|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik bedoelde eerder de spelling |
|
Spectaculaire titel. |
|
Doet me aan Ozzy denken |
|
En aan Stormtroopers Of Death |
|
quote:net zo bijzonder als de cover art I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Op zich leuk gedaan, in de vorm van een Japanse vlag. Maar simpel is het wel, ik heb liever een drukkere voorkant. |
|
En aan bob dylan (volgens google) |
|
quote:hahah ff wezen google-en vals speler I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik wilde weten waar Budokan lag...zodoende. |
|
quote: En, waar ligt het? |
|
quote: Japan waarsch. Vind het niet. Vind alleen links naar restaurants, vechtsporten en bob dylan. Nog altijd geen idee waarom iedereen persé daar een live cd wil gaan opnemen... |
|
quote: Ik heb liever een goeie live registratie!!!! |
|
Juist! Hoewel ik wel moet zeggen dat DT inmiddels wel erg veel live CD's heeft uitgebracht.... maar goed, ben evengoed zeer benieuwd! |
|
Dream theater is wel erg productief! Ik vind ze alleen niet meer het niveau hebben van vroeger, helaas.... Signature |
|
quote: Is dat zo? Vind Scenes from A Memory en Train of Thought toch wel tot hun beste werk behoren. |
|
quote: Een obi is zo'n Japans strookje dat linksom de case zit; sommigen hechten er waarde aan... Dream theater heb ik altijd een Sun Caged kloon gevonden trouwens Anyway wat ik wel aardig vind is dat je altijd wel veel waar krijgt van ze; hun shows duren best lang en ook de cd's zijn behoorlijk lang en blijkbaar is Train of thought geflopt ofzo want die zie ik her en der nog al eens voor ong. 8/9 euro liggen; iedereen schijnt em goed te vinden dus misschien dat ik tot aanschaf overga na mp3 check al ben ik op zich niet kapot van progmetal; liever progrock/ jaren 70 geluid (wat Spocks Beard goed heeft gedaan op V en Transatlantic goed doet!) want dat heeft me meer nuance ipv vooral bombast... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dream Theater will be playing the Arrow Rock Festival in Lichtenvoorde, Netherlands on Saturday, June 11th. This date is the first to be confirmed for their 2005/2006 World Tour and more should be coming soon.... www.dreamtheater.net Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: "Scenes from A Memory" is ook alweer van 6 jaar geleden... no text supplied |
|
Dat word dan weer Arrow dit jaar. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
|
|
hallow ben hier net dream theater behort tot mijn absolute top 10 aller tijden death and raped |
|
net zow als ''extol'' by the way death and raped |
|
quote: ff wat etiquette om het zo maar te noemen, veel smilies zijn irritant. Liever niet doen dus "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:evenals een 'w' achter woorden plakken die op een 'o' eindigen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |