|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: en met welk geld ga jij een geweer kopen? dacht het niet hè signature |
|
quote: Ik ga helemaal geen geweer kopen. Op dit moment nog zonde van het geld. Overigens komen de kogels in de meeste gevallen van links. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-04-2024 21:23] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Krijg toch rustigaan de indruk dat dat veelgeziene 'pro-joods' zijn toch ook vooral een uiting van anti-islam sympathieën is. Dit is geen stelling, maar voor mij begint het een beetje zo aan te voelen. Laten we dit bediscussiëren, uitsluitend gebruik makend van oneliners. Winter is coming |
|
quote: Wat meer nuance: https://www.bnr.nl/column/columns-opinie/10545787/verplicht-minimaal-energielabel-bij-verkoop-huis Daarnaast, het is uiteindelijk om een hogere kwaliteit huis neer te zetten waarbij je niet maandelijks veel meer geld in de openhaard flikkert. iets wat azijnzeikers ook zou moeten aanspreken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Conclusie: Mensen met een open haard zijn azijnzeikers. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Deugers denken alles op te lossen met drang en dwang. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Ze zouden eens moeten stoppen met subsidies die voornamelijk bij de welvarendere tak van het volk terecht komen. Op het moment dat het klootjesvolk aan de beurt is om te worden overtuigd om over te stappen naar schoner en meer klimaatbewust is de subsidiepot al lang en breed leeggeroofd door de elite die het makkelijk uit eigen zak konden betalen. Is dat hetzelfde als wat in dat artikel staat? Nee dat is het niet. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Voor zover ik het goed had meegekregen gaat het ook nog eens om minimaal energielabel B. Om dat te halen hoef je nou ook weer geen godsvermogen aan investeringen te doen. Dat red je sowieso zonder zonnepanelen en warmtepomp al vrij makkelijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Klopt. Onmiddellijk kappen met al die subsidies en belastingvoordelen voor de boeren. Eens. quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
Kijk die Fjoesjon lachen om zijn eigen gekkigheid. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: "Bijna 95% van huiseigenaren kan de verduurzaming van hun huis naar tenminste energielabel B en een warmtepomp best betalen, stelt De Nederlandsche Bank (DNB )." De warmtepomp mag je ook mee ophoesten hoor. [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 27-04-2024 17:37] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Of enkel azijnzeikers hebben een open haard. |
|
Hoogste tijd om open haarden te verbieden! Dat zal ze leren! Beetje leuk fikkie steken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nee hoor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 27-04-2024 20:47] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat een poppenkast. Drie agentjes erbij ter bescherming. Oftewel onze overheid faciliteert deze waanzin gewoon. Terwijl demonstrerende boeren beschoten worden. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Zou het een ZM-er zijn? Een local bedoel ik dan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hij/het ligt er iig wel bij als een appelflap. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Nietes. Appelflappen liggen per vier enorm comfortabel te liggen in de supermarkt in hun voorlopige plastic inhuizing. Dit is vreselijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ondertussen in Emmen. Iemand een stuk uit zijn hederahaag kwijt? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Precies, huiseigenaren zijn inmiddels geen klootjesvolk meer, dus kunnen dat dragen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat ben je soms toch ook een volidioot. Er zijn genoeg huiseigenaren die elk dubbeltje 2 (zegge: twee) keer om moeten draaien om hun hypotheek te kunnen betalen. En zelfs al kunnen ze de hypotheek wel ophoesten wil dat nog niet eggen dat ze zomaar even ruim bij kas zitten. Mooi ook, zo'n 'genuanceerd' artikel dat dan enkele dagen later opduikt. Je zou er haast wat van denken. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Ah kijk, ik ga er een keer wat ongenuanceerd in en jij komt met en vraagt om nuance Heb je natuurlijk gelijk in maar huiseigenaren zijn over het algemeen wel beter af dan huurders, en dat verschil is erg groot geworden laatste jaar op 5. Dat is natuurlijk wel vermogen in een huis wat je niet zomaar kunt gebruiken. Maar vergeet niet verduurzaming, mits goed uitgevoerd, bespaard op maandlasten en verhoogd waarde van het huis. Daarbij zijn hypotheekvoorwaarden voor een verduurzaming gunstig je kunt meer lenen voor verduurzaming. En bij de enorm gestegen huizenprijzen heeft iedereen snel een gunstigere verhouding tussen eigen vermogen en het leendeel. De overheid heeft wel een rol die regels voor verduurzaming soepek te houden. Dus ja veel woning eigenaren kunnen het dragen ook als ze redelijk krap zitten. Mensen die financieel echt te fragiel zijn heb je altijd wel in de kopersmarkt wat ik veel kwalijker vind is de huurders die hogere inkomenseisen hebben, hogere maandlasten, vaak hogere energiekosten en geen eigen mogelijkheden daar wat aan te kunnen doen. En dan de kloof om te kunnen kopen is gigantisch geworden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |