|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ooit eens een onverklaarbare lichtblauwe bol pijlsnel over het water zien scheren. Ik heb heel lang gedacht dat het een UFO was maar een vriend heeft me achteraf duidelijk kunnen maken dat het hoogstwaarschijnlijk om een ijsvogel ging. Ik was dan ook zo stoned als een potvis op dat moment. mvg wk10 |
|
ufo's, ik heb ze zelf nog nooit gezien en geloof eerlijk gezegt ook niet in al die spookverhalen. Het zijn vaak grappen die uitgehaald worden om mensen te laten denken dat het daadwerkelijk ufo's zijn. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
De aarde is op zichzelf al één grote UFO. mvg wk10 |
|
quote: Nou....unidentified...zelfs bezopen ben ik nog niet zover heen dat ik onze aardkloot niet meer kan herkennen Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
Van FOK: NSA geeft UFO-documenten vrij De National Security Agency (NSA) van de Amerikaanse overheid heeft enkele documenten inzake UFO's vrijgegeven. De documenten zijn vrijgegeven nadat de NSA talloze verzoeken kreeg over het onderwerp Ongeïdentificeerde Vliegende Objecten. In de vrijgegeven documenten staan een aantal interessante dingen. Zo staat er een rapport over een fragment vreemd metaal die gevonden is in de Congo, en staat er een rapport over UFO-meldingen van piloten van de Air Force Special Security Office. Ook staat er een artikel van de National Inquerer waarin de NSA gezegd zou hebben dat UFO's echt zijn en het land voorbereid moet zijn op een confrontatie met buitenaardse wezens. In dit officiële document van de NSA, wat voorheen "secret" was, wordt de mogelijkheid van buitenaardse bezoeken aan de orde gesteld. |
|
staat er ook dat alle ufo's rond zijn? http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
gaaf twee zeer betrouwbare bronnen met elkaar vermengd, de Amerikanen en het fok |
|
Ik heb ook één keer een ufo gezien... gelukkig heeft iemand snel een foto kunnen maken, de ufo zelf zie je niet maar wel z'n schaduw [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 03-11-2003 11:56] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
mensen die niet nuchter een ufo hebben gezien kunnen dit beter voor zich houden ik zie namelijk wel es dingetjes maar dat is toevallig alleen maar als een rare stoffen in m'n lichaam zitten en m'n geest m'n onderbewust zijn gaat printen op mn netvlies ofzo. |
|
Ik heb vorig jaar - in geheel nuchtere toestand - een gigantische witte komeet-achtige bol voorbij zien vliegen. Ik dacht eigenlijk dat er een helicopter of vliegtuig aan't neerstorten was (hoewel dat licht daar veel te wit voor was), maar die bol verdween gewoon en er gebeurde niks. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: In belgie worden best wel vaak UFO's gezien lijkt me. was er enkele jaren niet een "plaag" van die driehoekige dingen? |
|
quote:Ooit van het begrip 'vallende ster' gehoord. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jawel Ok, maar deze was echt gewoon véél te groot! Een vallende ster is normaal gezien toch zo'n onnozel klein streepje in de verte? Deze was zo groot als mijn woonkamer en vloog vlak boven mijn hoofd. Op die hoogte moet zo'n ding toch al lang uitgedoofd zijn? quote: Jah, dat is ondertussen alweer zo'n 14 jaar geleden geloof ik.. Zo'n zwevende driehoek heb ik helaas nog niet mogen meemaken. Btw, heeft iemand eigenlijk poollichten gezien donderdag? Hier was het bewolkt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
't Zijn allemaal lichtgevende kleiduiven. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Kan het geen bolbliksem geweest zijn? |
|
quote: Nee, dat is ook kleiner.. Die kleiduiven zijn nog het meest plausibel. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
In belgie hebben ze wel meer leger oefeningen met straaljagers. UFO's bestaan gewoon niet. De meeste zijn bolbliksems, mensen, verbeeldingen en andere natuur dingesen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Een straaljager zoeft niet echt in stilte voorbij he.. Ok, het zal wel een hallucinatie geweest zijn. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Het leger heeft misschien wel onbekende vliegvluigjes tegenwoordig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:het leger van belgie dream on |
|
quote: Bwah, onze Prins Flupke hangt af en toe graag de piloot uit.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Tja heel de NAVO is gestationeerd in belgie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: UFO's bestaan wel. Alleen jij betwijfelt de claim dat het buitenaardse schepen zijn denk ik. En of die bestaan weet helemaal niemand. |
|
unidentified flying objects... http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |