|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Realiseer ik me heel goed. Maar bij de kip in kwestie lijkt me de walging niet alleen gaan over de interspecieele seks, maar vooral ook over de grofheid van de fysieke handelingen, afmetingen etc. quote: Voorbehoedsmiddelen bestaan pas aantal decennia, niet lang genoeg om een walging voor ingebakken te krijgen. Ik heb t over walging, aversie, die wellicht ingebakken is bij t zien van interspecieele seks etc.. quote: Als je er niet in geinteresserd bent, zal ik je ze verder besparen. Maar geef dat dan gewoon aan. Ik was gewoon hardop alle invalshoeken voor je aan t opnoemen. Het is tenslotte nog steeds t Christendom tipoc he... quote: Ik ga er vanuit dat we bij mensen veel meer signalen opvangen en mogelijkheid hebben deze (correct) te interpreteren dan bij dieren. Lijkt me geen punt van discussie? When your people matter, menstrual health matters |
|
wat een gedoe When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Maak daar maar een paar eeuwen van. |
|
quote:Is dat zo? Ah oké... Voor evolutie uiteraard poteetooh potaatooh When your people matter, menstrual health matters |
|
Veel woestijnvolken gebruikten al schapendarmen als voorbehoedsmiddel in de middeleeuwen. Al duurde het nog tot de achttiende eeuw voordat ze ontdekten dat je het schaap eraf kunt halen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:En anno 2018 is nog niet iedereen is op de hoogte van deze kennis. MAAR GOED ANDERS HEEFT HYPNOS NIETS TE KIJKEN HAHAHAHA HÈ RALPH???? HAHAHAHA geintje hoor, geintje When your people matter, menstrual health matters |
|
#flikkertochopman http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
#flikkertochmetjeverliefdheid When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: toch vreemd dat mensen die zo dicht God willen komen vaak zo'n monsters zijn, terwijl zogenaamde pervs in feite hoogsensitieve maatschappelijke hulpverleners blijken te zijn. signature |
|
quote:toch vreemd dat pervs vaak dit soort onzin verkondigen When your people matter, menstrual health matters |
|
Je vrijwillige band met en sympathie voor het christelijk geloof en de kennis van diens praktijken maken van jou een veel grotere perv dan iemand die eens een foto gepost heeft hoor. Maar net als enkele van de figuranten van je favo boekje ben je in the nile [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-05-2018 17:03] signature |
|
quote:Het is heel simpel Hyp, ik support geen pedofilie en zoovekrachting, noch heb ik daar plaatjes van. Ik verkondig luid en duidelijk tegen te zijn net als ieder ander wledenkend mens. Dat jij daar van alles overheen wilt lullen, prima, ga ja gang. Maar van bovenstaande gedragingen waarvan ik niet beschuldigd kan worden, kun jij er van minstens één wel beschuldigd worden. Maar lul jij maar lekker. When your people matter, menstrual health matters |
|
nou, bedankt voor je vergevingsgezind karakter of zo. trouwens, Eén van mijn specialiteiten - naast het expert zijn in het ooit in mijn bezit gehad hebben van een foto van een pik en een kip, is het afnemen en analyseren van assessments, oa mbt persoonlijkheidtest. Thomas Test, Insights Discovery en het overbekende MBTI (populair, niet bijzonder diepgaand, wel handig) Nu, als je Jezus bekijkt, dan valt hij vooral in de categorie introvert (heeft niets met het al dan niet capabel zijn om te spreken voor grote groepen mensen) en emotioneel. http://www.panview.nl/persoonlijke-groei/insights-discovery-deel-2-de-8-typen Supporter (groen) zijn de introverte voelers. Zij zijn goede luisteraars, goed in team werken en loyaal. Zij zijn goed in het bepalen wat goed of slecht is, wat hun eigen drijfveren zijn en die van anderen. Dit voelen doen zij op basis van hun onderbuik gevoel. Supporters houden ervan om anderen te helpen streven naar harmonie en acceptatie, en zijn bang voor conflict en verandering. En dat vind ik wel behoorlijk negatief want eng, als voorbeeld. Zo leer je met zo een voorbeeld dat harmonie, acceptatie en medemenslievendheid prior is, terwijl het individueel streven en ambitieus zijn als negatief ervaren wordt. Jezus was niet meteen een heel directieve en sturende persoon, eerder een coördinatior. Daarnaast was hij nu ook niet meteen de meest nauwgezette en structuurgevende persoon. Ook God niet, die maakte zich er vanaf met 10 geboden ipv een handboek. Ook qua mee betrekken in de strategie was Jezus geen genie. Alles was mysterieus, vaag, weinig concreet. Heel weinig geel dus, rood was niet ok en blauw ... nou nee; Schiet alleen groen over. Beetje mager als leidend voorbeeld vind ik. Hij had toch wat vaker heel directieve daden mogen stellen, zoals Mozes. Of aandacht mogen geven aan documentering en analyse, zoals Paulus. of visie mogen delen, want hij liet zo de mogelijkheid tot interpretatie over aan de Kerkelijke leiders. Is groen dan de way to go volgens Jezus? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-05-2018 19:07] signature |
|
Diepe shit man. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Jezus was meer van de wijn. In het wijnjaar 0, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: ik dacht dat hij een junkie was, zat iedere dag aan de doop en zo signature |
|
edit: ff lekker lachen in het christendom topic, heerlijk! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-05-2018 21:30] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"sommige pagina's zijn weggelaten uit dit boekvoorbeeld" sjammer! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb het boek liggen, ken het haast uit de kop. Is voor mij een enorme eye-opener en motivatie om met het geloof te kappen geweest. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben gelukkig ongelovig opgevoed. Voor mij is het alleen maar vermakelijk. Maar super good for you! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.washingtonpost.com/news/worldviews/wp/2018/05/22/australian-archbishop-convicted-of-covering-up-sexual-abuse/?noredirect=on&utm_term=.1d3d4b3b8f8c Hopelijk ruwen ze hem in de bajes nog wat verder op, binnenkort krijgt ie gezelschap van George Pell Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
signature |
|
quote: Dit sluit naadloos aan https://nos.nl/artikel/2234365-tv-prediker-vraagt-58-miljoen-dollar-voor-privejet-omdat-god-het-wil.html Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |