IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : UFO's Vorige pagina | Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 31-05-2008 10:11 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 12:42 schreef kwelgeest het volgende:
En nog eentje van gisteren:

Op het Vietnamese eiland Phu Quoc zou gisteren een UFO zijn neergestort. Bewoners van het eiland hoorden een harde knal en vonden later stukken metaal langs de kust. Het grootste brokstuk was zo'n anderhalve meter lang.

'Gewoon' vliegtuig

The Sun meldt op gezag van het Vietnamese ANP dat de explosie op zo'n acht kilometer hoogte plaatsvond. Het zou een 'gewoon' vliegtuig geweest kunnen zijn, maar nergens in de wijde omgeving worden toestellen vermist. Soldaten zijn erop uitgestuurd om naar overlevenden te zoeken, maar behalve de al genoemde brokstukken, is niets gevonden.

De vice-bevelhebber van de Cambodjaanse luchtmacht meldde gisteren dat een buitenlands vliegtuig bij Phu Quoc was neergestort, maar hij trok die verklaring later weer in



Hier een foto van een 'wrakstuk'


Wel gek dat ze in de ruimte ook popnagels hebben


Het is de lichtinval ;')


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2008 11:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Voor o.a. Kimmey: De video:

http://www.youtube.com/watch?v=qJtrbWD32II

Maja, ik geloof dat dit 'm moet zijn. Kom via verschillende links op deze video uit. Maar dan vraag ik me dus af ( gezien dit dus serieus bedeoeld is) wie wil die Peckman nou voor de gek houden? Bedoel, het is overduidelijk een pop of masker en al was het realistischer, wie heeft er nou toevallig daar een nachtcamera staan voor als er toevallig compleet opvallends 'aliens' door het raam komen kijken?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 31-05-2008 11:43 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

Volgens mij zijn dat niet de beelden van Jeff Peckman. In deze video is te zien dat Peckman zijn beeldmateriaal nog niet vrijgeeft omdat hij het in een documentaire wil verwerken.

Staat overigens ook in het informatieblokje van het filmpje.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 31-05-2008 12:29 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Het filmpje ziet er wel erg nep uit.

Idd wie zet er nu een camera klaar voor het raam..


Het is de lichtinval ;')


Forwards To Eyesight
Usericon van Forwards To Eyesight
Posted 31-05-2008 12:42 by Forwards To Eyesight Wijzig reactieProfiel van Forwards To EyesightQuote dit bericht

Het zieet er inderdaad nep uit, en is infrarood groen als je het filmt? Hij zegt wel dat hij zijn/hun hoofd 4 keer boven het raam zag uitsteken dus of de camera klaarstond kun je eigenlijk niet weten


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 31-05-2008 12:53 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

Lezen jullie wel?


Daops
Usericon van Daops
Posted 31-05-2008 12:55 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Inderdaad, het filmpje is nog helemaal niet vrijgegeven. Ook lekker dubieus weer natuurlijk, maar goed.. kennelijk hebben aliens een voorkeur voor de VS te bezoeken, en nooit bijv. Zimbabwe.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 31-05-2008 12:57 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 12:55 schreef Daops het volgende:
Inderdaad, het filmpje is nog helemaal niet vrijgegeven. Ook lekker dubieus weer natuurlijk, maar goed.. kennelijk hebben aliens een voorkeur voor de VS te bezoeken, en nooit bijv. Zimbabwe.


Hoe weet jij dat?


Daops
Usericon van Daops
Posted 31-05-2008 13:03 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 12:57 schreef Psychonaut het volgende:
Hoe weet jij dat?
Los van het alom overheersende gebrek aan bewijs, zie ik daar nooit meldingen van in de media. En nee, ook niet in rijkere landen waar wel iedereen een camera heeft en de media een grote rol speelt.

Amerikanen zijn cultureel gemiddeld het zwaarste belast met een ufo-verleden door films en comics e.d.. Dus neigen labiele mensen eerder naar dit soort waarnemingen om aandacht te krijgen. Maar da's slechts mijn waarneming

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 31-05-2008 13:04]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-05-2008 13:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Afrika heeft te maken met creaties zoals Popobawa .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Daops
Usericon van Daops
Posted 31-05-2008 13:15 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 13:11 schreef Gemene Lepel het volgende:
Afrika heeft te maken met creaties zoals Popobawa .
Oftewel, de lokale variant van slaapverlamming


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2008 13:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 13:03 schreef Daops het volgende:
Los van het alom overheersende gebrek aan bewijs, zie ik daar nooit meldingen van in de media. En nee, ook niet in rijkere landen waar wel iedereen een camera heeft en de media een grote rol speelt.

Amerikanen zijn cultureel gemiddeld het zwaarste belast met een ufo-verleden door films en comics e.d.. Dus neigen labiele mensen eerder naar dit soort waarnemingen om aandacht te krijgen. Maar da's slechts mijn waarneming
Amerikanen zijn natuurlijk een raar volkje als het aankomt op alien-abduction e.d. Ik heb ooit een programma gezien waarin het procentuele verschil tussen Mexicanen en V.S.-burgers werd genoemd dat dacht ooit ontvoerd te zijn door alien en, ik weet de percentages niet meer, was gigantisch. Alsof alien zich iets aantrekken van onze aardse staatsgrenzen.

Maar mochten aliens inderdaad de aarde bezoeken en ook in, donker, Afrika landen is het dan niet aannemelijk dat die Afrikanen ( waar het geloof in bosdemonen/geesten normaal is) denken dat het geesten zijn of wezens uit het diepe woud? Heel veel Afrikanen geloven daar nog diep in en meldingen daarvan komen volgens mij wel met regelmaat voor.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 31-05-2008 13:50]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-05-2008 13:50 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 13:15 schreef Daops het volgende:
Oftewel, de lokale variant van slaapverlamming


Jep. Alien abductions worden daar ook weleens mee verklaard.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Pegasus
Usericon van Pegasus
Posted 31-05-2008 13:53 by Pegasus Wijzig reactieProfiel van PegasusQuote dit bericht



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-05-2008 13:55 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Pegasus
Usericon van Pegasus
Posted 31-05-2008 13:56 by Pegasus Wijzig reactieProfiel van PegasusQuote dit bericht

komt zeker weer een nieuwe Hypocrisy plaat aan....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2008 14:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol


Pegasus was de eerste UFO


signature


Pegasus
Usericon van Pegasus
Posted 31-05-2008 14:12 by Pegasus Wijzig reactieProfiel van PegasusQuote dit bericht

t leek mij gewoon een paard


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 31-05-2008 14:18 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 12:55 schreef Daops het volgende:
Inderdaad, het filmpje is nog helemaal niet vrijgegeven. Ook lekker dubieus weer natuurlijk, maar goed.. kennelijk hebben aliens een voorkeur voor de VS te bezoeken, en nooit bijv. Zimbabwe.


Ze hebben daar ook geen camera's om het te filmen


Het is de lichtinval ;')


Daops
Usericon van Daops
Posted 31-05-2008 16:01 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 13:50 schreef Gemene Lepel het volgende:
Jep. Alien abductions worden daar ook weleens mee verklaard.
Precies, en in middeleeuws europa was het de duivel die je kwam halen. En nu wel eens aliens. Zelfde medische oorzaak, andere folklore.

quote:
Op 31 mei 2008 14:18 schreef Kimmey het volgende:
Ze hebben daar ook geen camera's om het te filmen
Zie mijn volgende zin uit diezelfde quote.. Vanuit Japan hoor je er ook minder van. Als er een volk veel camera's heeft..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2008 22:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 12:55 schreef Daops het volgende:
kennelijk hebben aliens een voorkeur voor de VS te bezoeken, en nooit bijv. Zimbabwe.


toch wel!!

http://www.youtube.com/watch?v=ARjOisk0uSU


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-05-2008 23:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, alien encounters zijn de nieuwe Maria-verschijningen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-06-2008 11:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 22:42 schreef attila_de_hun het volgende:
toch wel!!

http://www.youtube.com/watch?v=ARjOisk0uSU
Er is sowieso ook een relatief bekende 'UFO-crashsite' in Zuid-Adrika.

Maar nogmaals: Hoe moeten mensen in, donker, Afrika die nog nooit gwezen zijn op het fenoneem 'alien' dan een alien omschrijven als een alien als ze er een zien. Ik denk echt dat ze het dan op geesten/demomen uit oude volksverhalen gooien.

Nou geloof ik niet dat de aarde bezocht wordt, hoor. maar Daops vergelijking lijkt mij niet helemaal correct.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Daops
Usericon van Daops
Posted 01-06-2008 12:32 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2008 11:51 schreef kwelgeest het volgende:
Maar nogmaals: Hoe moeten mensen in, donker, Afrika die nog nooit gwezen zijn op het fenoneem 'alien' dan een alien omschrijven als een alien als ze er een zien. Ik denk echt dat ze het dan op geesten/demomen uit oude volksverhalen gooien.
Hoe weten amerikanen wel dat ze aliens gezien hebben? Hun referenties zijn ook slechts gebaseerd op films,comics, vage docu's etc. zonder enig overtuigend bewijs. Of het nou om moderne media of via doorvertelde volksverhalen gaat, beiden gewoon folklore.

Daarbij, niet heel Afrika is zo donker en onderontwikkeld en leeft zoals 500 jaar geleden


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 01-06-2008 12:42 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Vind het allemaal maar vaag.
Maar let maar op nu is dit verhaal eruit en hoor je binnekort allemaal mensen die toevallig ook aliens gezien hebben.


Het is de lichtinval ;')


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen