|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het regime in je instelling is zeker weer wat versoepeld? |
|
Tussenstand: nog slechts één argument gehoord waarom 'speciaal onderwijs' niet gesubsidieerd zou moeten worden, echter meerdere mensen tornen aan dit argument, omdat àlle onderwijs levensbeschouwelijk is. Een goed onderbouwd argument heb ik nog niet mogen vernemen. Ironisch, volgens een aantal zou ik niet inhoudelijk reageren (de ironie), en omdat meerdere mensen die vinden zou het zo zijn. Dus deze consensus gentium volgende zou dan dus gesubsidieerd speciaal onderwijs zeker toegestaan moeten, daar zo'n 20% van de Nederlanders specifiek gelooft in God, en zo'n 60% in 'iets' When your people matter, menstrual health matters |
|
Waarom is er eigenlijk 'speciaal onderwijs'? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
'Iets'. Ook zoiets. Kan je toch meepraten. VIESPEUK!!! |
|
Edit: Oh, je reageerde op Fusion. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 15-12-2015 20:50] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ach ik weet niet, jij verschaft het ons wekelijks. Benieuwd welke educatieve instelling internetridder WMP heeft voortgebracht. Het land huilt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Scholen mogen best gesubsidieerd worden. Maar niet op basis van een bepaald geloof. Voor speciaal onderwijs met als doelgroep mensen die om wat voor reden dan ook niet mee kunnen komen op een reguliere school is subsidie prima. Scholen zijn er om je dingen te leren die je nodig hebt om in een maatschappij mee te kunnen draaien. Een plek waar je wordt klaargestoomd voor de arbeidsmarkt. Waar je algemene normen en waarden mee krijgt. Waarden die onafhankelijk zijn van geloof. Zaken als geloof zijn persoonlijke zaken die je als ouder prima zelf door kunt geven. Of desnoods met behulp van een medewerker van een kerk die bij je past. [/mening] [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-12-2015 21:56] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Goeie mening. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik snap die scheiding niet zo. Slaapgebrek dus ff wat korte frasen waar je op kunt schieten: * ieder school geeft levensbeschouwelijke sturing aan haar kinderen, christelijk of niet. Alleen maar voorbereiden op de arbeidsmarkt is geen realiteit, de maatschappij is meer dan dat * waarom vind jij geloof een privé aangelegenheid als dat t duidelijk njet is? Kerken, geloofsgemeenschappen etc zijn allemaal heel sociale structuren en vormen onderdeel van onze maatschappij, of jij t er nu mee eens bent of njet * dat gezegd hebbende, moeten religieuzen ook maar stoppen met de opvang van daklozen, vluchtelingen, etc? Omdat ze hun geloof lrive moeten houden? " moet je n school njet gewoon op haar eindproducten beoordelen? En als de school christelijk, islamitisch, seculier, of Zimbabwiaanse-Takkie-Takki-istisch of whatever is, doet er niet zo veel toe? Als er maar aan de wettelijke normen wordt voldaan en evenwichtige kinderen worden uitgepoept? Wie ben jjj dan om voor de andere helft van NL te bepalen dat hun manier van onderwijs niet gesubsidieerd mag worden? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wieben jij dan om voor de andere helft te bepalen? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Waar zie je mij roepen dat seculiere, of islamitische of Zimbabwiaanse-Takkie-Takki-istische scholen geen subsidie mogen ontvangen dan? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Oh sorry, tisnog vroeg.... Waarom zouden de christenen dat dan wel mogen bepalen voor anders denkenden dan? Andersom denken zeg maar.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Je argument does not compute. Wat bepalen christenen vokr anderen? Wat is 'dat'? Ik ben voor gelijke behandeling. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 16-12-2015 5:35] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Vereniging Martijn is ook een sociale structuur en onderdeel van de maatschappij. Je punt? quote: Want daklozen opvang is iets waar religieuzen patent op hebben? quote: Mijn hele punt toch? We zijn het dus eens. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-12-2015 17:48] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:En die krijgt bij voldoende wegend maatschappelijk belang ook subsidie. Dank voor t aandragen van een argument die de correctheid van mijn visie onderschrijft quote:Nee, en dat zegt noch impliceert noch insinueert niemand, noch is dat relevant voor mijn opmerking. quote:Shit When your people matter, menstrual health matters |
|
Nee, consensus mag niet in dit taupique! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
A Year After Giving Atheism a Try, Former Pastor Ryan Bell Admits: “I Don’t Think That God Exists” Het hele artikel staat hier: http://www.patheos.com/blogs/friendlyatheist/2014/12/27/a-year-after-giving-atheism-a-try-former-pastor-ryan-bell-admits-i-dont-think-that-god-exists/ AUDIO quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Misschien zit er voor mensen en hun dagelijkse perceptie ook wel niet zo veel verschil tussen beide. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Misschien zit er juist veel verschil tussen. Lekker bezig weer. Boeiender |
|
Ah je staat al weer klaar voor een goed gesprek vol wederzijds respect en moeite de ander te begrijpen. Toch pas ik deze ene keer. When your people matter, menstrual health matters |
|
Je bedoelt dezelfde open, ontvankelijke houding die jij stelselmatig tentoonspreidt? |
|
quote: Helaas is dat niet mogelijk met jou in dit topic omdat jij stelselmatig niet ingaat op argumenten van anderen. En jouw reactie was net zo inhoudsloos als wat ik typte. Boeiender |
|
oja signature |
|
Zou t echt 40 jaar geduurd hebben Hypnos? Wel n heel mooi rond getal he? When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |