![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ahhh ik heb gister die nieuwste cd van Dream Theater gehaald 'Train Of Thought' Werkelijk fantastisch! Kan deze iedereen aanraden! ![]() ![]() ![]() |
|
inderdaad een goed album... voor het instrumentale nummer is erg vet ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Yeah, krijg net een SMS dat de kaarten voor AHOY binnen zijn... die van Keulen zijn ook onderweg, dus mijn dag is helemaal TOP!! ![]() ![]() |
|
quote: En terecht! ![]() Nog een maandje en dan staan we in het Ahoy ![]() zo kan ie wel weer ![]() |
|
![]() het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
|
quote: ah, gelukkig liep jij niet net te zeiken over dit soort gedrag in een ander topic ![]() |
|
quote: jep SORRY dat ik dream theater niet leuk vind maar om er bij te horen zal ik in het vervolg net doen alsof ik ze wel leuk vind ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
|
quote: van mij mag je 20 negatieve dingen opnoemen over Dream Theater, dat zal me een zorg zijn maar vind je zelf ook niet dat enkel een kots-smilie posten niet bepaald nuttig is? ![]() |
|
quote: Flikker op uit dit topic, eikel. ![]() |
|
quote: doe je altijd zo vriendelijk tegen dream theater fans? ![]() het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
|
quote: Voor de zoveelste keer, zie je eigen undersign... ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Antipop, je naam en je undersign zeggen al genoeg. Als je niets zinnigs te melden hebt over de band, zeg dan aub. niets. On-topic: Ik ga wel naar de Ahoy hoor ![]() ![]() Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
Ik heb kaartjes!!!! Ik heb er zin in!!!! ![]() |
|
k moet nog kaartjes maar k heb der ook zin in !!! wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Het gaat zo'n super avond worden in de Ahoy, nou maar hopen dat James een beetje bij stem is... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: nee hoor nog maar 11 dagen ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik hoop ook echt dat ze 6 degrees of inner turbulence spelen, en ik heb ook nog eens 2e rangs kaartjes ![]() Toen ik bij Iron Maiden in het ahoy was had ik boutkaartjes, zat in het allerhoogste vak op de allerhoogste stoel. ![]() |
|
je gaat toch niet zitten bij een concert ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Dream Theater concerten hebben nogal de reputatie om erg lang te duren dus moet je erg lang staan. ![]() Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
quote: Nou je kan altijd nog even een kwartierje op de grond zitten ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Of je gaat trashen! ![]() ![]() |
|
Nou, bij sommige stukken van het nieuwe album kan je dat redelijk doen. ![]() ![]() Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
![]() Ja, het nieuwe album is meesterlijk, lekker metallisch ![]() Kan je tenminste lekker actief doen op het concert ![]() Als het allemaal 6DOIT stuff zou zijn.. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 08-01-2004 17:19] zo kan ie wel weer ![]() |
|
Ja, idd en ik vind het op sommige nummers na een beetje zwak album, maar de nieuwe is echt geweldig !!! Endless Sacrifice is m'n favo ![]() Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |