|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
als je nou een beetje beter mijn posts had gelezen, dat had je gelezen dat ik had gepost dat falling into infinity een geod album is omdat er punt een steengeode nummers op staan en het echt een album is in de Dream Theater styl |
|
vette beef hier man!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Octavarium klinkt lekker maar IMO toch de 'slechtste' plaat die ze hebben gemaakt (in het studio-album répertoire). Octavarium klinkt bij vlagen heftig (Panic Attack/the root of all evil) maar het derde deel uit de Glassprison serie is óók de slechtste van alledrie. The Answer Lies Within is me té slijmerig, These Walls klinkt slechts bij het symphonische einde goed en Never Enough lijkt me teveel op een Muse Tribute. Sacrificed Sons is uitstekend, het titelnummer ook alleen prefereer ik toch ACoS. Hun achtste album klinkt nógmeer dan ToT als een tribute album, en dit maal gaat het ten koste van de muziek en de orginaliteit. Een van mijn vorige reply (uitstekende plaat! ) neem ik terug, en voer het woord 'redelijk' maar in. Ik zou echt niet weten welke DT plaat slechter is dan Octavarium. Jammer, dus zet ik nog maar eens Shadow Gallery op |
|
Het is een mening |
|
quote: IMO: kopen en bekeer je |
|
Hehe, Lijkt me sterk |
|
quote: dat schreef je eerst ja. daarna liep je telkens te roepen dat FII een goed album is omdat DT dat zegt. En dan nog, jij vind die nummers steengoed. een ander vind ze misschien weer verschrikkelijk. Een eigen mening is jouw goed recht, maar ook t mijne, en dat van iedereen. het wordt hier niet geappricieerd als je anderen jouw mening probeert op te dringen. en als jij MIJN posts nou een beetje beter had gelezen, had je ook kunnen weten dat ik dat nou al de hele tijd probeer te zeggen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Mijn excuses, je hebt volkomen gelijk(over het meningen gedeelte) maar toch qua Dream Theater syl is FII het beste album |
|
quote: ... zou je het nieteens willen downloaden? Of ben je te bekrompen? |
|
Hij is al bezig |
|
quote: das mijn mening had je ff moeten typen!! |
|
quote: vind jij "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Das mijn mening |
|
quote: - onderbouw je argumenten - dream theater heeft geen vaste stijl omdat elk album een weer heel ander geluid en stijl heeft MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
als je goed luisterd hoor je in elk nummer weer een bepaalde lijn |
|
Elke song heeft een bepaalde lijn!! Een kop en een staart, (intro, couplet, refrein, brugje, solo etc.) Dus wees eens concreet over de DT songs!! |
|
quote: En dát is een feit! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: http://www.beavton.k12.or.us/greenway/leahy/00-01/rocks/geode.jpg een steen geode! |
|
Wat vinden mensen eigenlijk van het falling into infinity album....? geintje Mijn favo is Train of Thought, toch de wat hardere kant van DT. Heerlijke riffs, niet ouderwets en sterke zanglijnen, maar he! das vind ik dus he |
|
quote: Mijn favoriete album blijft Metropolis pt 2: Scenes From A Memory. Die biedt de meeste afwisseling qua heavy en soft, qua zang en instrumentaal. En qua speelduur krijg je ook behoorlijk waar voor je geld (zonder dat er ook maar 1 opvuller te bespeuren is). Alle andere albums bevatten stuk-voor-stuk wel een aantal goede nummers, maar ook een aantal mindere - naar mijn bescheiden mening. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Scenes from a Memorty is ook een erg goed en strak album, maar ik vind dat op Falling into Infinity ook alleen maar goede albums staan |
|
http://www.bartkaell.be/index2.php?entry=0&sound=mooi =de nieuwste van dream theater BTW, het enige echt goeie album vond ik dat met Surrounder er op, heb enkel kopie weleenswaar signature |
|
Ik denk dat hun nivo toch iets hoger ligt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |