|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
:') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
2-0 voor de vrije jongens. https://www.ad.nl/den-haag/live-richard-de-mos-en-andere-verdachten-vrijgesproken-van-omkoping~ac2ea834/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat voor een rioolvod ben je als je zo'n kop durft te publiceren? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://x.com/i/status/1805194974654243079 "Ze noemen ook mannen vrouwen.." [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-06-2024 18:06] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: grandioos gefaald dus signature |
|
https://petities.nl/petitions/stop-de-subsidie-voor-keti-koti?locale=nl Goede petitie. Ze gaan maar ergens anders de hand ophouden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Want? Bevrijdingsdag is ook gesubsidieerd hoor. Als je de suiker sjouwende swartjes op de gouden koets ziet kun je wel door hebben dat onze overheid niet volledig onschuldig in was toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Man wat is die reactie dom. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Tja aan de ene kant kan je zeggen 12 miljoen is voor NL niet zoveel en dat is zeker waar. Maar wat googlen leert dat Keti Koti ook een gemeentelijk gesubsideerd gebeuren is. Dan even doorgooglen voor vergelijkbare evenement, niet toevallig de bevrijdingsfestivals, zie ik dat hiervoor maar 1 miljoen beschikbaar is. Dat lijkt dan wel heel erg weinig, omdat die festivals voor alle Nederlanders zijn, ben Keti Koti voelt wat mij betreft niet zo. Ik geef er in ieder geval geen fuck om. Maar een petitie tekenen is me teveel werk. Omdat het om maar 12 miljoen gaat. Ze doen maar. Winter is coming |
|
Ze sluiten ook vertegenwoordigers van de Tweede Kamer uit. Optyfen dus met dat graaifeestje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik kan me niet voorstellen dat het slechts om 1 miljoen euro gaat. Er is misschien alleen al het verschil dat een hoop van die posten niet gelden als "subsidie" maar als reguliere kosten. En het zal verspreid zijn over kosten voor gemeenten en het rijk. Alleen al het 4 en 5 comite wat niet alle activiteiten dekt is 7,5 miljoen https://www.4en5mei.nl/app/uploads/2024/03/Over-het-Nationaal-comite-4-en-5-mei.pdf Toegegeven, de meeste 4 en 5 mei festivals draaien voor een groot deel op horeca zelf, al is dat niet genoeg. Ik kan mij voorstellen dat de vermarkting eromheen beter kan bij Keti Koti. https://www.rtl.nl/rtl-nieuws/artikel/5382210/bevrijdingsfestival-noodkreet-budget-toekomst-onzeker ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zeg ik heb effe het nieuws niet zo goed gevolgd, maar hoe staat het nu daar in de Gaza strook, om maar eens een luchtig onderwerp aan te snijden? Zo op NOS.nl kijkend zie ik weinig studenten of wat daarvoor door moet gaan universiteitsgebouwen vernietigen, en ook eigenlijk geen nieuws vanuit die regio in het algemeen. Is er een wapenstilstand en is het rustig ofzo? Of is Israël ondertussen napalm en brisantgranaten op vluchtelingenkampen aan het droppen, maar hebben we het daar even niet over omdat we het even beu zijn? Gewoon even de progressie in het conflict gemist. Winter is coming |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tweet van de dag: https://twitter.com/ReinBijlsma/status/1812788967831429190 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jezus man bidden is toch echt zooooo 1430. Moeten ze daar nu echt nog resources in gaan steken? Winter is coming |
|
Ja man. Moslims moeten op een voetstuk ten koste van alles. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Pray for Efteling! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zouden ze ook Duits sanitair gaan plaatsen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ziet er inderdaad uit als een doorsnee PVV-er. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik denk niet dat doorsnee PVV'ers voldoende budget of diefstalskills hebben om dergelijke kleren te kopen. signature |
|
Doorsnee bestaat niet meer, het is of heel erg wel of heel erg niet "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
IS dat geen doorsnee uitspraak? signature |
|
quote: Help je hier de PVV-stemmers nou aan een alibi? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |