|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe valt het nu pas op |
|
quote: Mijn realisme fluistert mij in dat er tijdens mijn leven geen contact met aliens gemaakt zal worden. Derhalve zou het investeren daarin door mij weggegooid geld zin. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hmm wel erg vaag dat ze allemaal op dezelfde hoogte in formatie vliegen ook lijtk het alsof het een grote bol is met daaronder een klein bolletje. maar alsnog geloof ik niet dat dit buitenaards leven is, dit zijn misschien wel nieuw soort geheime vliegtuigen van een bepaald leger. of nieuw transport van drugs, en misschien een natuurverschijnsel (weerspiegeling zou het formatie vliegen verklaren) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
er zal vast wel ergens anders leven zijn waar wij niet op de hoogte van zijn maar waarschijnlijk krijgen we daar toch nooit mee te maken want dan zijn wij al lang weer uitgestorven |
|
Als er leven is, hoop ik dat ze de macht van interpunctie kennen. |
|
quote: Ach en jou kennende zou je het dan nog nix vinden want voor het zelfde geld hebben ze recht op een uitkering.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:ROFLMAO Alien land op aarde en ontmoet Chelman .. hoezo ze komen nooit weer terug |
|
quote: eerste vraag van Chelman, rechts of links? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Het zijn dan niet voor niks allochtonen he? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:tweede : van voor of achter? |
|
grappig hoor mensen |
|
quote: Pffft.....SkinPeeler heeft gelijk, jij projecteert gewoon je fantasieeën. Jij hoopt gewoon dat ze veel klamme gaten hebben die aliens. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote:Hou jij meer van gortdroog dan? |
|
quote: Scheurt lekker.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:.. ieuw .. Ach, zo lang er geen scherpe foto;s van UFO's zijn, hou ik het op kolder |
|
quote: heb je wel eens een scherpe foto van een quark gezien? |
|
quote: Nee. Ik heb ook geen scherpe foto van een electroon gezien...maar daar zijn andere aanwijzingen weer voor he? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: nee, maar sommige deeltjesonderzoeken worden echt op flinterdunne, wankele basis uitgevoerd. ik vind dat prima maar ben wel tegenstander van de stelling: als ik het niet heb gezien bestaat het niet, of er zijn geen foto's van. Overigens, die beelden in mexico zijn dus echt. dat betekent dat er iets rondvloog. Wat weet niemand. Ik ben het er weer wel mee eesn dat het een brug te ver is om gelijk aan asielvragende, steuntrekkende aliens te gaan denken. Maar het dient onderzocht te worden. |
|
quote:Ben niet 100% op de hoogte daarvan, maar daar zijn volgens mij andere methode om het bestaan er van te bewijzen. Van marsmannetjes iig niet ... |
|
Wist je dat je ook kan bewijzen dat er geen mensen bestaan. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: oke, maar het gaat ook niet over marsmannetjes. het gaat over serieus nemen over onverklaarbare verschijnselen in de atmosfeer. in mexico worden zulke idngen vastgelegd en door meerdere mensen tegelijkertijd gezien. ik dekn zelf dat het een over ander fysisch iets is. (bolbliksems of zo) |
|
mee eens maar het kunnen ook verschijnsels van een andere planeet |
|
quote: andere dimensie, paddo's, andere planeet, lockheed skunkworks, noem maar op. Ik geloof dat er leven is op andere planeten en mischien zijn ze ver genoeg om hier te komen maar een voorbeeldje: men neme een alien uit van een technisch zeer vergevorderde ras.. Deze kunnen interstellair reizen.. Zien alles close-up wat wij met een telescoopje zien, en jij denkt dat ze ons interessant genoeg vinden? Christus, is te vergelijken met een rijtjeswoning van 3 ton terwijl je een straat verder een villa hebt voor dezelfde prijs hebt.. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |