deze ufo's net kabouters: leuk om over te fantaseren, maar volkomen larie wat betreft de realiteit.

Samenvattend: buitenaards leven is hoogstwaarschijnlijk geen onzin, ufo's zoals hier wordt beschreven wel.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-04-2011 11:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2011 10:57 schreef SQT het volgende:
Dat is niet accuraat te voorspellen, maar als ons lichaam de reizen aan kan, lijkt het mij niet onmogelijk. Ik zeg ook niet dat ik niet verwacht dat er geen andere levensvormen zijn (hoger of niet): gezien de uitgebreidheid van het heelal en de oorsprong van ons leven is het juist onwaarschijnlijk dat er niets anders is.
Ruimtevaart is ook alles behalve zinloos. Naast alle kennis die we op deze manier vergaren, zal de mens op een gegeven moment de aarde (en dit zonnestelsel) ook móeten verlaten ivm het eindigen van het leven van onze zon. Onze redding tegen die tijd is een andere, door ons bewoonbare planeet. En het duurt nog wel even voordat we hele massa's mensen op een effectieve manier naar een zeer verre, nu nog onbekende, planeet kunnen verplaatsen. Lekker blijven doorontwikkelen dus.


Helemaal mee eens.

quote:
Dit heeft echter niets te maken met wat wij als ufo's beschouwen. Vliegende schotels en wat dies meer zij die al jaren tot nèt boven het oppervlak van de aarde komen, maar waarmee we nog nooit in contact zijn gekomen. Hersenspinsels van mensen die òf niet iets hebben gezien dat ze zelf niet kunnen verklaren, òf zo hard geloven in ufo's dat ze ze vanzelf gaan zien. Wat dat betreft zijn deze ufo's net kabouters: leuk om over te fantaseren, maar volkomen larie wat betreft de realiteit.
Samenvattend: buitenaards leven is hoogstwaarschijnlijk geen onzin, ufo's zoals hier wordt beschreven wel.


Dat Als je nu had gezegd "wat mij betreft" ipv "wat dat betreft", had ik je mss gelijk gegeven. Je haspelt hier zelf ook waarschijnlijkheden en feiten door elkaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 12-04-2011 11:04]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-04-2011 11:06 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 12 april 2011 10:57 schreef SQT het volgende:
Wat dat betreft zijn deze ufo's net kabouters: leuk om over te fantaseren, maar volkomen larie wat betreft de realiteit.


Laat het Bastianus niet horen..


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-04-2011 11:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2011 10:57 schreef SQT het volgende:
Dat is niet accuraat te voorspellen, maar als ons lichaam de reizen aan kan, lijkt het mij niet onmogelijk. Ik zeg ook niet dat ik niet verwacht dat er geen andere levensvormen zijn (hoger of niet): gezien de uitgebreidheid van het heelal en de oorsprong van ons leven is het juist onwaarschijnlijk dat er niets anders is.
Ruimtevaart is ook alles behalve zinloos. Naast alle kennis die we op deze manier vergaren, zal de mens op een gegeven moment de aarde (en dit zonnestelsel) ook móeten verlaten ivm het eindigen van het leven van onze zon. Onze redding tegen die tijd is een andere, door ons bewoonbare planeet. En het duurt nog wel even voordat we hele massa's mensen op een effectieve manier naar een zeer verre, nu nog onbekende, planeet kunnen verplaatsen. Lekker blijven doorontwikkelen dus.




eens, maar je geeft nu wel een motivatie dat "UFO's" dus wel kunnen bestaan (en er zullen ongetwijfeld genoeg planeten zijn waar het leven miljoenen jaren eerder is ontwikkeld)

quote:

Dit heeft echter niets te maken met wat wij als ufo's beschouwen. Vliegende schotels en wat dies meer zij die al jaren tot nèt boven het oppervlak van de aarde komen, maar waarmee we nog nooit in contact zijn gekomen. Hersenspinsels van mensen die òf niet iets hebben gezien dat ze zelf niet kunnen verklaren, òf zo hard geloven in ufo's dat ze ze vanzelf gaan zien. Wat dat betreft zijn deze ufo's net kabouters: leuk om over te fantaseren, maar volkomen larie wat betreft de realiteit.

Samenvattend: buitenaards leven is hoogstwaarschijnlijk geen onzin, ufo's zoals hier wordt beschreven wel.


Minder eens. Ik begrijp goed wat je bedoelt te zeggen maar aan de andere kant: als jij een beschaving/diersoort/etc wil bestuderen doe je dat zonder willen te interfereren, dus op afstand. Verder snappen wij kreeften al niet en dat zijn, in vergelijkig met aliens, onze broertjes/zusjes. Hoe zouden we dus de motivatie van een alien kunnen begrijpen.
(joh, ik lijk Mulder wel zo onderhand )


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-04-2011 11:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2011 11:06 schreef Ralph het volgende:
Laat het Bastianus niet horen..
Och. Realiteit is vaak ook maar een perceptie natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-04-2011 11:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2011 11:22 schreef bastianus het volgende:
Och. Realiteit is vaak ook maar een perceptie natuurlijk.



Er moet toch een echte realiteit bestaan? Of we die allen dan ook zo zien is natuurlijk een tweede


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen