|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Je kan natuurlijk ook altijd kijken onder het About us gedeelte : http://www.capetownwebcam.com/contact_us.htm |
|
quote: Daar staat niet vermeld wie de eigenaar van het domein is Daarbij zijn de webcams daar zo ingesteld dat ze elke zoveel uur updaten, daarom was er gisteravond na 22:30 (ongeveer) geen ander beeld meer te zien. Dussssss. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik begin al met aluminiumhoedjes te maken! Het is de lichtinval ;') |
|
Hier doettie webcam het gewoon hoor. En zo te zien komt het allemaal goed! |
|
En is E.T al gezien?? Het is de lichtinval ;') |
|
nou daar zit je dan baan opgezegd al je geld verbrast je vrouw eindelijk de waarheid gezegd en dan komen ze niet... |
|
Hopelijk zijn we na vandaag eindelijk van al dat UFO-gelul af. Zal wel ijdele hoop zijn, vanaf 00:00 beginnen de complottheorieën over doofpotten, Joden, Amerika en 'ze konden de weg niet vinden' weer rond te zingen waarschijnlijk. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 14-10-2008 17:52] |
|
de joden hebben het ding allang gevonden en verstopt. ze gaan m gebruiken om al die hoofddoeken mee te killen. Fuck the world and fuck you |
|
Hoe droog ik nu mijn afwas dan? *kijkt in lucht* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hier komt anders net een modderfokker van een schotel overvliegen. |
|
een lekkere stoofschotel? |
|
Nee, een ufo, ruimteschip, je weet wel. Zo'n rond geval met een enorme laser in het midden. Zag er best tof uit. Jammer dat ik uitgerekend zojuist geen camera tot mijn beschikking had, mijn rolletje was vol. |
|
Ik heb alu hoedjes te veel gemaakt Het is de lichtinval ;') |
|
Damn, ik mis 15 minuten van mijn dag, maar heb nu wel immense pijn aan mijn aars! |
|
Hoe ziet een buitenaards tientje eruit? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: groen? Het is de lichtinval ;') |
|
quote:tussen je tieten. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Geen idee, heb gewoon via google capetown webcam gezocht..in die richting. quote: Nah dan zijn die mensen meer bezig geweest als mij, na een paar klikken heb ik het opgegeven |
|
quote: Nope nog 2 dagen kans> "We kregen per e-mail een bericht binnen van een jongeman die het volgende schreef: “Familie in IJsland bevestigt dat daar een raar lichtverschijnsel te zien is wat richting westen verplaatst! Men vertelt ook dat het kompas van slag is; als je daar mee naar buiten loopt, dan begint het te draaien.” Om een extra bevestiging hiervan te krijgen hebben we hem nog teruggemaild met het verzoek ons te bellen, maar verdere respons is uitgebleven. Vanmiddag omstreeks 15:15 uur vloog een eskader van zeven F-16’s over Nijmegen richting het zuiden. Voor zover wij hebben kunnen onderzoeken stonden er vandaag geen oefeningen gepland door de luchtmacht. Ook uit Groningen werden straaljagers gemeld. Onduidelijk is waar dit mee te maken heeft gehad. Als iemand hier meer over weet, mail ons dan a.u.b. via ufo@niburu.nl In een nieuw artikel op 10-14-08.blogspot.com doken vanmiddag foto’s op die vanuit Finland gemaakt werden richting de Noordpool. Hierop was een zwarte driehoek te zien tegen de donkere nacht. Daarbij werd ook een foto gemaakt met een extra lange sluitertijd waarop de driehoek te zien bleef. De driehoek zou overeenkomen met die vannacht op Google Earth te zien was. We werden hier ook door meerdere lezers op geattendeerd. Naar mijn inzien klopte dit niet, omdat de afstand tussen Finland en de plek waar de driehoek zich bevond aan de Canadese kant van de Noordpool te groot was. In perspectief klopte deze foto’s niet. Zojuist is er op 10-14-08.blogspot.com aangegeven dat het inderdaad om een vervalsing gaat. Schrijver en wereldreiziger Peter Stuivenberg heeft een paar weken geleden contact met ons opgenomen en heeft vanaf Zuid-Afrika, waar hij zich nu bevindt, toegezegd daar een oogje in het zeil te houden en ons direct te informeren zodra daar iets gebeurd. Verder zit Mira van Niburu Amsterdam momenteel in Canada, tussen de indianen, en is daar onze correspondente ter plaatse. Zij heeft ons zojuist een bericht gestuurd dat er daar wel iets schijnt te gebeuren, maar kunnen momenteel niets bevestigen. Ze houdt ons op de hoogte… We krijgen ontzettend veel reacties binnen van iedereen die het hele internet afspeuren naar nieuwtjes, mensen die alle webcams over de wereld in de gaten houden en interpretaties van de mogelijke plaatsen waar het kan gaan gebeuren. Ook krijgen we wel lollige mailtjes binnen, maar dat hoort er nou eenmaal bij." Aldus Niburu. |
|
@ vind het maar een apart verhaal.. Het is de lichtinval ;') |
|
De tering. Darwin draait zich om in zijn graf. Life doesn't get much better than this! |
|
niet alleen darwin Je moeder. |
|
quote: Klopt, elk ander weldenkend mens ook. Naja, ooit weldenkende inmiddels dode mensen dan. De nog levende weldenkende mensen zulle er meer hoofdschuddend naar kijken. :') is dan wel weer toepasselijk natuurlijk. Life doesn't get much better than this! |
|
klopt, morgen maar weer met een traantje op de wang lachend naar buiten gluren dan maar :') Je moeder. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |