|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat een onzin zeg. Als je niets zinnigs hebt toe te voegen zeg dan niets. Wilders zou per direct een anti-abortus wet accepteren als dat zou betekenen dat de reli partijen hem aan een kamermeerderheid willen helpen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mijn bijdrage is net zo zinnig als die van jou in dit topic............. Niet dus. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Clowns zoals jij tonen dan wel weer aan dat abortus zo'n slecht idee nog niet is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mensen dood wensen maakt jou wel een mooier mens dan je al was ja... Goed bezig man. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Abortus is toch nergens voor nodig, mensen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Hemel wat verschrikkelijk... When your people matter, menstrual health matters |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Net als je denkt dat het niet fouter kan dan de tweede zin, komt de derde zin eraan. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De comments zijn allemaal briljant, stuk voor stuk When your people matter, menstrual health matters |
|
|
signature |
|
signature |
|
Varg ziet Christenen eigenlijk wel zitten signature |
|
|
Wat is de bedoeling van het filmpje? Ik vind Dawkins n nogal onsympathieke man en ik heb niet zo veel tijd. Wellicht kun je in je eigen woorden vertellen wat de beste man te zeggen heeft? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Soortgelijke kritiek(heb de video niet gezien, maar ken dawkins een beetje) kun je toch ook toepassen op alien geinspireerde mensheid? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Daar gaat de privacy van je Groningse vriend. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gek genoeg lijkt OWW een beetje op n magerdere versie van mij haha. Anyway, Dawkins is uiteraard een zeer slim mens, maar hij is helemaal losgeslagen. Zoals Dennett al zei: "Marcel sorry I mean Richard is so hostile and aggressive that he’s unsympathetic". Zelfs als zou ik van mening zijn dat iemand last van waanideeën heeft, dan nog, nee, misschien zelfs juist dan, moet je diegene gewoon op zijn of haar daden beoordelen. Hij maakt deze wereld er niet beter op met zijn war on religion. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Tsjonge wat een enorme verrassing weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Voor een simpel plattelandshomootje met n nogal beperkte kijk op de wereld waarschijnlijk niet nee Overigens vinden de meesten van zijn collega-militante-atheisten hem ook onsympathiek. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |