|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben Dream theater nog niet zat, maar LaBrie is inderdaad een kutzanger. |
|
quote:Ik heb het idee dat hij ooit beter was ja..kut vind ik wat vre gaan, maar wel het zwaktepunt in DT. Neem dan bijv. Russel Allen |
|
Op CD is LaBrie een prima zanger, live valt hij echter door de mand. Hoewel ik moet zeggen dat hij tegenwoordig live een heel stul beter zingt! Zal ook wel komen omdat hij lager zingt, op het oude DT werk zit hij vrij veel in de hoge-regionen. Tja, en dat lukte hem live niet. Nu zingt hij veel lager, en dat pakt live dus ook veel beter uit. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Op 7 juni wordt Dream Theaters nieuwe album "Octavarium" gereleased. De Tracks zijn al bekend: 1. The Root of All Evil 2. The Answer Lies Within 3. These Walls 4. I Walk Beside You 5. Panic Attack 6. Never Enough 7. Sacrified Sons 8. Octavarium Ik kan niet wachten! Ik hoop dat het album weer wat rustiger is dan TOT. Ookal klinken titels als "panic attack" en "the root of all evil" wel alsof het een harder album is. Maar DT kennende wordt ie sowieso goed [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 20-03-2005 10:54] zo kan ie wel weer |
|
Rustiger? Het moet rammen, de laatste DT is daarom weer interessant samen met Images and Words de beste imo. Voor het softe werk luister je maar naar PT "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zo rustig nou ook weer niet Ik hoop op iets als SFAM. Met rustige nummers maar ook gave instrumentale solostukken [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 20-03-2005 12:16] zo kan ie wel weer |
|
hij is nu al te vinden op enkele download programma's I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik wil hem pas horen op het moment dat hij uit is!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
maandje wachten I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: *wacht* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hmm, ben nu paar nummers aan het luisteren van de nieuwe plaat. Het klinkt allemaal heel modern en gelikt. Veel trashy shit met dan aan het einde een belachelijk gitaarsolo. Het is niet echt prog meer te noemen in de zin van IAW, SFAM. Misschien moet ik er aan wennen, maar echt heel goed klinkt het nog niet. |
|
Op internet is in plaats van Octavarium vaak LaBrie's solo album geupload met andere tracktitels. Die heb ik nog niet gehoord, maar ik zou als ik jullie was wel vergelijken of je niet perongeluk dat album hebt gedownload. Vooral als het niet echt prog meer is zou ik het in twijfel trekken Overigens probeer ik me ook in te houden te wachten tot ie uit is. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 04-05-2005 23:41] zo kan ie wel weer |
|
Ik dacht dat Elements of Persuasion kut zou zijn maar dat is niet zo. Boeiend is dan weer anders. (NP Judas Priest - Demonizer ) LaBrie moet met pensioen. DT en aftakelen combineert niet. Of misschien kan een Ab King Pro uitkomst bieden? Euh? |
|
Elements of persuation is een uitstekende cd met compacte, chorus georienteerde nummers. Niks mis mee. |
|
quote: Ik geloof wel dat ik enigszins door heb hoe Dream Theater klinkt. Heb ook gezien dat ook wel een EoP ipv de nieuwe DT erachter zat, maar ik heb nu echt de echte. 2e herkenningspuntje; ik ken maar weinig gitaristen die zo belachelijk technisch zijn als Petrucci. |
|
Octavarium klinkt erg goed mensen ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Idd heb hem net even binnengetrokken maar klinkt idd erg goed ja |
|
Op http://www.gigantour.com/flash.html is een fragmentje te horen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ben echt fucking benieuwd... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
net neergeladen, straks een luisteren |
|
hmm heb em nog nergens gezien online. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik heb em gerard voor je, dus als je msn hebt fax ik em wel ff door/ |
|
quote: ah cool, rPUNTstreefkerkATgmailPUNTcom ff direct link eruit [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 27-05-2005 16:01] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: toegevoeg! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |