|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Toen Hale-Bob langskwam hebben een stel van die zwevers een dodelijk coctailtje gedronken. Als Teuben dat nu ook eens deed. Begrijp trouwens ineens waarom anti-depressiva zo populair is in Nl. eeuhm overal. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik las later dat het ook Tokyo of Parijs kon zijn waar dat ding zou komen te hangen. Naja, we zien wel of er een uit licht bestaand schip wat leeft boven Alabama zal verschijnen, |
|
Nee joh, startplaats is de tafelberg Kaapstad, zo zullen ze 3 dagen lang de wereld overvliegen en zich dus overal openbaar gaan maken Nou ik hoop dat ze overvliegen en dat ik even kan zwaaien en de tong dan eens uit kan steken tegen alle anti Alu's! Mjahhh, ik heb het ook niet zo met mediums, heh wat een gedoe..we zullen zien de komende 3 dagen. |
|
In Kaaptstad is het net zo laat als hier dus nog anderhalf uur wachten en dan kan het feest beginnen. Want Lrrr is binnen! http://www.stat.ucla.edu/~davezes/lrrr.gif |
|
|
|
quote: Dat wordt partytime! |
|
http://www.capetownwebcam.com/webcams/table_mountain_webcam.htm Nog niks te zien. Nog even en die flapdrol van een Teuben zal zich wel 2 keer achter zijn oren krabben voordat hij weer gaat raaskallen. |
|
Haha, ik voel collectieve zelfmoord. |
|
quote: Dat lijkt me best een kutgevoel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ja het is 2 min over 12 maar geen ufo.. HOAX!!! Het is de lichtinval ;') |
|
Eyy we hebben nog 3 dagen, start Kaapstad, schip van 2000 KM..die is hier nog niet, wie weet welke kant ie als eerst opvliegt. Anyway, raar maar waar, de kaapstadtse cams zijn al sinds over een uur down. Verdoezeling Jahohl! |
|
Oeeeeh paniek in de zaal! Het is de lichtinval ;') |
|
Yep sta te trippen op mn stoel! |
|
quote:*kijkt uit 't raam* nope.. zelf hier niet.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik lees het morgen wel hoe en wat hehe Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ja in Noorwegen is het nu ook te koud voor een lichtschip |
|
quote: Van wie is die website dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Een lichtschip ja? kerstlampjes errom heen? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Zie bovenstaande link..^ |
|
quote: Nehhh, daar is het nu weer te vroeg voor, zouden ze kerstmis kennen in de ruimte?!? :O |
|
Levende kerstlampjes? HEt lijkt erop dat die Teuben gelogen heeft. Nog steeds niks gehoort of gezien! En ik vond hem nog wel zo betrouwbaar. |
|
quote: Mijn vraag blijft hetzelfde. Of; wie is de eigenaar van dat domein? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Anton Teuben: anton@niburu.nl / tel. 06 - 53 192 753 Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Hij is eigenaar van die http://www.capetownwebcam.com/webcams/table_mountain_webcam.htm ? Waar heb je dat gevonden? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |