|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/midden-oostenconflict/6304672/demonstratie-tegen-israelische-president-in-amsterdan-me-blokkeert-doorgang.html Moet je die koppen van dat gajes ook zien. Een holocaustje op die pro-Hamassers zou geen kwaad kunnen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Meer dan zwart-wit kom je ook niet he, ik denk dat de gemiddelde kamerplant meer in staat is tot nuance. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik denk dat je het tegen die figuren uit dat artikel hebt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Deze mag er ook zijn: https://twitter.com/bpschut/status/1767184662558900266 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het lijkt wel een deugestafette. Als de ene wannabe deuger verdwijnt popt er een andere op die de replay weer start. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Deugen? Ik krijg oogkanker van het ontzettend dom gezwam hier. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote:Dat de boeren massaal in de Quote 500 staan weten we allemaal, en dat grote tussenhandelaren mega winsten maken weten we ook. Dank dat je dit nogmaals bevestigt. Uiteraard weten we ook dat de industrie de staat Nederland niet bijster veel oplevert, gezien alle subsidies en belastingregels ernerzijds, en alle stikstof en methaan anderzijds. Dat was dan wellicht even net een denkstap te veel bij t lukraak posten van een artikel waarvan je dacht dat het je blinde pro-boer houding bevestigde. "oh kijk daar is de deugderclub weer onder hun stenen vandaan" etc ipv "je hebt gelijk dit gaat over winsten niet over staatsinkomen, ik zoek nog even verder naar een andere invalshoek" When your people matter, menstrual health matters |
|
:bla Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
de deugd van tegenwoordig HAHAHAHAHAHAHAHA signature |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: + Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
|
|
|
Lachen dat we hier gezellig met z'n allen doen! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-femke-halsema-4/ [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-03-2024 16:29] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Gadver. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-mijn-lezers-7/ quote: Edit: [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-03-2024 16:06] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
en niemand die iets stuurt signature |
|
Postzegels. Nog zoiets WAT VEEL TE DUUR IS GEWORDENER!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.nu.nl/economie/6306502/rokers-hoesten-veel-meer-accijns-op-automobilisten-veel-minder.html Rokers hoesten het op. Bij automobilisten wordt het uit de portemonnee getrokken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |