|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zoals ik al eerder meldde snap ik er geen zak van waarom ik het niet eerder heb gechecked... kende de naam, reputatie en de stijl al van veel andere. Maar net achter elkaar Images And Words, Awake en ToT geluisterd... ben nu aan SfaM bezig. Dream Theater is in enkele dagen door geschoten naar mn top 5 bands [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 30-04-2004 21:17] |
|
Staalman, heb jij een lijst met cd's die jij van hun hebt? Ben wel benieuwd eigelijk (en jaloers ) |
|
quote: Ik ga hem trachten in te typen, maar da's fuckin' veel werk. Alleen het DT spul, of ook alle side-projects? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: je had het over 30 cd's, nu ben ik benieuwd wat het allemaal is. maar je hoeft niet al die moeite te doen voor mij hoor |
|
Omdat jij het bent: [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 10-06-2005 19:51] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik ben ZOOO jaloers . Vraagje trouwens. Mijn versie van I&W is de japanse versie maar er staan geen bonustracks op... |
|
quote: Dat kan kloppen, niet op elke jap. pressing staan bonus tracks. Op mijn Train Of Thought ook niet, alleen een extra poster zat erbij. DT heeft echter een paar jaar terug in gelimiteerde oplage Images And Words uitgebracht zoals hij bedoeld was. D.w.z met A Change Of Seasons erbij... Het label wou dat destijds niet hebben i.v.m mogelijke verkoop problemen. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 30-04-2004 21:57] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Maar dan heb ik dus een cd van DT die jij niet hebt |
|
quote: Godgloeiendegodverdegodvergrrrrrvrrrrrrombleeee.... dat klopt. Verkoop je hem??? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
wat bied je |
|
Ik begin met Euro 30,- Ha ha ha ha [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 30-04-2004 22:10] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
60 en hij is van jouw |
|
Dream Theater - When Dream And James Unite: klinkt die een beetje goed? no text supplied |
|
(is die plaat trouwens nog gewoon via de jap. import te koop voor 30 euro?) |
|
quote: Voor Euro 39,95 bestel ik hem nieuw vanuit het land van de rijzende zon... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
30 euro is prima joh, zolang ik maar geld heb om een nieuw exemplaar te halen |
|
Ik ben er nu vandoor, mail me maar voor jwe adresgegevens. |
|
quote: Het is anders dan de rest van de catalogus van DT, dat komt met name door de oude zanger. Ik vindt het echter een heerlijke cd... Je moet gewoon even het "over" geproduceerde wegdenken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ben zelf een behoorlijk Dream theater-fan. Heb bijna alle reguliere cd's van ze hier. Kan er niks aan doen, maar ik vind het werk vanaf "Scenes" beter dan het werk ervoor Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Zit er wel een obi bij? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: ik bedoel dus de versie met James, of heeft niemand die gehoord? no text supplied |
|
quote: Ik lees nu pas dat je "When Dream And James Unite" bedoelde. Op zich is het een leuk cd'tje. Zijn live opnames voor radio programma's e.d van de When Dream And Day Unite cd, maar dan door James gezongen. Op zich aardig, alleen de geluidskwaliteit is klote. Het is een 2 CD, met op CD 2 opnames van DT met Bruce Dickinson op zang terwijl ze Perfect Strangers van Deep Purple spelen.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: een wat? maar er zit verder niks extra bij dus het zal wel niet |
|
Is die master of puppets bootleg van ytse jam live of studio? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |