|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet bepaald. Het zinloos vinden Is pas zinloos. Beetje lafjes When your people matter, menstrual health matters |
|
Trouwens......... Gelukkig nieuwjaar en zo he... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zeker. Zinloos is btw niet erg, hoor. Vrij logisch, ook. Kijk eens om je heen, naast de aarde. Alles gaat door, door, door. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 01-01-2017 1:23] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Kernoorlog? Dat gaat prima. Vooral de mens lijkt veel last van straling te hebben door sowieso hogere kans op kanker u onze soort. Maar de meeste organismen hebben sowieso een levenscyclus waarbij ze dood gaan ver voor dat kankers optreden. Vandaar dat chernobyl een van de beste herwilderde wildparken is. Er zijn wel effecten maar een kernramp is lang zo erg niet als menselijke bewoning. Overigens is het ook maar de vraag of je mensheid kunt uitroeien met een kernproef. Beschaving heeft maar een klein zetje nodig zeker met deze mate van globalisering en afhankelijkheid. Maar voor de paar verspreide simpele volken en stammen veranderd er niets, nouja hun bestaan wordt eindelijk niet meer bedreigd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
|
quote: Alles werkt inderdaad beter als we gewoon allemaal negatief blijven en elkaar doodwensen. |
|
Welkom in 2017! Gelukkig Nieuwjaar! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Van de week groot nieuws! ik heb persoonlijk het definitieve bewijs gevonden voor het bestaan van evolutie! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
BAM! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:ElitE zoals ik je al eerder heb gemeld: die 'dinosauriërs' zijn grote nep-fossielen, geplant door God om ons geloof te testen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Maar het CDA en de SGP, toch "christenpartijen" staan vooraan als het gaat om landbouwintensivering, schaalvergroting en het slopen van de natuurbescherming. Wanneer het gaat om vergroening, dierenwelzijn zijn ze akelig stil (behalve om te protesteren dan). Ik hoor nooit klachten vanuit de christelijke hoek tegen deze praktijken. Dus ik heb zo mijn twijfels over de diervriendelijkheid van de gemiddelde christen. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
quote: Heb je al een plekje in de kast geruimd voor de Nobelprijs? “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
quote: Ach natuurlijk niet. Alsof gristenhonden diervriendelijker zouden zijn dan normale mensen. Slaat nergens op, dit soort ongefundeerde stellingen. Fusion loopt zichzelf weer eens op de schouder te kloppen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Eens. Het zijn ook partijen waar ik n gruwelijke hekel aan heb. Ze vertegenwoordigen echter voornamelijk de conservatieve christen. En dat is eeht niet de enige soort christen. Uiteraard, het is anecdotisch, maar ik schat in dat zo'n 30% van mijn vrienden- en kennissenkring christen is, en juist in die groep houdt men zich bezig met het eten van minder of geen vlees. Ik doe actief mee aan een beweging van 'groene kerken', binnen onze kerk neemt men stappen om groener te zijn etc. Wat dat betreft zijn Het net mensen: ze komen in alle smaken. En sommigen beroepen zich op de Bijbel om de werpen naar de kloten te helpen. Anderen doen dit zonder zoch op de Bijbel te beroepen. Weer anderen beroepen zich juist weer op de Bijbel om deze wereld ecologisch gezien te behouden. Weer anderen doen dit zonder Bijbel. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: De realiteit niet willen inzien, dat is pas lafjes :p signature |
|
quote: Veel, heel veel waarheid, buiten de flagrante schendingen van de spellingsregels. Zo zwart-wit als sommigen het willen maken is het allemaal niet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Heel mooi! Ik denk ook dat een deel van de stemmers op het CDA, SGP etc er vooral op stemmen omdat ze christelijk zijn, als het ware op de automatische piloot. Ik hoop maar dat onder die christenen die jij bedoelt deze niet meer aanwezig zijn. Hoe minder stemmen deze kutpartijen krijgen des te beter... “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
quote:Ik hoop dat je dit voor de spiegel zegt, het commentaar dat je van diverse mensen hier hebt gekregen serieus neemt en eens een paar boeken over de door jou opgehemelde natuurreligies leest When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Sorry mobieltje doet vaak moelijk. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik hoop en bid hetzelfde When your people matter, menstrual health matters |
|
Fijne vrouw en fijn publiek. Mocht je de vrouw (Kim Burrell) niet kennen, een vrij bekende amerikaanse gospelzangeres Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik ben bezig met een aanbouw met dakraam zodat de zon erop kan schijnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dubbel pots [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 04-01-2017 18:14] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Apart, aangezien ze een gastbijdrage op het laatste album van Frank Ocean heeft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |