IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : UFO's Vorige pagina | Volgende pagina
VliegFiets
Usericon van VliegFiets
Posted 12-05-2004 15:02 by VliegFiets Wijzig reactieProfiel van VliegFietsQuote dit bericht

hehe valt het nu pas op


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 15:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:59 schreef Chelman het volgende:
Ik kan er niks aan doen ik vind UFO’s bijster oninteressant. De voruitzichten van leven op andere planeten vind ik ook niet echt boeiend. Het intereseert mij gewoon weinig. Star Trek vond ik ook zelden boeiend zeg maar. (soms wel)

Ruitme exploratie daarentegen vind ik wel interessant. Colonieën op andere planeten om meer ‘lebensraum’ te creeëren vind ik een goed plan…pendeldiensten tussen hemellichamen leveren ook allerlei interessante economische vooruitzichten op. DAT vind ik interessant.

En wat de natuurlijke verschijnselen betreft die mogelijk in Mexico plaatsvinden….tsja dat zal wel. Ik heb daar werkelijk niks nuttigs over te melden. Ik hoor het wel als er een commercieele toepassing bedacht wordt voor dat verschijnsel.



echt een zakenmannetje, onze Chelman. probeer als eerste contact te leggen met aliens zou ik zeggen. dan kun je als eerste contracten vastleggen en op alles bijverdienen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 15:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 15:04 schreef attila_de_hun het volgende:
echt een zakenmannetje, onze Chelman. probeer als eerste contact te leggen met aliens zou ik zeggen. dan kun je als eerste contracten vastleggen en op alles bijverdienen.


Mijn realisme fluistert mij in dat er tijdens mijn leven geen contact met aliens gemaakt zal worden. Derhalve zou het investeren daarin door mij weggegooid geld zin.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 17:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm wel erg vaag dat ze allemaal op dezelfde hoogte in formatie vliegen
ook lijtk het alsof het een grote bol is met daaronder een klein bolletje.

maar alsnog geloof ik niet dat dit buitenaards leven is, dit zijn misschien wel nieuw soort geheime vliegtuigen van een bepaald leger. of nieuw transport van drugs, en misschien een natuurverschijnsel (weerspiegeling zou het formatie vliegen verklaren)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VliegFiets
Usericon van VliegFiets
Posted 14-05-2004 10:41 by VliegFiets Wijzig reactieProfiel van VliegFietsQuote dit bericht

er zal vast wel ergens anders leven zijn waar wij niet op de hoogte van zijn maar waarschijnlijk krijgen we daar toch nooit mee te maken want dan zijn wij al lang weer uitgestorven


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2004 10:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als er leven is, hoop ik dat ze de macht van interpunctie kennen.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-05-2004 10:49 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 12 mei 2004 15:05 schreef Chelman het volgende:
Mijn realisme fluistert mij in dat er tijdens mijn leven geen contact met aliens gemaakt zal worden. Derhalve zou het investeren daarin door mij weggegooid geld zin.


Ach en jou kennende zou je het dan nog nix vinden want voor het zelfde geld hebben ze recht op een uitkering..


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2004 10:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 10:49 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ach en jou kennende zou je het dan nog nix vinden want voor het zelfde geld hebben ze recht op een uitkering..
ROFLMAO


Alien land op aarde en ontmoet Chelman .. hoezo ze komen nooit weer terug


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-05-2004 10:51 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 14 mei 2004 10:50 schreef Jenje het volgende:
ROFLMAO


Alien land op aarde en ontmoet Chelman .. hoezo ze komen nooit weer terug


eerste vraag van Chelman, rechts of links?


Een kleine snol zit zo vol.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-05-2004 10:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 10:49 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ach en jou kennende zou je het dan nog nix vinden want voor het zelfde geld hebben ze recht op een uitkering..


Het zijn dan niet voor niks allochtonen he?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2004 10:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 10:51 schreef SkinPeeleR het volgende:
eerste vraag van Chelman, rechts of links?
tweede : van voor of achter?


Ximiq Black
Usericon van Ximiq Black
Posted 14-05-2004 10:52 by Ximiq Black Wijzig reactieProfiel van Ximiq BlackQuote dit bericht

grappig hoor mensen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-05-2004 10:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 10:52 schreef Jenje het volgende:
tweede : van voor of achter?



Pffft.....SkinPeeler heeft gelijk, jij projecteert gewoon je fantasieeën. Jij hoopt gewoon dat ze veel klamme gaten hebben die aliens.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


VliegFiets
Usericon van VliegFiets
Posted 14-05-2004 10:53 by VliegFiets Wijzig reactieProfiel van VliegFietsQuote dit bericht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2004 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 10:53 schreef Chelman het volgende:
Pffft.....SkinPeeler heeft gelijk, jij projecteert gewoon je fantasieeën. Jij hoopt gewoon dat ze veel klamme gaten hebben die aliens.
Hou jij meer van gortdroog dan?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-05-2004 10:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 10:53 schreef Jenje het volgende:
Hou jij meer van gortdroog dan?




Scheurt lekker....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2004 10:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 10:54 schreef Chelman het volgende:
Scheurt lekker....
.. ieuw ..

Ach, zo lang er geen scherpe foto;s van UFO's zijn, hou ik het op kolder


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2004 11:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 10:55 schreef Jenje het volgende:
.. ieuw ..

Ach, zo lang er geen scherpe foto;s van UFO's zijn, hou ik het op kolder


heb je wel eens een scherpe foto van een quark gezien?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-05-2004 11:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 11:00 schreef attila_de_hun het volgende:
heb je wel eens een scherpe foto van een quark gezien?


Nee. Ik heb ook geen scherpe foto van een electroon gezien...maar daar zijn andere aanwijzingen weer voor he?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2004 11:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 11:02 schreef Chelman het volgende:
Nee. Ik heb ook geen scherpe foto van een electroon gezien...maar daar zijn andere aanwijzingen weer voor he?




nee, maar sommige deeltjesonderzoeken worden echt op flinterdunne, wankele basis uitgevoerd. ik vind dat prima maar ben wel tegenstander van de stelling: als ik het niet heb gezien bestaat het niet, of er zijn geen foto's van. Overigens, die beelden in mexico zijn dus echt. dat betekent dat er iets rondvloog. Wat weet niemand. Ik ben het er weer wel mee eesn dat het een brug te ver is om gelijk aan asielvragende, steuntrekkende aliens te gaan denken. Maar het dient onderzocht te worden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2004 11:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 11:00 schreef attila_de_hun het volgende:
heb je wel eens een scherpe foto van een quark gezien?
Ben niet 100% op de hoogte daarvan, maar daar zijn volgens mij andere methode om het bestaan er van te bewijzen.

Van marsmannetjes iig niet ...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-05-2004 11:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Wist je dat je ook kan bewijzen dat er geen mensen bestaan.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2004 11:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 11:16 schreef Jenje het volgende:
Ben niet 100% op de hoogte daarvan, maar daar zijn volgens mij andere methode om het bestaan er van te bewijzen.

Van marsmannetjes iig niet ...


oke, maar het gaat ook niet over marsmannetjes. het gaat over serieus nemen over onverklaarbare verschijnselen in de atmosfeer. in mexico worden zulke idngen vastgelegd en door meerdere mensen tegelijkertijd gezien. ik dekn zelf dat het een over ander fysisch iets is. (bolbliksems of zo)


VliegFiets
Usericon van VliegFiets
Posted 14-05-2004 11:28 by VliegFiets Wijzig reactieProfiel van VliegFietsQuote dit bericht

mee eens maar het kunnen ook verschijnsels van een andere planeet


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-05-2004 17:54 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 14 mei 2004 11:28 schreef VliegFiets het volgende:
mee eens maar het kunnen ook verschijnsels van een andere planeet


andere dimensie, paddo's, andere planeet, lockheed skunkworks, noem maar op.

Ik geloof dat er leven is op andere planeten en mischien zijn ze ver genoeg om hier te komen maar een voorbeeldje:

men neme een alien uit van een technisch zeer vergevorderde ras.. Deze kunnen interstellair reizen..
Zien alles close-up wat wij met een telescoopje zien, en jij denkt dat ze ons interessant genoeg vinden?
Christus, is te vergelijken met een rijtjeswoning van 3 ton terwijl je een straat verder een villa hebt voor dezelfde prijs hebt..


Een kleine snol zit zo vol.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen