|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ben ik het geen van beide mee eens death and raped |
|
de voorkant van hun nieuwe album ziet er inderdaad zwaar verneukt uit egt retesaai death and raped |
|
Dat boeit niet. Zolang de muziek maar goed is en James zoveel mogelijk z'n bek houdt. |
|
jaw das waar hun muziek heeft zoon goeie kwalitiet dat ze eiglijk geen zanger nodig hebbe death and raped |
|
duss ik zou zeggu : kick die klootzak eruit death and raped |
|
wa vint je eiglijk van extol (best) death and raped |
|
quote: extol WAS goed(tot undeceived), maar weet iedereen het nou al van dat nieuwe dream theater album dat eraan komt? |
|
ik wel zeker koopen als ie uitkomt ik geloof ergens in Juni death and raped |
|
quote: Wat ben je? Een allochtoon ofzo, leer godverdommen is normaal spellen en zinnen maken. Tering.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
doe het zelf godverdomme is zonder 'n' er achter death and raped |
|
Heeft dat solo album van LaBrie een eigen topic, of moet het hierzo besproken worden? Ben namelijk wel benieuwd wat de meningen daarover zijn, lijkt me vrij onmogelijk dat LaBrie zonder het DT-brein echt wat kan zijn... "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: ik weet nu al dat het nix wordt zonder DT is ie nix hij heeft iets te veel eigendunk zonder DT was ie nu nog steeds nix geweest : death and raped |
|
en volgens mij heeft ie geen eigen topic death and raped |
|
quote:Eerst zien, dan geloven. Vraag me wel af wat jou überhaupt tot 'iets' maakt. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
zei ik dat ik iets was dan????? death and raped |
|
srry ben in een kutbui death and raped |
|
quote:Er ís hier een edit-knop. Zoek, en u zult vinden. Bovendien, hier verkondig je dat 't vast een kutalbum is, maar bij de recensie op de frontpage heb je een totaal andere mening..? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Hij heeft nog niet veel gepost maar hij heeft nu al wel bewezen dat hij 0,0 verstand heeft van muziek. (hoewel je dat "van muziek" ook weg mag laten) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hij zal wel met goeie reden zijn geboortedatum uit zijn profiel weg hebben gelaten. |
|
quote: Misschien is hij nog niet geboren! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Gaat heen! LaBrie is onmisbaar in DT. De perfecte zanger Live at Budokan is trouwens een zeer gave DVD Dream Theater voor altijd nummer 1 zo kan ie wel weer |
|
quote: lieve schat, luister eens naar mullmuzzler...... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: En hoppa, daar hebben we iemand met verstand. Mullmuzzler heeft twee geweldige cd's afgeleverd, met James als brein achter het hele project omdat het zijn band is. Verder zingt hij op Frameshift - Unweaving The Rainbow ook heel top, evenals op Tim Donahue - Madmen + Sinners. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: mullmuzzler heerscht de rest wat je noemt heb ik nog niet geluisterd, zal ik binnenkort eens doen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |