IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dream Theater Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-06-2011 21:50 by Staalman Profiel van Staalman

Mike brengt een nummer uit....

Antwoord van DT:

DREAM THEATER: New Song To Be Made Available Tomorrow - June 28, 2011

"On The Backs Of Angels", a brand new song from progressive metal giants DREAM THEATER, will be made available for streaming tomorrow (Wednesday, June 29) at 11:00 a.m. via the Roadrunner Records YouTube channel. The track comes off the band's new album, "A Dramatic Turn Of Events", which is scheduled for release on September 13 via Roadrunner Records. The CD was mixed by Andy Wallace, who has previously worked with AVENGED SEVENFOLD, WHITE ZOMBIE, RAGE AGAINST THE MACHINE, SEPULTURA, SLAYER and NIRVANA, among many others.




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-06-2011 21:52 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Volgens mij beginnen ze door te krijgen dat het voor hun aardig lastig gaat worden om zonder Mike nog resultaten te behalen als voorheen.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-06-2011 22:00 by Staalman Profiel van Staalman

Ik ben wel benieuwd, maar de PR machine van DT is zonder Mike wel redelijk vastgelopen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-06-2011 22:03 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Tsjah, ik krijg langzaam aan wel de indruk dat Roadrunner echt alles kapot maakt. :')


Daops
Usericon van Daops
Posted 29-06-2011 14:26 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 28 juni 2011 21:50 schreef Staalman het volgende:
Mike brengt een nummer uit....

Antwoord van DT:
Mike zet een youtube filmpje van een cover op internet, en Roadrunner plaatst in blinde paniek een nieuwe albumtrack ter compensatie. Want? Kom op zeg

Roadrunner doet het toch uitstekend met het promoten van DT? Die auditie-docu's zijn massaal bekeken. Er komt gewoon een nieuwe plaat uit, en die promoot men op deze manier. Deden ze ook bij eerdere platen, niks radicaal anders, of slechters vooralsnog.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe muziek, that's it.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-06-2011 14:35 by Staalman Profiel van Staalman

Ik ben ook erg benieuwd hoor.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Daops
Usericon van Daops
Posted 29-06-2011 14:40 by Daops Profiel van Daops

Weetiktog


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-06-2011 14:41 by Staalman Profiel van Staalman

Ik kreeg even een "mutilatortje" en zag gelijk een conspiracy...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-06-2011 15:04 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 29-06-2011 17:15 by Pem Profiel van Pem

Nu aan het luisteren, weinig vernieuwend/verrassend so far..


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 29-06-2011 17:37 by Pem Profiel van Pem

Heb de tekst nog niet echt goed gehoord, maar viel me op dat er gezongen werd

"You're blinded by your hunger
Beware, your days are numbered"

Is dit dan ook weer richting Portnoy, of wat?

Vind het wel wat zeikerig hoor, ook de titel van het nieuwe album en bepaalde titels van nummers. Ik ben de hele soap omtrent Mike en DT een beetje beu, sorry

quote:
Op 8 juni 2011 8:56 schreef Staalman het volgende:
Dat weet ik dan weer niet. Maar dat gemekker en semi-emotionele begint me echt tegen te staan... Als je dan nu als band zo blij bent met een nieuwe plaat en een nieuwe drummer, doe dan een meer opgewekte titel.




hehe dat ja!

Maar het gaat om de muziek natuurlijk Nieuwe nummer geeft me een beetje een 'old school' gevoel en doet me bij het eerste luisteren wel wat terugdenken aan de tijd van I&W/Awake. Een verdere mening heb ik nog niet gevormd.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-06-2011 18:03 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Ik ben niet zo gek van de productie (al moet je zoiets beoordelen wanneer je de cd hebt, maar goed). Ik zit tijdens het nummer ook een beetje te wachten op een uitbarsting die maar niet komt. Ik ben nog niet echt overtuigd. Het klinkt wat makkelijk Ofzo.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 29-06-2011 18:14 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 29 juni 2011 18:03 schreef Count Usher het volgende:
Ik ben niet zo gek van de productie (al moet je zoiets beoordelen wanneer je de cd hebt, maar goed).



Daar kan ik sowieso niets zinnigs over zeggen omdat ik via crappy computer speakertjes zit te luisteren, dat helpt niet echt hehe.

Vind het nummer ook niet echt een 'wow'-factor hebben, blijft nu na twee keer luisteren ook niet hangen. Maar een nieuwe DT plaat beoordelen op 1 nummer werkt niet dus ik ben nog voorzichtig hoopvol op spetterender werk


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-06-2011 18:26 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 29 juni 2011 18:14 schreef Pem het volgende:
Daar kan ik sowieso niets zinnigs over zeggen omdat ik via crappy computer speakertjes zit te luisteren, dat helpt niet echt hehe.

Vind het nummer ook niet echt een 'wow'-factor hebben, blijft nu na twee keer luisteren ook niet hangen. Maar een nieuwe DT plaat beoordelen op 1 nummer werkt niet dus ik ben nog voorzichtig hoopvol op spetterender werk


Same here. Heb 'em nu een paar keer geluisterd en het lijkt een nummer dat op om het even welke DT plaat een vullertje zou zijn. Maar goed, voorlopige conclusies enzo.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Daops
Usericon van Daops
Posted 29-06-2011 18:32 by Daops Profiel van Daops

Na slechts 1 keer luisteren: muzikaal prima, vocaal een beetje saai. Mangini's drumwerk is redelijk standaard, haast onopvallend. Kan een bewuste keuze zijn van de band, slecht is het zeker niet.

Het gaat natuurlijk om de band als totaal, ook oneerlijk om nu de drums onder een vergrootglas te nemen door de soap.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-06-2011 20:15 by Staalman Profiel van Staalman

Het drumwerk doet mij qua geluid erg aan A Change Of Seasons denken..
Verder is het gewoon een lekker DT nummer, ondanks dat het begin mij het ergste deed vermoeden.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 30-06-2011 11:18 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Ik irriteer mij vooral aan de tekst. Gewoon duidelijk een verwijzing naar Mike, en ik word dat gebackstab van DT richting Mike een beetje zat. Hij is er al lang over opgehouden, nu moet DT ook effe normaal doen.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-06-2011 18:26 by Staalman Profiel van Staalman

Eh... wat verwijst naar Mike dan?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-06-2011 18:54 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 30 juni 2011 11:18 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ik irriteer mij vooral aan de tekst. Gewoon duidelijk een verwijzing naar Mike, en ik word dat gebackstab van DT richting Mike een beetje zat. Hij is er al lang over opgehouden, nu moet DT ook effe normaal doen.


- Ik haal er nergens uit dat de tekst over Mike gaat.
- Waar en wanneer hebben ze hem afgezeikt dan?
- Mike is zelf een mediageile zeiksnor die elke gelegenheid aangrijpt om de geslagen puppy uit te hangen.

Just my two cents

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 30-06-2011 18:54]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 01-07-2011 14:06 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

na een aantal luisterbeurten vind ik het een aangenaam DT nummer
geen hoogvlieger, maar inderdaad een nummer dat perfect kan dienen als opvuller op een van hun vorige albums


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-07-2011 22:47 by Staalman Profiel van Staalman

Erg typisch, heb het nr nu 5x geluisterd maar kan mij niets ervan voor de geest halen nu. Geen stukje tekst of melodie... Hij gaat erg langs mij heen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-07-2011 22:50 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 juli 2011 22:47 schreef Staalman het volgende:
Erg typisch, heb het nr nu 5x geluisterd maar kan mij niets ervan voor de geest halen nu. Geen stukje tekst of melodie... Hij gaat erg langs mij heen.


Dat heb ik met bijna alles van Dream Theater. Another Day ( ) en Pull Me Under uitgezonderd.

Niettemin een goede band, dus die nieuwe krijgt ook weer een kans.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 02-07-2011 2:15 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Nu maar even Space Dye Vest dan.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 02-07-2011 6:02 by nark Profiel van nark

Zou het niet zo kunnen zijn datze dit nummer expres hebben opgenomen om te laten lekken en vervolgens met een knaller van een plaat aan komen zetten, hebben ze wel eens eerder gedaan volgens mij.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-07-2011 16:38 by XXL Profiel van XXL

Smaken verschillen uiteraard maar de eerste optredens met nieuwe drummer hebben een setlist waar ik wel vrolijk van word.
Zal zondag op Bospop wel hetzelfde zijn.

Omdat sommige mensen zich liever laten verrassen maar even het linkje ipv hem hier gewoon te posten:

http://www.setlist.fm/setlist/dream-theater/2011/ippodromo-delle-capannelle-rome-italy-53d36b01.html




Klinkt niet verkeerd. Leuke drumkit ook.

Nu alleen LaBrie nog vervangen door een zanger die live niet steeds de vullingen uit mijn kiezen zingt.




[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-07-2011 18:49]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen