IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Daar waar deugfascist Mediaplayer met d'r lelijke incel rotkop het nieuws eenzijdig predikt. [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-07-2024 23:01 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-08-2024 9:54 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Teveel mensen. Ook in het bos.




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-08-2024 13:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Lastig als zo'n beest zo dicht bij mensen gaat komen. In Zweden waar ze nooit zonder wolven of beren zaten worden beren en wolven die te dicht bij de bebouwde omgeving komen afgeschoten.

In het drukke Nederland is een grens trekken al wat moeilijker omdat alles zo dicht op elkaar zit. MAar belangrijk is dat de Nederlandse bevolking die grenzen ook weet te trekken. Pappen en nathouden met een dier wat grenzen over gaat is echt niet slim, maar het zijn natuurlijk vaker mensen die die grens bewust of onbewust over gaan.

Ik ben absoluut voor de wolf in NL maar heb weinig problemen met afschot mocht er eentje grenzen over gaan. Tot nu toe was het een boer die zelf dingen zat uit te lokken, en iemand die met een losse hond wel erg dicht bij de roedel kwam.

Maar met de omver lopende kinders wordt het onduidelijker. Ik hoor al verhalen over verdoven en dan de wolf opvangen. Ik vind dat misschien nog zieliger dan afschot...

Ik ben het meest bang voor halve maatregelen waarbij enorme gebieden straks allerlei angst leeft, incidenten optellen en uiteindelijk een te groot incident komt waarbij uberhaupt draagvlak voor de wolf weg is en de Utrechtse roedel geruimt/verplaatst zal worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 01-08-2024 14:28 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Om een reden vind ik die hanenkuikens die dan op zon grote lopende band gezet worden direct nadat ze uit het ei komen altijd zo zielig.

Ooit eens een aflevering van Tegenlicht ofzo over gezien. Het is niet zo dat het er gruwelijk uitziet ofzo. De kuikentjes zijn pasgeboren en zien er heel aaibaar uit.

Ze worden uit de broedkamer op een lopende band gestort, en dan is het heel even een teringzooi, maar al snel gaan ze weer op hun nu al verbazingwekkend sterke pootjes staan. Ze wegen ook heel weinig natuurlijk, kleine bolletjes veren zijn het.
Zo gaan ze de band af, een eindeloze rij kuikentjes, ongeveer 20 man breed staan ze op de lopende band, licht deinend door het opgedrongen tempo.
Ondanks dat het allemaal mannetjes zijn gaat het er gemoedelijk aan toe, de eerste uren na de geboorte zijn ze nog niet zo met pikorde bezig. Een enkel kuiken doet een poging tot fladderen, en ander begint een weer even spoedig gestaakte poging om tussen de ranken door te wandelen.

Dan vallen ze een stukje omlaag en komen ze op een andere transport band terecht, die haaks op de vorige stond. De kuikentjes herstellen zich rap van deze bijzondere verwisseling van momentum, en een seconde later staan ze weer braaf naast elkaar, met hun donzig verenkleed en relatief grote kupkes wekken ze een feestelijk indruk.
Dan woei!!!!! Vallen ze omlaag omlaag in een soort grote trechter.
De kuikentjes worden centraal naar beneden gestort, maar een enkeling raakt nog even de wal en maakt flink wat buitelingen zonder daar veel schade aan te ondervinden, kuikens kunnen wel tegen een stootje.
Maar de schredder vermaalt twintigduizend kuikentjes per minuut, en daar is het kuikentje dan weer niet op gebouwd. Dat vind ik dan weer wel zielig. Maar die wolf moeten ze gewoon afschieten.


Winter is coming


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-08-2024 16:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/




Tja voor de staat van instandhouding hoef je niet te vrezen (daar moet je op testen voor wetgeving), die is nog niet op draagkracht niveau, maar met een exponentiële groei die we hebben gezien lijkt me er niets aan de hand. Het is waarschijnlijk wel de ouderwolf die dit doet dus de jongen kunnen wat opvoeding missen, maarja ze kunnen net zo goed ook de verkeerde opvoeding mee krijgen en allemaal kinderdomino gaan spelen.

Maar ook wel belangrijk om de omstandigheden te kennen, in hoeverre heeft de mens hier geen slimme dingen gedaan?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-08-2024 16:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Je kunt ook de wolf niet afschieten en degene die ondanks waarschuwingen toch hun territorium opzoekt gewoon nomineren voor een Darwinonderscheiding.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-08-2024 17:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 augustus 2024 16:40 schreef XXL het volgende:
Je kunt ook de wolf niet afschieten en degene die ondanks waarschuwingen toch hun territorium opzoekt gewoon nomineren voor een Darwinonderscheiding.


Heb je enig idee van "hun territorium". Wolven kunnen een territorium van 200 km2 hebben. Dat is ruwweg Gemeente Utrechtse Heuvelrug + Leusden met te samen >70.000 inwoners.

De gehele groene zone daarbinnen zit vol wegen, fiets- en voetpaden en allerlei recreatie voorzieningen, en de campings zijn inmiddels volgeboekt voor de eerste incidenten geweest zijn.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-08-2024 17:17 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Wat kan die wolven dat nou schelen.




Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-08-2024 17:49 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 1 augustus 2024 16:40 schreef XXL het volgende:
Je kunt ook de wolf niet afschieten en degene die ondanks waarschuwingen toch hun territorium opzoekt gewoon afschieten.


*fixed that for you*





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-08-2024 10:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2024 7:45 schreef ElitE het volgende:
Omdat begrijpend lezen niet je sterkste punt is


lol


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-08-2024 11:27 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 31 juli 2024 8:07 schreef Hypnos het volgende:
Ai, er staat "moeilijk". Dus het zal niet waar zijn.
soms benijd ik de NDs van deze wereld wel. Alles is simpel en logisch, en je bent tegen iedere vorm van progressie en tegen iedere factor welke ook maar enigszins je veilige, rustige en laagdrempelige leventje in je dorp zou kunnen verstoren (buitenlanders, mensen met andere kijk op zwarte piet, overheidsgeld naar anderen dan jezelf en jouw verwante demografie etc etc). En je weet uiteraard wie debet aan deze factoren zijn. Mooi man.

Als t niet zo gepaard zou gaan met zuurheid en de drang om ochtend tot avond op media te lezen wat de schuldigen achter deze factoren allemaal zeggen, en je er druk over te maken, zou het een heel lekker leventje kunnen zijn eigenlijk. Bliss


When your people matter, menstrual health matters


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 02-08-2024 12:28 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik wijs ernaar dat sinds '23 de centrale temperatuur niet meer geschat wordt met behulp van boeien her en der, maar rechtsreeks wordt afgelezen met behulp van satelliet, een andere meetmethode dus.

Dan zie ik nog twee mogelijkheden:
1) ze hebben de satellietmeting niet genormaliseerd op bestaande meetboeidata en hij geeft standaard te hoog aan.
2) ze hebben de satellietmeting wel genormaliseerd op bestaande meetboeidata en de centrale oceaantemperatuur is dus waarschijnlijk altijd al hoger geweest dan in het verleden werd geschat.


Wat ook de oorzaak is, het is geen werkelijk fenomeen maar iets wat zich afspeelt in de meterij zelf: de zon is niet in staat om al het water op aarde zo snel op te warmen.


Winter is coming


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-08-2024 16:04 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-08-2024 16:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ook deze is goed


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-08-2024 19:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 augustus 2024 12:28 schreef Freduk het volgende:
Ik wijs ernaar dat sinds '23 de centrale temperatuur niet meer geschat wordt met behulp van boeien her en der, maar rechtsreeks wordt afgelezen met behulp van satelliet, een andere meetmethode dus.

Dan zie ik nog twee mogelijkheden:
1) ze hebben de satellietmeting niet genormaliseerd op bestaande meetboeidata en hij geeft standaard te hoog aan.
2) ze hebben de satellietmeting wel genormaliseerd op bestaande meetboeidata en de centrale oceaantemperatuur is dus waarschijnlijk altijd al hoger geweest dan in het verleden werd geschat.


Wat ook de oorzaak is, het is geen werkelijk fenomeen maar iets wat zich afspeelt in de meterij zelf: de zon is niet in staat om al het water op aarde zo snel op te warmen.



(Daarmee bedoel ik niet mezelf ik heb geeen phd, maar wel algemene opvattingen en data waar je tegen aan loopt te armchairreasonen)


Wat je zie is alleen maar satellietdata. Er is geen omslag in meetmethode. Meetboeidata heeft hier niets mee te maken. Op basis van infrarood kun je direct de oppervlakte temperatuur afleiden, heb je welleens een goede IR cam in handen gehad?

Inderdaad de oceaan kan niet plotsklaps zosnel in het geheel opwarmen in korte tijd. Maar we hebben het over sea surface temperature.


Water met verschillende temperaturen (of in zoutgehalte] vormt lagen die nauwelijks met elkaar mixen. Door opwarming en grotere temperatuur verschillen gaan die lagen nog minder mixen.
90% van de toegenomen warmte door meer broeikasgassen is opgenomen door de oceanen. Deze warmt wel degelijk op, maar net als de oceaan niet homogeen. Daarbij hebben we een heel sterk el nino jaar waarbij er wereldwijd er veel warm water aan de oppervlakte komt, en dit jaar echt off the charts dus.

Dan kun je zeggen oh het valt allemaal wel mee het is alleen de oppervlakte dus de rest van de oceaan is ok. Maar de oppervlakte is ook waar het meeste leven is, waar 70% van de fotosynthese op aarde plaats vind, waar zuurstof uitgewisseld wordt om diepere lagen te voorzien en waar water verdampt.


Voorbeeld van een effect:
https://www.fisheries.noaa.gov/feature-story/research-confirms-link-between-snow-crab-decline-and-marine-heatwave


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-08-2024 19:27]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 03-08-2024 19:32 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2024 19:23 schreef ElitE het volgende:



Ja maar wat nou als het hele systeem gecorrumpeerd is geraakt? Dat je als wetenschapper gecanceld wordt als je met resultaten komt die in strijd zijn met het narratief? Dat verzin ik niet maar dat is verklaard door vele mensen uit veld zelf.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-08-2024 20:27 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 03-08-2024 21:25 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2024 19:23 schreef ElitE het volgende:

Wat je zie is alleen maar satellietdata. Er is geen omslag in meetmethode. Meetboeidata heeft hier niets mee te maken. Op basis van infrarood kun je direct de oppervlakte temperatuur afleiden, heb je welleens een goede IR cam in handen gehad?






Dat is nu het punt wat ik wil maken: de data van de oppervlaktetemperatuur midden in de oceaan wordt niet van oudsher enkel met een IR camera gedaan, en er is dus wel een verandering in meetmethode geweest.

Om er daarnaast als bonus nog een boude stelling tegenaan te gooien: Het lijkt me niet dat jijzelf ooit met IR metingen hebt gewerkt op een daadwerkelijke manier waarmee je de nauwkeurigheid van het instrument in kwestie hebt geverifieerd. Met IR metingen kan je alleen ergens een peil op trekken indien je steeds hetzelfde punt meet onder verder ook identieke omstandigheden.





[Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 03-08-2024 21:43]


Winter is coming


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 03-08-2024 21:42 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2024 21:25 schreef Freduk het volgende:
Dat is nu het punt wat ik wil maken: de data van de oppervlaktetemperatuur midden in de oceaan wordt niet van oudsher enkel met een IR camera gedaan, en er is dus wel een verandering in meetmethode geweest.

Om er daarnaast als bonus nog een boude stelling tegenaan te gooien: Het lijkt me niet dat jijzelf ooit met IR metingen hebt gewerkt op een daadwerkelijke manier waarmee je de nauwkeurigheid van het instrument in kwestie hebt geverifieerd. Met IR metingen kan je alleen ergens een peil op trekken indien je steeds hetzelfde punt meet onder verder ook identieke omstandigheden.






Winter is coming


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 03-08-2024 21:46 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2024 20:27 schreef Fusion het volgende:




Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 03-08-2024 22:52 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

47!




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-08-2024 23:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 juli 2024 13:11 schreef Freduk het volgende:
Zou kunnen. Zonder een walvis te zijn kan ik uit ervaring van dichtbij een groot vliegveld wonen, en in het verleden een spoorbaan, zeggen dat dat went.
Eigenlijk is wennen een groot woord. Je hersenen filteren het geluid eruit als irrelevant en verder hoef je eigenlijk niks te doen.
Natuurlijk weten we dat allemaal wel.

Ik ga er even van uit dat indien bij mensen alle irrelevante kwatsgeluiden eruit gefilterd worden zonder dat daar een bijzonder denkproces voor nodig is, dat dat bij dieren ook wel moet lukken.





Walvissen en dolfijnen, en inderdaad ook minder hoog intelligente soorten kunnen filteren maar tot een bepaald punt natuurlijk. Het hangt sterk af hoe de overlap is met je frequentie van de signalen en wat daar het relative volume van is.

Bij afstand tot geluid vallen eerst de hoge tonen weg. Vandaar dat vliegtuig overlast al snel onder de frequenties waar we mee spreken, vandaar dat je de meeste voor ons interessante dingen nog kan weg filteren.

Sonar van schepen zijn ontwikkeld om onder water dingen te "zien" met een resolutie die hoog genoeg is om kleine dingen waar te kunnen nemen. Dat hangt af van de golflengte, om geluid terug te kaatsen moet je min oppervlak min of meer overeenkomen met een hele golflengte. hoe hoger de frequenties, hoe kleiner de golflengte en hoe hoger de resolutie.

Aangezien dolfijnen hetzelfde willen zien zitten hebben ze overlappende golflengtes. Die van sonar zijn echter een heel stuk luider. Dan kun je niet meer filteren. Niet heel veel anders dat het storend is als er xenon koplampen op je schijnen naast je TV. Maargoed met sonar vangen ze wel hun eten en communiceren ze. Sonar draagt best wel ver in die straal is het verstorend. Militare sonar draagt kilometers ver. Zwakkere sonar zit tegenwoordig op de meest simpele booties als diepte meter, zelfs karpervissers gebruiken het. Je kan je voorstellen dat het op veel plekken niet meer stil is.




Walvissen zitten vrij laag tussen de 10 en 100 hertz. Dat draagt duizenden kilometers en wordt gebruikt voor hun communicatie en vinden van partners. Daar zitten allerlei industriele geluiden tussen, en ook enkele natuurlijke geluiden. Een aantal van die geluiden zijn wel extreem luid. Seismisch onderzoek naar geologische lagen (voor voornamelijk olie) is gewoon explosieven afsteken onder water. Het is wel voor te stellen dat je daar door van kan worden.



Bij vissen klapt de zwemblaas. Overigens hebben sommige vissen geluid als paringsroep. Die planten ook niet goed meer voor bij onderwatergeluid.

Wennen en aanpassen doen beesten al snel, maar er zijn grenzen aan. Onderwatergeluid heeft ernorme impact en de industrie en regelgeving worden zich er steeds bewuster van.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-08-2024 6:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 augustus 2024 21:25 schreef Freduk het volgende:
Dat is nu het punt wat ik wil maken: de data van de oppervlaktetemperatuur midden in de oceaan wordt niet van oudsher enkel met een IR camera gedaan, en er is dus wel een verandering in meetmethode geweest.


Jij bedoelt niet vóór jaren 70 voor de satellietdata maar als ijkmeting om de IR data mee te calibreren?

quote:
Om er daarnaast als bonus nog een boude stelling tegenaan te gooien: Het lijkt me niet dat jijzelf ooit met IR metingen hebt gewerkt op een daadwerkelijke manier waarmee je de nauwkeurigheid van het instrument in kwestie hebt geverifieerd. Met IR metingen kan je alleen ergens een peil op trekken indien je steeds hetzelfde punt meet onder verder ook identieke omstandigheden.




Heb met IR punt thermometers gewerkt en met Flir warmte cameras.Flir cameras zijn een anders verhaal had er een op een CAT s61 , was wel leuk om mee te spelen, handig met vochtplekken, lekken en voorkomen dat je in leidingen boort. En vergeet niet het koudste biertje uit de koelkast te selecteren.

Voor vleermuiswerk heb ik wel met wat meer fancy spul gewerkt die resolutie was wel mooi. Sommige worden ook in de jacht gebruikt. Bij alle cameras geld dat je een punt kan selecteren en dat die daar de temperatuur voor geeft. Maar je moet soms ook even autocalibreren. Je komt inderdaad op verschillende oppervlakten, staal, schuine dingen de lucht, afwijkende metingen tegen dus kan me voorstellen dat je voor nauwkeurigheid in andere contexten beter referentiemetingen erbij moet doen.

Na wat zoeken kom ik een studie uit 2001 tegen waar die calibratiemetingen beschreven worden.

https://www.researchgate.net/publication/237144491_Accuracy_of_in_situ_sea_surface_temperatures_used_to_calibrate_infrared_satellite_measurements

Ik kan zo 1 2 3 niet wat vinden over veranderingen in die methode. Ik kan me wel voorstellen dat ze soms van het ene meetnet overschakelen op het andere meetnet. En logisch sat dat veranderingen kan meebrengen. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze van het een op andere moment overstappen, en bij een enorm verschil niet dat noemen. Maargoed heb je er anders een bron van waar ze per 2023 op een ander meetmethode zijn overgestapt?


Ik weet wel van strengere normen voor zwaveloxiden uit zware schepen die recent zijn ingegegaam. Zwaveloxiden werken omgekeerd als broeikasgas en zorgen voor verkoeling. Maar ook zure regen en slechte luchtkwaliteit.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-08-2024 20:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.nu.nl/buitenland/6323350/honderden-betogers-belagen-politie-in-rotherham-ook-rellen-in-andere-engelse-steden.html

Daar is een burgeroorlog aanstaande. Dat krijg je als de overheden zich ontvouwen als islamknuffelaars.

En ondertussen worden de beelden van de geimporteerden die met machettes, bijlen en ander wapentuig over straat lopen vakkundig door de staatsmedia achtergehouden.

Maar heb het niet over omvolking... Dan huilen die doorgedraaide lefties met de kop in het zand weer zo hard dat ze aan de andere kant van het universum te horen zijn.

Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voor het in Spanje, Frankrijk en Italie en ook hier mis gaat.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 04-08-2024 20:55 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

MaAr HeT kOmT aLlEmAaL dOoR eXtReEmReChTs!!!


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen