|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tuurlijk doen ze dat. Alles in taxverpakking wordt weer een duppie goedkoper bij Appie. Een bezoekje aan de snackbar wordt ook weer goedkoper. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6294122/tegen-2040-is-een-kwart-van-de-nederlanders-65-jaar-of-ouder.html Allemaal mensen met een vooruitziende blik en niet aan kinderen begonnen omdat ons land een klimaathel voor ze zou zijn tegen die tijd. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kinderen krijgen is geen probleem. Zolang het R-getal maar onder de 1 blijft. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Terwijl vergrijzing zo makkelijk op te lossen is. Gratis kleurspoelingen ftw1 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Of door te bezuinigen op de zorg. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat zal het gaan worden?!?! Spannend! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"De spreidingswet is het beste wat ons kon overkomen" https://archive.is/6jK9o [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-12-2023 14:11] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ben jij voor of tegen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Maakt niet uit, met het op dit moment nog uitgevoerde beleid worden ze je toch wel door de strot geduwd. Men moet eens wat sneller onderverdelen en op basis daarvan actie onderenemen. Die bootjes kunnen allemaal vol rechtsomkeerd. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik wil eventueel wel een jonge chick uit Oekraine huisvesten. Die worden me toch al door middel van spammail aangeboden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En ik heb mijn eigen spreidingswetten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het is wachten op de (uit)ademtaks. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zo zie je maar. Nooit voor de kat der kut ademen. Maar alleen als het écht nodig is! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.sciencefocus.com/planet-earth/how-much-does-human-breathing-contribute-to-climate-change Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
*slaakt een extra lange zucht van opluchting* "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ownee. We gaan allemaal dood. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vanwege omdat, in de meeste gevallen in dier voege. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.nu.nl/economie/6294376/baas-turkse-centrale-bank-gaat-weer-bij-ouders-wonen-vanwege-hoge-inflatie.html Is die even flink genaaid door d'r in het buitenland wondende landgenoten. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat mens heeft hiervoor bij Goldman Sachs gewerkt was 7 jaar topbestuurder bij de First Republic Bank. Nu zal ze denk ik ook niet voor een minimumloon aan het werk zijn. Volgens mij hoeven we met haar geen medelijden te hebben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En ja, ik denk dat ze slim genoeg is om haar vermogen niet in Lira bij een turkse bank te parkeren bij de huidige inflatie daar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zeg ook niet dat ik medelijden met haar heb. Maar dat huis zal ze wel in lira af moeten rekenen en die wil natuurlijk geen rijtjeshuis zoals dat van Timmerfrans. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |