|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
What do a glass of water and an Atheist have in common? Jesus can make them both wine. voor Fusion signature |
|
waar komen zwarten dan vandaan? signature |
|
Van de duivel uiteraard. Net als homo's. When your people matter, menstrual health matters |
|
en black metallers signature |
|
En Walloniërs! When your people matter, menstrual health matters |
|
Die komen niet, die blijven thuis signature |
|
en het zijn Walen signature |
|
God bestaat niet want ik ben al de almachtige Optyfen gauw! |
|
Alleen in jouw eigen universum Bob. When your people matter, menstrual health matters |
|
Bob God is natuurlijk onzin. Het is gewoon Bob de Bouwer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Bob die je bek verbouwt ja Optyfen gauw! |
|
quote: Zo zo, nog een beetje dreigen ook, keyboardwarrior. Zijn je pillen op of is de alcohol je naar de bol gestegen? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 14-10-2016 17:34] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee hoor ik ben volkomen nuchter zoals alle Rotterdammers dus lul niet zo slap ik mag jou gewoon niet want die stroop is smerig En niet zo hypocriet doen met dat keyboard warrior gezwets kankerboef [Dit bericht is gewijzigd door Huisbaas_Bob op 14-10-2016 17:42] Optyfen gauw! |
|
De groeten aan je moeder. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 14-10-2016 18:25] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Er is weer een Gristenhond gênant ongesteld geworden. http://www.at5.nl/artikelen/163010/christenunie-amstelveen-gruwelt-van-demonisch-optreden-op-kerstavond quote: Kansloos weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat, hoe jij over jezelf heen struikelt om iets te zeiken te hebben om andermans geloof? Tikje wel ja, maar ieder zijn/haar ding. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nou.... Tikje... Dit gaat juist wat verder dan dat. Men vergelijkt metalheads met massamoordenaars. En als jij echt "ieder zijn ding" zou vinden, zou je juist giga pissig moeten zijn dat een kristenkneus juist dat tegen wil gaan. |
|
Ik vind het voornamelijk opmerkelijk dat dit een vertegenwoordiger van de CU betreft. Dergelijke nonsens kun je nog verwachten van een ultraconservatieve partij als de SGP maar ik dacht dat de CU wel iets progressiever was. Ik kan me ook niet goed voorstellen dat de landelijke CU hier blij mee is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De intentie om zulke carnavalsmetal te willen verbieden an sich valt te waarderen. De motivatie dan weer niet, maar het doel heiligt (see what I did there?) de middelen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Eudt [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 30-11-2016 20:41] When your people matter, menstrual health matters |
|
Black metal is nog net niet populistisch genoeg denkk signature |
|
De CU staat nou niet echt bekend als een populistische partij. Dat zijn in Nederland vooral de PVV, de SP en de VVD. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Niet alleen met Kerst idd. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Barneveld krijgt reformatorische sportschool Sporten zonder opzwepende muziek, TV's en zware halters Veel mensen uit de reformatorische kerken voelen zich niet op hun gemak in een normale sportschool, is de ervaring van Jacolien Bonestroo-Hoogstraten (26). Daarom richt zij Hoogstraten Fysiotherapie en Bewegen op, een fitnesscentrum speciaal voor de reformatorische doelgroep. Bij Hoogstraten Fysiotherapie en Bewegen hoor je geen opzwepende muziek, zijn geen TV's en is bodybuilding uit den boze. Volgens Jacobien Bonestroo-Hoogstraten past dat niet bij de keuzes die veel reformatorische christenen maken. Daarom voelen veel van deze mensen zich volgens haar niet thuis in reguliere sportscholen. Nieuwe energie Toch zouden refo's vaker naar de sportschool moeten gaan, zegt Jacolien tegen de Barneveldse Krant. “Over het algemeen bewegen mensen met een reformatorische achtergrond te weinig, dat zie ik ook in mijn directe omgeving.” Rok In het fitnesscentrum zijn niet alleen reformatorische sporters welkom. Er zijn ook senioren die zich meer thuis zullen voelen in een 'rustige' sportschool. Over de kledingvoorschriften hoeven ze zich geen zorgen te maken. “Ik loop hier rond in een rok, maar sporten in een broek mag ook. Mensen mogen ook hun eigen oortjes en muziek meenemen als ze dat willen, daar is iedereen zelf verantwoordelijk voor.” Hoogstraten Fysiotherapie en Bewegen opent zaterdag 10 december de deuren. http://www.eo.nl/geloven/nieuws/item/barneveld-krijgt-reformatorische-sportschool/ Ja, natuurlijk. Moslima's die apart zwemmen, christenen die apart sporten. Allemaal op je eigen eiland. In rok ook, natuurlijk. Rok on! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |