IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : UFO's Vorige pagina | Volgende pagina
natassja
Usericon van natassja
Posted 22-08-2003 22:32 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 1:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik maakte met opzet deze grap om te kijken of er iemand zat op te letten omdat men UFO nogal eens verward met vliegende schotels of zo. In elk geval is een klein deel van de waarnemingen 'unidentified'. UFO's dus, Unidentified Flying Objects.

Maar alle gekheid op een stokje.



ik heb ook eens een ufo gezien, teminste ik wist niet wat het was

nu 2 jaar later zag ik daar overdag een klein afstandbestuurbaar vliegtuigje vliegen, dezelfde plek op de zelfde manier maar dan overdag

mijn ufo is dus nu een ifo


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 23-08-2003 13:40 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik heb ooit eens een onverklaarbare lichtblauwe bol pijlsnel over het water zien scheren. Ik heb heel lang gedacht dat het een UFO was maar een vriend heeft me achteraf duidelijk kunnen maken dat het hoogstwaarschijnlijk om een ijsvogel ging.

Ik was dan ook zo stoned als een potvis op dat moment.


mvg wk10


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-08-2003 13:44 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ufo's, ik heb ze zelf nog nooit gezien en geloof eerlijk gezegt ook niet in al die spookverhalen. Het zijn vaak grappen die uitgehaald worden om mensen te laten denken dat het daadwerkelijk ufo's zijn.


"This one is older than shit, heavier than time!"


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 23-08-2003 13:47 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

De aarde is op zichzelf al één grote UFO.


mvg wk10


Hyvel
Do you mind if I call you Bubba instead?
Usericon van Hyvel
Posted 30-08-2003 4:02 by Hyvel Wijzig reactieProfiel van HyvelQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 13:47 schreef windkracht10 het volgende:
De aarde is op zichzelf al één grote UFO.


Nou....unidentified...zelfs bezopen ben ik nog niet zover heen dat ik onze aardkloot niet meer kan herkennen


Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2003 19:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Van FOK:

NSA geeft UFO-documenten vrij

De National Security Agency (NSA) van de Amerikaanse overheid heeft enkele documenten inzake UFO's vrijgegeven. De documenten zijn vrijgegeven nadat de NSA talloze verzoeken kreeg over het onderwerp Ongeïdentificeerde Vliegende Objecten.

In de vrijgegeven documenten staan een aantal interessante dingen. Zo staat er een rapport over een fragment vreemd metaal die gevonden is in de Congo, en staat er een rapport over UFO-meldingen van piloten van de Air Force Special Security Office. Ook staat er een artikel van de National Inquerer waarin de NSA gezegd zou hebben dat UFO's echt zijn en het land voorbereid moet zijn op een confrontatie met buitenaardse wezens.

In dit officiële document van de NSA, wat voorheen "secret" was, wordt de mogelijkheid van buitenaardse bezoeken aan de orde gesteld.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-11-2003 1:38 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

staat er ook dat alle ufo's rond zijn?



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-11-2003 11:51 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

gaaf twee zeer betrouwbare bronnen met elkaar vermengd, de Amerikanen en het fok


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-11-2003 11:54 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik heb ook één keer een ufo gezien... gelukkig heeft iemand snel een foto kunnen maken, de ufo zelf zie je niet maar wel z'n schaduw


[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 03-11-2003 11:56]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-11-2003 11:58 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

mensen die niet nuchter een ufo hebben gezien kunnen dit beter voor zich houden ik zie namelijk wel es dingetjes maar dat is toevallig alleen maar als een rare stoffen in m'n lichaam zitten en m'n geest m'n onderbewust zijn gaat printen op mn netvlies ofzo.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 03-11-2003 15:30 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb vorig jaar - in geheel nuchtere toestand - een gigantische witte komeet-achtige bol voorbij zien vliegen. Ik dacht eigenlijk dat er een helicopter of vliegtuig aan't neerstorten was (hoewel dat licht daar veel te wit voor was), maar die bol verdween gewoon en er gebeurde niks.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2003 16:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 15:30 schreef mislyd het volgende:
Ik heb vorig jaar - in geheel nuchtere toestand - een gigantische witte komeet-achtige bol voorbij zien vliegen. Ik dacht eigenlijk dat er een helicopter of vliegtuig aan't neerstorten was (hoewel dat licht daar veel te wit voor was), maar die bol verdween gewoon en er gebeurde niks.

In belgie worden best wel vaak UFO's gezien lijkt me. was er enkele jaren niet een "plaag" van die driehoekige dingen?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-11-2003 16:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 15:30 schreef mislyd het volgende:
Ik heb vorig jaar - in geheel nuchtere toestand - een gigantische witte komeet-achtige bol voorbij zien vliegen. Ik dacht eigenlijk dat er een helicopter of vliegtuig aan't neerstorten was (hoewel dat licht daar veel te wit voor was), maar die bol verdween gewoon en er gebeurde niks.
Ooit van het begrip 'vallende ster' gehoord.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 03-11-2003 16:56 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 3 november 2003 16:39 schreef Misanthrope het volgende:
Ooit van het begrip 'vallende ster' gehoord.

Jawel Ok, maar deze was echt gewoon véél te groot! Een vallende ster is normaal gezien toch zo'n onnozel klein streepje in de verte? Deze was zo groot als mijn woonkamer en vloog vlak boven mijn hoofd. Op die hoogte moet zo'n ding toch al lang uitgedoofd zijn?

quote:
Op 3 november 2003 16:23 schreef attila_de_hun het volgende:
In belgie worden best wel vaak UFO's gezien lijkt me. was er enkele jaren niet een "plaag" van die driehoekige dingen?

Jah, dat is ondertussen alweer zo'n 14 jaar geleden geloof ik.. Zo'n zwevende driehoek heb ik helaas nog niet mogen meemaken.

Btw, heeft iemand eigenlijk poollichten gezien donderdag? Hier was het bewolkt.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 04-11-2003 11:49 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

't Zijn allemaal lichtgevende kleiduiven.


Je kan me de bout hachelen!


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 04-11-2003 11:54 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 16:56 schreef mislyd het volgende:
Jawel Ok, maar deze was echt gewoon véél te groot! Een vallende ster is normaal gezien toch zo'n onnozel klein streepje in de verte? Deze was zo groot als mijn woonkamer en vloog vlak boven mijn hoofd. Op die hoogte moet zo'n ding toch al lang uitgedoofd zijn?


Kan het geen bolbliksem geweest zijn?


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-11-2003 13:47 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 november 2003 11:54 schreef Magistus het volgende:
Kan het geen bolbliksem geweest zijn?

Nee, dat is ook kleiner..

Die kleiduiven zijn nog het meest plausibel.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-11-2003 13:53 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

In belgie hebben ze wel meer leger oefeningen met straaljagers.
UFO's bestaan gewoon niet. De meeste zijn bolbliksems, mensen, verbeeldingen en andere natuur dingesen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-11-2003 13:57 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 november 2003 13:53 schreef ElitE het volgende:
In belgie hebben ze wel meer leger oefeningen met straaljagers.


Een straaljager zoeft niet echt in stilte voorbij he..
Ok, het zal wel een hallucinatie geweest zijn.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-11-2003 13:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 november 2003 13:57 schreef mislyd het volgende:
Een straaljager zoeft niet echt in stilte voorbij he..
Ok, het zal wel een hallucinatie geweest zijn.

Het leger heeft misschien wel onbekende vliegvluigjes tegenwoordig


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-11-2003 13:59 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 13:58 schreef ElitE het volgende:
Het leger heeft misschien wel onbekende vliegvluigjes tegenwoordig
het leger van belgie



dream on


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-11-2003 14:01 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 november 2003 13:59 schreef impaled succubus het volgende:
het leger van belgie


Bwah, onze Prins Flupke hangt af en toe graag de piloot uit..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-11-2003 14:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 november 2003 13:59 schreef impaled succubus het volgende:
het leger van belgie



dream on

Tja heel de NAVO is gestationeerd in belgie


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2003 19:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 13:53 schreef ElitE het volgende:
In belgie hebben ze wel meer leger oefeningen met straaljagers.
UFO's bestaan gewoon niet. De meeste zijn bolbliksems, mensen, verbeeldingen en andere natuur dingesen.


UFO's bestaan wel. Alleen jij betwijfelt de claim dat het buitenaardse schepen zijn denk ik. En of die bestaan weet helemaal niemand.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 04-11-2003 19:57 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

unidentified flying objects...



Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen