|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kijk Fjoesjon weer projecteren. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.parool.nl/nieuws/noordpool-in-de-zomer-al-ijsvrij-over-vier-jaar~b5cfd612/ quote: Wat een lul die Peter Wadhams met zijn desinformatie. Voor de duidelijkheid dat artikel is uit 2012. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.nu.nl/tech/6315001/zonnepanelen-vallen-op-meerdere-plekken-sneller-uit-door-ingreep-netbeheerders.html quote: Dus electriciteitskabels branden door door een te hoge spanning? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De kans dat dat door een te hoge stroom gebeurt lijkt me aannemelijker. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Ik zal het wel weer verkeerd of te simpel zien maar bij een hogere spanning zal de stroom bij gelijke belasting/weerstand toch ook toenemen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als een apparaat een vermogen heeft van 100 Watt dan is bij 100V de stroom 1A. Als je op dat apparaat niet 100V maar 200V aansluit dan is de stroom 0.5A. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6315147/amsterdam-begint-proef-met-flitspalen-voor-30-kilometer-per-uur.html Dan had je ipv een Auto-Union beter een fatbike aan kunnen schaffen. "Wie te hard rijdt, krijgt een boete." Je verwacht het niet. ROFL. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ow, OK. Jij gaat dus uit van Vermogen / Spanning waar ik uitga van Spanning / Weerstand. Ik lees de komende 3 pagina's discussie wel even door maar heb geen zin er verder aan mee te gaan doen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-06-2024 14:36] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Daar zijn helemaal geen drie pagina's discussie voor nodig. Hieronder een voorbeeld van twee systeem LEDlampen. De 13W versie bij 100VAC 130mA en bij 230VAC is het 56mA. [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 01-06-2024 14:56] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-het-lachende-meisje/ quote: Als je wilt weten hoe dat wicht er uitziet dan volg het linkje maar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tweet van de dag: https://x.com/nvandenhout/status/1797170399584633309 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Iedereen" Winter is coming |
|
quote: Deze niet gezien zeker? https://twitter.com/jan_ess_19__/status/1797246720780222787 "Ze is volgens mij 19 of 20. Lijkt me niet het type dat het VWO in 6 jaar doet. Vroeger moest je over intelligentie beschikken om naar de universiteit te gaan. Nu lijkt het niveau iets hoger dan de peuterspeelzaal." Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Wat deed Fjoesjon daar dan? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
De neus poederen bij de ingang toch? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/buitenland/6315253/agent-die-gewond-raakte-bij-mesaanval-in-duitse-mannheim-overlijdt-na-coma.html Nou nou, ze durfden toch nog te melden dat de dader een Afghaan was. Eentje van the usual suspect dus, die weer een leven heeft genomen en mogelijk een gezin van deze 29 jarige agent naar de kloten heeft geholpen. Sterkte aan de nabestaanden. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-06-2024 21:36] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: VrOegaH heerlijk, die incontinentiepraat signature |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Dat geloof ik zeker, migranten komen hier vaak naar toe met een duidelijk zicht op een baan, dat is vaak de enige reden dat ze hierheen komen. (dan nog vraag ik me een beetje af of de belastingskorting die expats krijgen om het hier voor hen aantrekkelijk te maken, waardoor ze bakken met geld overhouden en de huizenprijzen eigenhandig naar recordhoogtes brengen hierin mee is genomen, maar dat is zomaar wild roepen hoor en doet er niet zoveel toe, want ik heb het niet zo tegen migranten, het gaat wat te ver en remt vooral de groei in de landen van herkomst af, waarover je jezelf kan afvragen ofdat nu echt wel is wat men wel, andere landen van hun volledige vakbewame bevolking ontdoen zodat we er hier van kunnen profiteren, en de ontwikkeling daar juist achterblijft). Nee, migranten daar hebben we over het algemeen wel wat aan, en het financieel plaatje omtrent migranten zal grosso modo niet veel afwijken van de gemiddelde bevolking. Asielzoekers daarentegen....compleet ander verhaal. Die kosten direct bakken met geld, nog afgezien van de andere schade die ze aanrichten. Het lijkt echter steeds weer de truc om de asielzoekers en migranten onder één uniforme noemer te parkeren. Winter is coming |
|
Moet je wel onderscheid maken tussen arbeidsmigranten, veilige landers (aka parasieten) en asielzoekers. En misschien mis ik nu zelfs nog een categorie of wat. Arbeidsmigranten zullen wel gaan werken want daar komen ze voor. Asielzoekers, de echte, zal een deel wel van werken maar allemaal is de vraag. Veilige landers (aka parasieten) zul je hooguit als bezorger van de nachtapotheek of incassobureau Ontvreemden zonder kloppen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
boehoe zeg, al die moeilijke woordjes signature |
|
vuile hoogopgeleide signature |
|
Heeft je apotheeek je de verkeerde medicatie geleverd, Bart? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |