|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
cummie: t is gewoon een mening, meer niet, dus: niet zeiken !!! |
|
quote: Ik zeik net zoveel en nutteloos als de rest hier......... |
|
quote: Matige band dan, dat Superior. De echte DT cd klinkt gelukkig een stuk vertrouwder en heerst wederom de pannen van het dak! no text supplied |
|
Na een paar luisterbeurten moet ik toegeven dat ik t best wel een stoere plaat vind eigenlijk!!!!! |
|
Ik heb Train of thought nu al een aantal dagen in huis en ik vind het weer een heerlijke cd. Gewoon Dream theater, niks meer en zeker niks minder. De cd is inderdaad harder en bozer dan wat ik van DT gewend ben maar als je de teksten leest is dat niet meer dan logisch. De teksten gaan volgens mij over relegieuse conflicten en lijken daardoor geinspireerd te zijn door 11 september en Irak. Ligt het trouwens aan mij of zingt Dave Mustain een stukje mee op het nummer This dying soul (nummer 2)? Als dat niet zo is dan doet James hem goed na. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Een heerlijke schijf weer! Ik vind het allemaal wel iets toegankelijker klinken en mischien is het iets teveel doorgeborduurd op Six Degrees... maar niettemin toch weer klasse. XnegX, Nee Dave doet niet mee, die stem hebben ze in de studio verdraaid in eerste instantie kozen ze voor een 'Mustane meets satan' vervorming maar daar hoor ik verder weinig van. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Dave en Dream Theater lijkt me een goeie combinatie I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
De nieuwe plaat van Dream Theater is te gek. Alleen voelde ie wat kaal aan bij een eerste beluistering. Nu, het is ook al van '97 geleden dat er nog eens een 'normaal' album verscheen van hen na die conceptplaat (geniaal), hun toch wel complexe vorige plaat (het titelnummer is briljant) en een hoop livedingen. Sober is toch wel het woord dat ik met 'Train of Thoughts' zou verbinden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik moet ook mijn mening bijstellen, na wat meer (nog steeds oppervlakkige) luisterbeurten, groeit het album enorm |
|
quote: Het maffe van deze cd is dat het inderdaad toegankelijk klinkt. En dat terwijl je mindstens 3 grondige luisterbeurten nodig bent voordat het kwartje echt valt. Ik kan me trouwens zo even niet herinneren hoe Satan klinkt maar Dave doen ze toch redelijk na I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
vorig jaar eens gezien of het jaar daarvoor, die 2.5 uur durende show in de ahoy. geweldig was dat zeg! mischien dat ik deze keer wel weer ga, januari geloof ik he? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
je moet eens voor de gein op t JP forum gaan kijken, hoe ongelofelijk vaak de CD door sommige wordt afgezeken.... |
|
Heb hem net een paar keer geluisterd. Vind hem waanzinnig! Het is inderdaad niet meer de oude DT, maar heb hier geen probleem mee. Ze hebben al nou eenmaal al een keer Images and Words gemaakt www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
*ik ben dat bonusmateriaal aan t bekijken* heersend!!!!!! |
|
quote: Ja, precies! Als een band zichzelf steeds blijft herhalen, is het niet goed. En als een band zichzelf ontwikkelt, is het weer niet goed... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
*kuch* Train Of Thought = is mijn plaat van het jaar *kuch* *kuch* hij is echt geniaal en erg metal *kuch* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: oeh, klinkt goed! krijg hem morgen of over morgen binnen!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: ja je kan je goed ontwikkelen en minder goed. Als je puur compositioneel bekijkt zijn ze behoorlijk achteruit gegaan. Zie alleen al het verschil in complexiteit van de nummers, drastisch slechter geworden. Er zijn niet echt meer solo's die noemenswaardig zijn, geen epische nummers zoals Metropolis pt1 en Learning To Live. Nee als ik puur hiernaar kijk is het zeker beduident minder geworden en derhalve vind ik het daarom dus een zwakke plaat. Maarja, "opinions are like assholes, everyone's got one" mijn 0.02 eurie "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
heb hem net binnen..... Train Of Thought? de eerste tonen klinken gaaf, lekker weer dream theater! wel waar dat het geen IAW is maar wat the heck.... Dit klinkt gewoon GOED!!! I Find That I Am Not There... |
|
Deze morgen "Images and words" geluisterd in de auto. Had Dream Theater lang onder het stof laten liggen, maar ik moet zeggen dat ik ze nog altijd geweldig mooi vind klinken. |
|
quote: Ik val om van verbazing, en dat van een kerel waarvan ik dacht dat die alleen maar naar berenvellen-power-metal luisterde.... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 02-12-2003 14:17] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
18 Januari in de Ahoy, nog mensen die gaan? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
En of ik er ben... heb de kaarten al twee maanden in huis. Kan haast niet wachten, vandaar dat ik maar even naar Tilburg ben geweest voor het concert van Neal Morse, zodat ik alvast even Mike Portnoy kon zien goochelen met zijn stokken "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik luister ook wel eens andere dingen hoor |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |