IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : UFO's Vorige pagina | Volgende pagina
Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 09-03-2021 16:12 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Tegeltjes maken en je eigen leven erop baseren is iets voor mensen die tijd teveel hebben.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-03-2021 16:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht





... hoe de hazen lopen ...


Daops
Usericon van Daops
Posted 10-03-2021 15:45 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2021 1:01 schreef faalhaas het volgende:
Tja als KRO's Brandpunt er al rekening mee houdt dat die dingen echt bestaan..



Die Coen Vermeeren is een knettergekke complotwappie, categorie Ossebaard. Fascinerend hoe zulke gasten zo kunnen afdwalen door de jaren heen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 22-03-2021 13:21 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 22-03-2021 14:25 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2021 13:21 schreef F.Jacobse het volgende:
https://www.hln.be/buitenland/pentagon-gaat-rapport-publiceren-met-nooit-eerder-vrijgegeven-ufomeldingen-hier-hebben-wij-gewoon-de-technologie-niet-voor~a126949c



Interessante ontwikkelingen he? Sowieso bijzonder dat de Amerikaanse overheid dit soort filmpjes heeft vrijgegeven. Hebben ze nog nooit eerder gedaan. Bij deze beelden weet je dus gewoon 100% zeker dat ze authentiek zijn, echt heel gaaf.

Erg benieuwd wat er nog meer vrij gaat komen.


... hoe de hazen lopen ...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 22-03-2021 15:11 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2021 14:25 schreef faalhaas het volgende:
Interessante ontwikkelingen he? Sowieso bijzonder dat de Amerikaanse overheid dit soort filmpjes heeft vrijgegeven. Hebben ze nog nooit eerder gedaan. Bij deze beelden weet je dus gewoon 100% zeker dat ze authentiek zijn, echt heel gaaf.

Erg benieuwd wat er nog meer vrij gaat komen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-04-2021 13:26 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-04-2021 14:10 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Enki Bilal is dan een échte visionair



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 15-04-2021 14:10]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-04-2021 14:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2021 14:25 schreef faalhaas het volgende:
Interessante ontwikkelingen he? Sowieso bijzonder dat de Amerikaanse overheid dit soort filmpjes heeft vrijgegeven. Hebben ze nog nooit eerder gedaan. Bij deze beelden weet je dus gewoon 100% zeker dat ze authentiek zijn, echt heel gaaf.

Erg benieuwd wat er nog meer vrij gaat komen.


Ik vraag me vooral af wat het motief is om zoiets naar buiten te brengen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-04-2021 14:24 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Om de aandacht voor area 51 wat af te zwakken.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-04-2021 14:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2021 14:24 schreef F.Jacobse het volgende:
Om de aandacht voor area 51 wat af te zwakken.





Ik denk nu niet meteen in X-Files-termen.
Maar dit soort berichten lijken toch vooral mensen een balletje toe te werpen zoals bij een labrador, ter afleiding van werkelijke maatschappelijke struikelblokken.

De grens met alu-hoedjes is dun, ik weet het. Maar brood-en-spelen is nu eenmaal van alle tijden.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 15-04-2021 16:42 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2021 14:39 schreef Count Usher het volgende:
Ik denk nu niet meteen in X-Files-termen.
Maar dit soort berichten lijken toch vooral mensen een balletje toe te werpen zoals bij een labrador, ter afleiding van werkelijke maatschappelijke struikelblokken.

De grens met alu-hoedjes is dun, ik weet het. Maar brood-en-spelen is nu eenmaal van alle tijden.
In 2015 waren de treitervloggertjes toch zo dermate vervelend dat Rutte er iets van moest zeggen?

In die periode is de arts geheimhoudingsplicht ook aangepast. Artsen mogen nu informatie delen met de zorgverzekeraars.

Zeer weinig mensen bleken dit, bij navraag, mee te hebben gekregen.



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-04-2021 18:05 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Volgens Jensen worden UFO's en aliens het volgende waar de overheid ons mee bang gaat maken. De overtreffende trap na the war on drugs -> the war on terror -> the war on covid. U bent gewaarschuwd

https://jensen.nl/tijd-voor-complottheorieen-de-jensen-show-328/
(vanaf 30:40)


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-04-2021 20:59 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik kan echt niet meer kijken naar de Jensen van nu. Vroeger op tv was hij zeer vermakelijk. Maar op internet vind ik hem echt een drama geworden. Met z'n t-shirts verkoop.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-04-2021 22:07 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Het gaat ook nergens meer over, ja dat al het nieuws tegenwoordig - en dan vooral over Covid - één grote scam zou zijn, daar zit ie elke dag over te raaskallen. Kijkt ook niet zo fris meer uit zijn oogjes.

Of misschien heeft ie gewoon gelijk, dan snap ik wel dat ie er zo doorgedraaid uit ziet



... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-04-2021 22:11 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

WTF. Is die foto onbewerkt?



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-04-2021 22:17 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Is dat een broer van Ralph?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-04-2021 22:17 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2021 22:11 schreef Negatieveling het volgende:
WTF. Is die foto onbewerkt?


Yup. Kijk maar eens naar een willekeurige online uitzending. Dit is tegenwoordig zijn standaard uitdrukking.


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-04-2021 22:25 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2021 22:17 schreef faalhaas het volgende:
Kijk maar eens naar een willekeurige online uitzending.


Daar is het leven toch echt te kort voor. Heb hem een jaartje of wat geleden nog eens op TV langs zien komen, hij had toen de illusie dat 'niet gehoord boos en blank Nederland met een piem0l dat te weinig vrouwelijke aandacht krijgt' (ik parafraseer) enorm zat te wachten op een spreekbuis. Dat bleek een misvatting, of althans het aantal van zulke Nederlanders bleek ondanks hun oververtegenwoordiging op de sociale media wat lager dan hij had ingeschat. Sindsdien is hij in ieder geval van mijn persoonlijke radar gevallen. Lijkt alsof ik daar weinig aan gemist heb.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-04-2021 22:40 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Jensen the Hutt, hehe.

Het laatste wat ik van hem op tv zag, was die serie over de verkiezingen in de USA voordat Trump gekozen werd, deed hij prima, sterker, erg goed. Zijn talkshows daarvoor vond ik geweldig, heerlijke wansmaak tv om te lachen. Nu is hij ietwat doorgedraaid, imo. Maar heb niet 1 internet show volgehouden, ik vond het echt niks, die keer was maanden geleden.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-04-2021 22:55 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Op de één of andere manier kijk ik graag naar mensen die langzaamaan "off the rails" gaan. Lange Frans is nog zo iemand. Totaal geen realiteitszin meer, heel fascinerend. Of van die flat earthers vol overtuiging helemaal los horen gaan, prachtig volk.

Ik ga daar af en toe een uurtje even echt lekker voor zitten. Helemaal blanco, zonder vooroordelen proberen te kijken, puur genieten.

Een vriendin van me is ook helemaal afgegleden op die manier. Ze denkt bijvoorbeeld dat we in een simulatie leven. Wordt af en toe gedwongen opgenomen ook. Ik ga zaterdag even een stukje met haar wandelen. Ben erg benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft. Ik luister er gewoon naar. Het is haar werkelijkheid, niet de mijne. Wie ben ik om te bepalen welke de juiste is? Soms ziet ze dingen opeens heel helder en kan ze enorm rake opmerkingen maken.


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-04-2021 23:11 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dat vind ik nog wel een verschil. Zelf heb ik ook zo'n vriendin die al tig jaar de weg meer of minder kwijt is, afhankelijk van de periode. Heel interessant om af en toe een dagje met haar door te brengen, maar dan is er natuurlijk interactie en ze doet het ook niet voor de kijkcijfers of de likes.



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-04-2021 20:16 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2021 14:10 schreef Count Usher het volgende:
Ik vraag me vooral af wat het motief is om zoiets naar buiten te brengen.


Omdat het moet ofzo.



... hoe de hazen lopen ...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2021 11:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2021 22:55 schreef faalhaas het volgende:
Op de één of andere manier kijk ik graag naar mensen die langzaamaan "off the rails" gaan. Lange Frans is nog zo iemand. Totaal geen realiteitszin meer, heel fascinerend. Of van die flat earthers vol overtuiging helemaal los horen gaan, prachtig volk.

Ik ga daar af en toe een uurtje even echt lekker voor zitten. Helemaal blanco, zonder vooroordelen proberen te kijken, puur genieten.



Ha ja dat vind ik ook altijd mooi. Ik heb laatst de serie van "Het Alternatief" ontdekt met Ryanne van Dorst. Leuk die inkijkjes in andermans overtuigingen.

https://www.npo3.nl/het-alternatief/BV_101404822


2166612119
BARABAS
Usericon van 2166612119
Posted 23-04-2021 23:32 by 2166612119 Wijzig reactieProfiel van 2166612119Quote dit berichthttp://members.home.nl/hendrik.de.vries/




Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen