|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ben je blijven hangen bij links rechts van Snollebollekes? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
bolleke in je broekje knul |
|
quote:Projectie... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik probeer uit de links-rechts-discussie te blijven. Die slaat de genuanceerdere werkelijkheid juist plat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Waarom begin je er dan iedere keer over? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Niet echt. Walgelijke vertoning heel dat Snollebollekes. Het gros van het vee dat ermee wegloopt ook trouwens. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ben je weer tevergeefs aan het binken rekeltje. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Deze keer lees je hem wel? https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-marjolein-faber-4/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik denk ik quote 'm even. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Problem solved Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Drie keer rechts is ook links. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Tweet van de dag: https://x.com/harmbeertema/status/1842112259478192225 quote: Als reactie op deze: https://x.com/Mirjam152/status/1841853894973911296 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lachen. Eerst eentje die niet snapt wat Erfvredebreuk is, en daarna eentje die gelijk een hele complottheorie heeft klaarliggen over hoe links Nederland dit land KAPOT maakt. Onzinnig medium wel, dat X. Ik zou het eerder links vinden als het OM was doorgegaan met vervolging. Dan was er een smak belastinggeld opgemaakt aan het soebatten over de twee vragen in hoeverre de UVA een verbod had uitgevaardogd en in hoeverre het publiekelijk toegankelijk was. Nu maakt het OM zelf al de inschatting dat het weinig kans van slagen heeft. Voor jouw beeld, zo werkt het altijd in de rechtspraak. Je maakt een opzetje om te toetsen hoe haalbaar het is en weegt dan af of het de moeite is. Natuurlijk heeft Jan Brouwer een punt dat hij liever had gezien dat de rechter besliste. Dat zou je het liefst in alle gevallen doen als je ontelbare middelen had. En de uitkomst staat niet zonder meer vast. Relschoppers waarvan voldoende bewijs is zijn overigens wel gewoon veroordeeld voor geweld e.d. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Tuurlijk joh bijdehand. Het is altijd het linkse tuig dat overal mee wegkomt. Zie bovenstaande. Zie ook de klimaatwaanzin. Men draagt ze van de weg en laadt ze in een bus en een paar honderd meter verderop worden ze zonder zelfs persoonsgegevens te controleren weer losgelaten. Maar nee, Dypfrys vindt het raar dat ze niet veroordeeld worden door het linkse rechtsbestand. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.nu.nl/buitenland/6330671/opnieuw-meerdere-migranten-omgekomen-bij-oversteek-kanaal.html En wat is nu het probleem? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://x.com/i/status/1842631521070669937 Netanyahu legt het even uit aan de mentaal minder bedeelden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Hier ben ik het ook mee eens. Dit is gewoon bewust de zaak opnaaien. Overigens vind ik de respons van Israël op de aanvallen ook vaak buiten proporties, maar ik ben sowieso pacifist. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 06-10-2024 12:14] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 06-10-2024 12:14] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jij rechtse rakker jij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |