IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : UFO's Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-04-2011 11:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2011 11:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Er moet toch een echte realiteit bestaan? Of we die allen dan ook zo zien is natuurlijk een tweede
Dat dus. Ik voel, zie en hoor soms dingen waar anderen niks van merken. Neemt niet weg dat het voor mij 'een' realiteit is. Al ben ik niet zo arrogant om dan maar meteen te zeggen dat het 'de' realiteit is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-04-2011 11:31 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Je ziet ze vliegen man


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-04-2011 11:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2011 11:31 schreef nark het volgende:
Je ziet ze vliegen man
Harry Potter weleens gelezen? Van hem zeiden ze dat ook, omdat hij Sisseltong hoorde en sprak. Maar ondertussen heeft hij wel mooi Voldemort verslagen daardoor. Twelve monkeys vind ik ook een mooi uitgewerkt verhaal over iemand die 'andere' dingen ziet en hoort.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-04-2011 11:42 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2011 11:36 schreef bastianus het volgende:
Harry Potter weleens gelezen? Van hem zeiden ze dat ook, omdat hij Sisseltong hoorde en sprak. Maar ondertussen heeft hij wel mooi Voldemort verslagen daardoor. Twelve monkeys vind ik ook een mooi uitgewerkt verhaal over iemand die 'andere' dingen ziet en hoort.


Kijk, dat soort fijten en onderbouwingen daar heb ik wat aan alleen jammer dat die verhalen fictie zijn net als dat Roswell gebeuren. Zien is geloven wat mij betreft.
Wat niet wil zeggen dat er geen andere beschavingen zijn buiten onze planeet om maar zolang er geen duidelijke bewijslast is ontken ik het maar gewoon, is een beetje je kop in het zand steken maar als ik over dat soort dingen moet na gaan denken kan ik er beter mee ophouden wan dat wordt ik beslist paranoide( wat je dus bij veel van dat soort mensen ziet).


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-04-2011 11:43 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 12 april 2011 11:12 schreef attila_de_hun het volgende:
eens, maar je geeft nu wel een motivatie dat "UFO's" dus wel kunnen bestaan (en er zullen ongetwijfeld genoeg planeten zijn waar het leven miljoenen jaren eerder is ontwikkeld)
Ik zeg ook niet dat ufo's niet kunnen bestaan, ik zeg dat de ufo's zoals wij een ufo zien niet bestaan (slechte omschrijving, maar je begrijpt wat ik bedoel, toch?).
quote:
Minder eens. Ik begrijp goed wat je bedoelt te zeggen maar aan de andere kant: als jij een beschaving/diersoort/etc wil bestuderen doe je dat zonder willen te interfereren, dus op afstand. Verder snappen wij kreeften al niet en dat zijn, in vergelijkig met aliens, onze broertjes/zusjes. Hoe zouden we dus de motivatie van een alien kunnen begrijpen.
(joh, ik lijk Mulder wel zo onderhand )

Ik begrijp je punt, maar ik redeneer niet vanuit de logica van aliens. Uiteraard moeten we onderzoek doen zonder te interfereren.
Ik redeneer vanuit de irrationaliteit van de mens. Wij wíllen dit zien, en dus zien we het. Het is verder prima dat mensen er in willen geloven, ze doen er niemand kwaad mee.

Ik ga hier nu niet meer tijd aan spenderen, ik heb het iets te druk. Maar wees altijd kritisch in wat je gelooft (maar dat ben je ook wel).
quote:
Op 12 april 2011 11:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Er moet toch een echte realiteit bestaan? Of we die allen dan ook zo zien is natuurlijk een tweede
Ja, maar inderdaad wat Bastianus zegt: niemand ziet de 'echte' realiteit. We hebben er allemaal onze eigen perceptie van. En dat is prima, zolang je er maar rekening mee houdt dat onderdelen van jouw realiteit door anderen niet erkend kunnen worden, en dat ze zelfs voor jou door die anderen bewezen worden onwaar te zijn, waardoor jouw perceptie van de realiteit weer veranderd.
Theoretisch gezien is waarheid sowieso niet te achterhalen door de noodzaak tot falsificatie. Wetenschappelijk gezien zijn al onze realiteiten volledig opgebouwd uit meer of minder aannemelijke aannames (erg aannemelijk is bijvoorbeeld de zwaartekracht). Het is alleen een stuk makkelijker leven om het niet zo te zien.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-04-2011 11:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2011 11:42 schreef nark het volgende:
Kijk, dat soort fijten en onderbouwingen daar heb ik wat aan alleen jammer dat die verhalen fictie zijn net als dat Roswell gebeuren. Zien is geloven wat mij betreft.
Wat niet wil zeggen dat er geen andere beschavingen zijn buiten onze planeet om maar zolang er geen duidelijke bewijslast is ontken ik het maar gewoon, is een beetje je kop in het zand steken maar als ik over dat soort dingen moet na gaan denken kan ik er beter mee ophouden wan dat wordt ik beslist paranoide( wat je dus bij veel van dat soort mensen ziet).
Ja dat snap ik wel. Vroeger dacht ik mezelf gek bij natuurkunde als ik de relativiteitstheorie of het heelal tot in essentie probeerde te begrijpen. Dan kun je beter gewoon wat gegevens aannemen en overnemen, en denken dat iemand anders dat al voor je uitgedacht heeft. Sommige dingen gaan mij gewoon boven de pet, dus daar blijf ik dan maar af om hoofdpijn te voorkomen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Daops
Usericon van Daops
Posted 12-04-2011 11:46 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2011 10:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben het daar niet mee eens. Als eerste: ik ben geen "believer" die in die samenzweringstheoriën etc etc gelooft maar ik vind het wel bijna beledigend dat een deel van de mensen die daadwerkelijk menen iets gezien te hebben zo aan de kant wordt geschoven als aandachtrekkers, incestslachtoffers etc. Het gaat er zelfs niet om of hun waarneming nu echt iets "buitenaards" is, een deel hiervan weet gewoon niet wat ze gezien hebben (en zoeken zelfs de publiciteit niet op).
Ik doelde vooral op mensen die menen ontvoerd te zijn, regelmatig bezocht of zelfs zwanger gemaakt worden door aliens. Dat zijn vrijwel zonder uitzondering labiele en/of ietwat ordinaire "niet zo heel slimme" mensen.

Natuurlijk zullen normale serieuze mensen onverklaarbare waarnemingen doen (die natuurlijk serieus onderzocht moeten worden waar mogelijk), maar het merendeel is naar mijn mening toch getraumatiseerd, probeert zaken te verdringen of aandacht te vragen om zichzelf bijzonder te voelen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-04-2011 11:58 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2011 11:43 schreef SQT het volgende:
Ik zeg ook niet dat ufo's niet kunnen bestaan, ik zeg dat de ufo's zoals wij een ufo zien niet bestaan (slechte omschrijving, maar je begrijpt wat ik bedoel, toch?).



Ik zeg = feit?

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 12-04-2011 12:27]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-11-2012 14:49 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Waar zijn de UFO's toch gebleven? Steeds minder vaak komen er meldingen van binnen. Inmiddels moeten fanaten van vliegende schotels toegeven dat ze toch beginnen te twijfelen aan buitenaards leven. Deze zogenaamde UFO-watchers houden het luchtruim al tientallen jaren voor ons in de gaten, maar nog steeds hebben ze geen harde bewijzen gevonden.

Er worden steeds minder UFO's gespot, en dat kan ervoor zorgen dat er een eind komt aan de hype, aldus Britse 'UFO-kenners'. Eén van de grootste organisaties die de UFO's onderzoekt, organiseert volgende week een bijeenkomst om te overleggen of het onderzoek nog wel toekomst heeft.

"Het is best mogelijk dat over tien jaar niemand nog over UFO's spreekt", vertelt Dave Wood, voorzitter van de 'Association for the Scientific Study of Anomalous Phenomena' (Assap). "Het gebrek aan bewijzen doet ons vaststellen dat er niets is daarbuiten. Ik denk dat iedere UFO-onderzoeker zal zeggen dat 98 procent van de vaststellingen eenvoudig te verklaren zijn."

Het aantal UFO-zaken is bij Assap sinds 1988 met liefst 96 procent gedaald, zo schrijft The Telegraph. Maar, dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen buitenaards leven mogelijk is.

http://www.powned.tv/nieuws/tech/2012/11/ufos_bestaan_toch_niet.html




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 05-11-2012 14:53 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Dat is precies wat ze willen...


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-11-2012 16:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2012 14:49 schreef De Tegenpartij het volgende:
Waar zijn de UFO's toch gebleven? Steeds minder vaak komen er meldingen van binnen. Inmiddels moeten fanaten van vliegende schotels toegeven dat ze toch beginnen te twijfelen aan buitenaards leven. Deze zogenaamde UFO-watchers houden het luchtruim al tientallen jaren voor ons in de gaten, maar nog steeds hebben ze geen harde bewijzen gevonden.

Er worden steeds minder UFO's gespot, en dat kan ervoor zorgen dat er een eind komt aan de hype, aldus Britse 'UFO-kenners'. Eén van de grootste organisaties die de UFO's onderzoekt, organiseert volgende week een bijeenkomst om te overleggen of het onderzoek nog wel toekomst heeft.

"Het is best mogelijk dat over tien jaar niemand nog over UFO's spreekt", vertelt Dave Wood, voorzitter van de 'Association for the Scientific Study of Anomalous Phenomena' (Assap). "Het gebrek aan bewijzen doet ons vaststellen dat er niets is daarbuiten. Ik denk dat iedere UFO-onderzoeker zal zeggen dat 98 procent van de vaststellingen eenvoudig te verklaren zijn."

Het aantal UFO-zaken is bij Assap sinds 1988 met liefst 96 procent gedaald, zo schrijft The Telegraph. Maar, dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen buitenaards leven mogelijk is.

http://www.powned.tv/nieuws/tech/2012/11/ufos_bestaan_toch_niet.html




ik zeg: "stealth" (ook bij aliens staat de techniek niet stil!)


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-11-2012 18:26 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Misschien zijn ze klaar met het verkennen van de aarde en bereiden ze een grote aanval voor...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-11-2012 9:04 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ze dragen allen een keppeltje en schrijven voor Joods actueel.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-11-2012 12:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

"schizofrenie steeds beter behandelbaar"


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-11-2012 13:09 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-03-2021 1:01 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Tja als KRO's Brandpunt er al rekening mee houdt dat die dingen echt bestaan..




... hoe de hazen lopen ...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 09-03-2021 5:18 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

UFO's bestaan ook echt.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 09-03-2021 7:38 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En hoeven niet buitenaards te zijn, hè.

FBI heeft tijd terug al min of meer toegegeven...

https://www.ad.nl/bizar/vrijgekomen-fbi-files-aliens-zijn-op-aarde-geland~a95228d6/




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-03-2021 12:09 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ja je ziet toch wel een soort kentering afgelopen jaren. Vroeger werd je er om geridiculiseerd, tegenwoordig laten autoriteiten in hun verklaringen duidelijk merken dat ze rekening houden met niet aardse fenomenen.


... hoe de hazen lopen ...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 09-03-2021 13:11 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2021 7:38 schreef F.Jacobse het volgende:
En hoeven niet buitenaards te zijn, hè.

FBI heeft tijd terug al min of meer toegegeven...

https://www.ad.nl/bizar/vrijgekomen-fbi-files-aliens-zijn-op-aarde-geland~a95228d6/



Damn, hoe episch ernstig/schokkend zou datgene dan zijn wat de FBI probeert te verdoezelen met lomp geneuzel over aliens?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-03-2021 14:23 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2021 13:11 schreef Slegthyd het volgende:
Damn, hoe episch ernstig/schokkend zou datgene dan zijn wat de FBI probeert te verdoezelen met lomp geneuzel over aliens?

Ja en waarom? Omdat wij burgers de realiteit niet aan zouden kunnen? Net begonnen met de docu serie Unidentified: Inside America's UFO Investigation. Uitgezonden door History Channel in 2019 en 2020.

https://www.dailymotion.com/video/x7a13gy?playlist=x6osez

Eerste aflevering gisteren gezien en ik ben echt zwaar onder de indruk. Beelden geschoten door de Amerikaanse luchtmacht vanuit hun jetfighters met de verklaringen van de piloten erbij, echt goed gedaan



... hoe de hazen lopen ...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 09-03-2021 14:52 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Ja inderdaad, alles wat op History Channel komt is gewoon 100% waarheidsgetrouw. :')


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-03-2021 15:03 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2021 14:52 schreef Slegthyd het volgende:
Ja inderdaad, alles wat op History Channel komt is gewoon 100% waarheidsgetrouw. :')

Wat is de waarheid?


... hoe de hazen lopen ...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 09-03-2021 15:18 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Dat is een vraag voor mensen met teveel vrije tijd.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-03-2021 16:07 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht



... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen