IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Daar waar deugfascist Mediaplayer met d'r lelijke incel rotkop het nieuws eenzijdig predikt. [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 28-04-2024 12:53 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Mag ik je dan veel succes wensen met de aanschaf van je hybridewarmtepomp?

Dan kun je als ze straks de gaskraan echt dichtdraaien nogmaals investeren want die hybridewarmtepomp gaat natuurlijk nooit in staat zijn om het ontbreken van je cv op te vangen.

Begin maar vast te sparen.

Geen idee ook waarom je huurders erbij haalt of wil je nu beweren dat die verantwoordelijk zijn voor de isolatie van hun huurwoning en niet de verhuurder?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 28-04-2024 13:15 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2024 16:47 schreef XXL het volgende:
Voor zover ik het goed had meegekregen gaat het ook nog eens om minimaal energielabel B.

Om dat te halen hoef je nou ook weer geen godsvermogen aan investeringen te doen.
Dat red je sowieso zonder zonnepanelen en warmtepomp al vrij makkelijk.

Wat voor maatregelen zijn volgens jou dan al voldoende om energielabel B te halen? Moet ik dan denken aan een paar tubes kit halen bij de Action en alle kieren in het huis dichtkitten?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-04-2024 13:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Tochtige naden en kieren dichtmaken is idd al een leuk begin. Bij de bouwmarkt wat isolatieplaten halen en deze aanbrengen tussen de balken van je dak kost je ook de kop niet. Enkel glas vervangen door isolatieglas is opzich ook prima betaalbaar en vaak ook prima te doen zonder dat je gelijk je kozijnen moet vervangen.

Ik zit met dit soort zaken al 3 jaar tussen de 600 en 800 kuub gas (Of fossiel gebruik als dat je voorkeur heeft) per jaar en ik kom van het dubbele aan gasverbruik (Zo'n 7 jaar geleden) af.

Maargoed, kennelijk is besluiten dat het allemaal kapitalen moet kosten meer de norm tegenwoordig.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-04-2024 14:13 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Haal je daar oprecht energielabel B mee?

Dan vraag ik me af wat er allemaal schort aan een huis met bijvoorbeeld energielabel E. Zit daar geen glas in de kozijnen en geen spouwmuren ofzo?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-04-2024 14:16 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-04-2024 15:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 april 2024 12:53 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Mag ik je dan veel succes wensen met de aanschaf van je hybridewarmtepomp?


Dankje dat was ik ook al van plan

een groot deel van dat ze je een zwaar model warmtepomp aanraden is voor enkele koude dagen wanneer je pomp ook nog eens inefficient wordt. en dan is er ook nog de verwachting bij de berekening dat je geen dipje onder de 20C in je huis mag voelen. Zelf mag dat van mij wel wat meer schommelen en zie ik basis verwarming met warmtepomp wel zitten. zeker een dubbelsysteem geeft mogelijkheden te kiezen in roerige tijden.

Die roerige tijden zijn niet alleen door de almachtige overheid bepaald, we hebben ook gewoon geopolitieke dingen die we als klein niet meer strategisch kikkerlandje te ondergaan hebben.

Weerbaarheid moet je ook zelf doen.

quote:
Dan kun je als ze straks de gaskraan echt dichtdraaien nogmaals investeren want die hybridewarmtepomp gaat natuurlijk nooit in staat zijn om het ontbreken van je cv op te vangen.


Ik ben dan ook geen voorstander van direct de gaskraan dichtdraaien, of harde verplichtingen voor systemen die nog niet voldoende robuust zijn. Maar uiteindelijk gaan we wel een transitie door, dat is lang niet alleen vanwege wat klimaatmodelletjes en veganisten die het je opdringen. Zon en wind zijn de goedkoopste vormen van energie, olie en gas raken op en er is enorme vraag naar energie omdat er per 10 of 10 een miljard mensen bij zijn gekomen die ook allemaal meer energieverbruiken. Verduurzaming is simpelweg besparen en minder afhankelijk worden, ik snap niet dat dit niet aanspreekt.

quote:
Begin maar vast te sparen.


Mee bezig, heb een oud huis gekocht. Hoop gedoe, met verduurzaming aan alle kanten, niet alles hoeft morgen maar ik weet wel dat niets doen en wachten erg duur gaat worden. Maar aan de andere kant, niet alles hoeft op en top vernieuwd, beetje simpel koude slaapkamer is ook mee te leven.

quote:
Geen idee ook waarom je huurders erbij haalt of wil je nu beweren dat die verantwoordelijk zijn voor de isolatie van hun huurwoning en niet de verhuurder?


Nee die willen juist wel meer isolatie en minder stookkosten, echter zitten die in de huurdersval en zijn verhuurders in veel gevallen niet zo begaan met het lot van hun klanten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-04-2024 16:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2024 14:13 schreef Natural Disaster het volgende:
Haal je daar oprecht energielabel B mee?

Dan vraag ik me af wat er allemaal schort aan een huis met bijvoorbeeld energielabel E. Zit daar geen glas in de kozijnen en geen spouwmuren ofzo?




Hoe ik het zie:

Energielabel B = 160 tot 190 kWh/m2 fossiel gebruik.

Ik verstook nu tussen de 600 en 800 kuub gas. Sterker nog, 600 tot 800 is mijn totale verbruik.

6000 tot 8000 kWh dus. Laat het een keer 10000 worden in een koude winter.

Gebruiksoppervlak van mijn huis is ongeveer 75m2

Dan zit ik nogsteeds ruim onder de 160 kWh/m2

Toegegeven dat ik wel in stapjes verdeeld over een aantal jaren mijn kozijnen erbij heb vervangen maar dat was niet vanwege verduurzaming maar omdat ze rot waren en de ramen (Enkel glas) er bijna vanzelf uit vielen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-04-2024 17:00]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-04-2024 21:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-04-2024 7:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ach vroeger had je gothics of emos.

Waar heb je zelf precies last van? Volgens mij gaf de moeder al aan dat ze het bij de geboorte ook niet zo goed kon zien wat het was. Er zijn best wat variaties door genen of hormonen waarbij geslacht niet helemaal zuiver uitpakt in de categorie man of vrouw. Dat is toch als richting de 0,5 a 1%.

Rianne of Raven van Dorst als goedvoorbeeld gewoon een functioneel tweeslachtige. Omdat jij maar twee smaken hebt geleerd moet die maar daaraan voldoen?

Tuurlijk zon emancipatie en coming out gaat gepaard met een hoop drama.

Als je het echt een probleem vind zou je je ook eens hard moeten maken voor hormoonverstorende vervuiling zoals weekmakers in plastics en sommige zware metalen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 29-04-2024 7:50 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

MAAR NIET ALLE ZWARE METALEN!!1




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-04-2024 9:15 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht



Hoi Bram.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-04-2024 10:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2024 7:40 schreef ElitE het volgende:
Ach vroeger had je gothics of emos.

Waar heb je zelf precies last van? Volgens mij gaf de moeder al aan dat ze het bij de geboorte ook niet zo goed kon zien wat het was. Er zijn best wat variaties door genen of hormonen waarbij geslacht niet helemaal zuiver uitpakt in de categorie man of vrouw. Dat is toch als richting de 0,5 a 1%.

Rianne of Raven van Dorst als goedvoorbeeld gewoon een functioneel tweeslachtige. Omdat jij maar twee smaken hebt geleerd moet die maar daaraan voldoen?

Tuurlijk zon emancipatie en coming out gaat gepaard met een hoop drama.

Als je het echt een probleem vind zou je je ook eens hard moeten maken voor hormoonverstorende vervuiling zoals weekmakers in plastics en sommige zware metalen.



Sommige mensen hebben gewoon erg graag dingen die hun dwars zitten van buitenaf, in heel grote mate, terecht of niet, zodat ze toch maar niet naar binnen zouden moeten kijken naar wat er bij zichzelf allemaal scheef zit.


signature


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-04-2024 12:40 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

De tering, wat hebben gothics en emos er nou weer mee te maken?

Je haalt er wel graag dingen bij om alles wat krom is recht te lullen of niet?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-04-2024 13:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2024 7:50 schreef F.Jacobse het volgende:
MAAR NIET ALLE ZWARE METALEN!!1






I wish I was a butterfly


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 29-04-2024 13:09 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2024 10:53 schreef Hypnos het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon erg graag dingen die hun dwars zitten van buitenaf, in heel grote mate, terecht of niet, zodat ze toch maar niet naar binnen zouden moeten kijken naar wat er bij zichzelf allemaal scheef zit.

#verveling en #ophef liggen dicht bij elkaar


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-04-2024 13:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2024 13:09 schreef Dypfrys het volgende:
#verveling en #ophef liggen dicht bij elkaar

Zou dat een grote verklaring zijn voor alle ophef over niks die we zien? Kan het me wel voorstellen, hoor. Meer in de zin van gebrek aan zingeving die mensen krijgen/zoeken, dan puur verveling.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-04-2024 14:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat en het feit dat sommige mensen die graag geconfronteerd worden met dingen die niet leuk zijn


verandering
zaken waar ze niet slim genoeg voor om te begrijpen
waar ze moeite moeten voor doen
waar ze begrip zouden moeten voor opbrengen terwijl ze zelf boehoe begrip wilden voor hun pijntjes en niet kregen
zaken die aantonen dat ze binnenkort ancient history zijn

etc




signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-04-2024 14:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 april 2024 12:40 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
De tering, wat hebben gothics en emos er nou weer mee te maken?

Je haalt er wel graag dingen bij om alles wat krom is recht te lullen of niet?


Dat iemand rijp is voor PBC wensen val je dan weer niet over?

Ik haal die erbij vanwege een mix van groot gevoel voor drama, zicht niet geaccepteerd voelen om wie ze zijn, tegelijkertijd een hoop bewuste gedragingen hebben die ze onderscheidend maken, en controverse opzoeken en aandacht vragen.

Tevens omdat onze After Forever Jan (dat was hem toch? zelf ook gewoon een gothic is en dan misschien herkenning ervaart.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-04-2024 16:02 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht



Het beeld van hoogopgeleiden zal zo wel verbeteren ja.



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-04-2024 17:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Waarom probeer je mij in een hokje van hoogopgeleid te plaatsen?

Ik heb misschien een hoge opleiding gedaan maar ik zit in het lijf van een lager opgeleide, mijn hormonen zorgen ervoor dat ik af en toe ook uitspraken doe van een ander niveau. Kun je me niet gewoon beoordelen op de uitspraken die ik doe in plaats van de domme uitspraken die ik doe weg te zetten als hoogopgeleid?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-04-2024 17:18 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht



Hou op. Ik kom niet meer bij.



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-04-2024 10:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hadden ze beter bij je geboorte ook gedaan


signature


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 30-04-2024 10:48 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2024 10:34 schreef Hypnos het volgende:
hadden ze beter bij je geboorte ook gedaan


Ok fascist.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-04-2024 10:54 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het gaat er niet om hoe hoog of laag opgeleid je bent. Het gaat er om wat je er mee doet.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 30-04-2024 10:55]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-04-2024 11:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2024 10:48 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Ok fascist.



humanist


signature


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen