|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Misschien krijgen we wel nieuwe feestdagen. En op alle snelwegen 160! Hopsakeetje. VIESPEUK!!! |
|
Gejat door wie? Mee te krijgen? Ik heb wel een idee waar je op doelt, maar ík weet eigenlijk helemaal niet hoe dit zit. VIESPEUK!!! |
|
quote:Tsja... De VS. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Idd, vandaar dat ik het ook uitsprak quote:Idd. Zoals ik al zei dus Volgens mij begrijpen we elkander. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik vermoed dat je n mening hebt verpakt hierin, maar ik heb geen zin om er op in te gaan. Te makkelijk. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dan zijn we de eersten in al deze christendom-topics. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: En een Betuwelijn. Wie weet waar die nog goed voor is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:voor de grote jamtransporten toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is een fabeltje (grotendeels). |
|
quote: neenee, atheïsten signature |
|
quote: Om destijds de Germaanse/heidense bevolking over te laten gaan op het christendom zijn de toenmalige feestdagen samengevoegd met christelijke feestdagen. En aspecten daarvan zijn nog steeds te zien (eieren en een konijn (symbolen van vruchtbaarheid) met Pasen, en de kerstboom (altijd groen, iets met zonnewende/dagen worden langer) met Kerstmis). Dan bekeren ze makkelijker dan gelijk rigoureus alles afschaffen. [Dit bericht is gewijzigd door loeser op 10-11-2015 14:16] |
|
Kijk! Thanks! VIESPEUK!!! |
|
Alleen de data (datums) zijn door de RK gebruikt. Net zoals die Germaanse en Romeinse feestdagen ook weer gebaseerd waren op hun voorlopers. Omdat het gewoon belangrijke momenten in de kalender zijn, gebaseerd op waarnemingen als zonnewende e4tc. Alle andere gebruiken (kerstbomen, paaseien etc) zijn niet door de kerk geinstalleerd om zieltjes te winnen, dat zijn gewoon gebruiken die door t volk gehanteerd bleven. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Idd |
|
Fijne jongens, die christenen http://thoughtcatalog.com/jacob-geers/2015/11/here-are-all-the-people-applauding-the-planned-parenthood-shooter/ Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heel naar, ja. VIESPEUK!!! |
|
Daar moet ik even over nadenken. Mensen neerschieten die leven is dus minder erg dan een abortus. Of...? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik vind t ook verschrikkelijk. Maar ik vind abortus ongeacht of ik gelovig ben recentelijk ook heel verschrikkelijk. Nee, ik keur dit verschrikkelijke incident niet goed, maar ik keur "In later second-trimester procedures, you may also need a shot through your abdomen to make sure that the fetus's heart stops before the procedure begins" ook niet goed. Is dat geen moord? Een foetus van 23 weken kan een vroege bevalling overleven. Kans ligt geloof ik rond de 20%. Ik ben niet oer se tegen abortus, zeker niet in gevallen van incest etc. Maar omdat je n avondje dronken en geil was en uiteindelijk na 20 weken toch maar besluit n poliklinische abortus te nemen vind ik ook gewoon moord. Nu zullen de usual suspects hier wel weer in n kneejerk stuip schieten, maar dat is dan jammer. When your people matter, menstrual health matters |
|
Laat maar, je etc covert de vraag al. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-11-2015 20:25] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zou je in zulke gevallen dan liever zien dat zulke mensen het kind toch maar houden om er vervolgens heel slecht voor te zorgen? Lijkt me ook niet optimaal. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Geen pasklaar antwoord op. Maar dan zijn er wellicht genoeg adoptieouders die dolblij zijn met n kind en er perfect voor zullen zorgen? Plus, het is geen gegeven dat diegene die n abortus overweegt n slechte ouder zal zijn. Onder invloed van hormonen, de natuur, en steun van je omgeving zal t je nog verbazen hoe mensen opeens ouderlijke gevoelens ontwikkelen. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 29-11-2015 20:30] When your people matter, menstrual health matters |
|
Zou kunnen dat het alsnog prima ouders blijken. Maar het lijkt me dat je als 'ongewenst' of dan toch op zijn minst 'ongewenst getimed' kind al met een achterstand begint. Daarbij moet ik bekennen dat ik totaal niet gehinderd word door kennis over ouderschap, dus die mening voor wat-ie waard is. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Tsja, of zo'n iemand besluit t kind te houden en is vanaf de eerste echo compleet verliefd op haar kindje. Onderschat niet de gevoelens die er bij n zwangerschap komen kijken, die in vroeg stadium al n band tussen moeder en kind smeden. Overigens werkt dit uiteraard niet altijd zo. Genoeg moeders die weinig voelen tijdens de zwangerschap, en na t eerste afgrijzen bij t zien van zo'n lelijke, besmeurde E.T. die eruit ploept, pas langzamerhand van hun kind beginnen te houden hehe. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |