|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ahhh ik heb gister die nieuwste cd van Dream Theater gehaald 'Train Of Thought' Werkelijk fantastisch! Kan deze iedereen aanraden! |
|
inderdaad een goed album... voor het instrumentale nummer is erg vet ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Yeah, krijg net een SMS dat de kaarten voor AHOY binnen zijn... die van Keulen zijn ook onderweg, dus mijn dag is helemaal TOP!! |
|
quote: En terecht! Nog een maandje en dan staan we in het Ahoy zo kan ie wel weer |
|
het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: ah, gelukkig liep jij niet net te zeiken over dit soort gedrag in een ander topic |
|
quote: jep SORRY dat ik dream theater niet leuk vind maar om er bij te horen zal ik in het vervolg net doen alsof ik ze wel leuk vind dus DREAM THEATER RULESSSS het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: van mij mag je 20 negatieve dingen opnoemen over Dream Theater, dat zal me een zorg zijn maar vind je zelf ook niet dat enkel een kots-smilie posten niet bepaald nuttig is? |
|
quote: Flikker op uit dit topic, eikel. |
|
quote: doe je altijd zo vriendelijk tegen dream theater fans? het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Voor de zoveelste keer, zie je eigen undersign... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Antipop, je naam en je undersign zeggen al genoeg. Als je niets zinnigs te melden hebt over de band, zeg dan aub. niets. On-topic: Ik ga wel naar de Ahoy hoor Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik heb kaartjes!!!! Ik heb er zin in!!!! |
|
k moet nog kaartjes maar k heb der ook zin in !!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Het gaat zo'n super avond worden in de Ahoy, nou maar hopen dat James een beetje bij stem is... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: nee hoor nog maar 11 dagen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik hoop ook echt dat ze 6 degrees of inner turbulence spelen, en ik heb ook nog eens 2e rangs kaartjes Toen ik bij Iron Maiden in het ahoy was had ik boutkaartjes, zat in het allerhoogste vak op de allerhoogste stoel. |
|
je gaat toch niet zitten bij een concert ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dream Theater concerten hebben nogal de reputatie om erg lang te duren dus moet je erg lang staan. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Nou je kan altijd nog even een kwartierje op de grond zitten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Of je gaat trashen! |
|
Nou, bij sommige stukken van het nieuwe album kan je dat redelijk doen. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ja, het nieuwe album is meesterlijk, lekker metallisch Kan je tenminste lekker actief doen op het concert Als het allemaal 6DOIT stuff zou zijn.. Vind ik meer thuis-luister muziek [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 08-01-2004 17:19] zo kan ie wel weer |
|
Ja, idd en ik vind het op sommige nummers na een beetje zwak album, maar de nieuwe is echt geweldig !!! Endless Sacrifice is m'n favo Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |