|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor o.a. Kimmey: De video: http://www.youtube.com/watch?v=qJtrbWD32II Maja, ik geloof dat dit 'm moet zijn. Kom via verschillende links op deze video uit. Maar dan vraag ik me dus af ( gezien dit dus serieus bedeoeld is) wie wil die Peckman nou voor de gek houden? Bedoel, het is overduidelijk een pop of masker en al was het realistischer, wie heeft er nou toevallig daar een nachtcamera staan voor als er toevallig compleet opvallends 'aliens' door het raam komen kijken? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Volgens mij zijn dat niet de beelden van Jeff Peckman. In deze video is te zien dat Peckman zijn beeldmateriaal nog niet vrijgeeft omdat hij het in een documentaire wil verwerken. Staat overigens ook in het informatieblokje van het filmpje. |
|
Het filmpje ziet er wel erg nep uit. Idd wie zet er nu een camera klaar voor het raam.. Het is de lichtinval ;') |
|
Het zieet er inderdaad nep uit, en is infrarood groen als je het filmt? Hij zegt wel dat hij zijn/hun hoofd 4 keer boven het raam zag uitsteken dus of de camera klaarstond kun je eigenlijk niet weten |
|
Lezen jullie wel? |
|
Inderdaad, het filmpje is nog helemaal niet vrijgegeven. Ook lekker dubieus weer natuurlijk, maar goed.. kennelijk hebben aliens een voorkeur voor de VS te bezoeken, en nooit bijv. Zimbabwe. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Hoe weet jij dat? |
|
quote:Los van het alom overheersende gebrek aan bewijs, zie ik daar nooit meldingen van in de media. En nee, ook niet in rijkere landen waar wel iedereen een camera heeft en de media een grote rol speelt. Amerikanen zijn cultureel gemiddeld het zwaarste belast met een ufo-verleden door films en comics e.d.. Dus neigen labiele mensen eerder naar dit soort waarnemingen om aandacht te krijgen. Maar da's slechts mijn waarneming [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 31-05-2008 13:04] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Afrika heeft te maken met creaties zoals Popobawa . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Oftewel, de lokale variant van slaapverlamming www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Amerikanen zijn natuurlijk een raar volkje als het aankomt op alien-abduction e.d. Ik heb ooit een programma gezien waarin het procentuele verschil tussen Mexicanen en V.S.-burgers werd genoemd dat dacht ooit ontvoerd te zijn door alien en, ik weet de percentages niet meer, was gigantisch. Alsof alien zich iets aantrekken van onze aardse staatsgrenzen. Maar mochten aliens inderdaad de aarde bezoeken en ook in, donker, Afrika landen is het dan niet aannemelijk dat die Afrikanen ( waar het geloof in bosdemonen/geesten normaal is) denken dat het geesten zijn of wezens uit het diepe woud? Heel veel Afrikanen geloven daar nog diep in en meldingen daarvan komen volgens mij wel met regelmaat voor. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 31-05-2008 13:50] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Jep. Alien abductions worden daar ook weleens mee verklaard. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
|
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
komt zeker weer een nieuwe Hypocrisy plaat aan.... |
|
lol Pegasus was de eerste UFO signature |
|
t leek mij gewoon een paard |
|
quote: Ze hebben daar ook geen camera's om het te filmen Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Precies, en in middeleeuws europa was het de duivel die je kwam halen. En nu wel eens aliens. Zelfde medische oorzaak, andere folklore. quote:Zie mijn volgende zin uit diezelfde quote.. Vanuit Japan hoor je er ook minder van. Als er een volk veel camera's heeft.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: toch wel!! http://www.youtube.com/watch?v=ARjOisk0uSU |
|
Ach, alien encounters zijn de nieuwe Maria-verschijningen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Er is sowieso ook een relatief bekende 'UFO-crashsite' in Zuid-Adrika. Maar nogmaals: Hoe moeten mensen in, donker, Afrika die nog nooit gwezen zijn op het fenoneem 'alien' dan een alien omschrijven als een alien als ze er een zien. Ik denk echt dat ze het dan op geesten/demomen uit oude volksverhalen gooien. Nou geloof ik niet dat de aarde bezocht wordt, hoor. maar Daops vergelijking lijkt mij niet helemaal correct. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Hoe weten amerikanen wel dat ze aliens gezien hebben? Hun referenties zijn ook slechts gebaseerd op films,comics, vage docu's etc. zonder enig overtuigend bewijs. Of het nou om moderne media of via doorvertelde volksverhalen gaat, beiden gewoon folklore. Daarbij, niet heel Afrika is zo donker en onderontwikkeld en leeft zoals 500 jaar geleden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Vind het allemaal maar vaag. Maar let maar op nu is dit verhaal eruit en hoor je binnekort allemaal mensen die toevallig ook aliens gezien hebben. Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |