IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dream Theater Vorige pagina | Volgende pagina
ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 13-08-2011 17:40 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

Die soundclips klinken wel veelbelovend iig!!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2011 16:09 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



Hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-08-2011 16:12]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-08-2011 16:43 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 18-08-2011 19:35 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 13 augustus 2011 17:38 schreef Daops het volgende:
Zojuist de Special Edition besteld (CD+DVD) voor 11,49 bij Play.com.

Ongelofelijk, bij Bol.com vraagt men 20 euro en doet alsof dit een matsprijs is..


+1, ik kon het toch niet laten.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 18-08-2011 20:21 by DaVinz Profiel van DaVinz

james is live soms wel echt enorm beroerd


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 19-08-2011 7:29 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 18 augustus 2011 20:21 schreef DaVinz het volgende:
james is live soms wel echt enorm beroerd

Op cd ook nog wel eens.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 02-09-2011 11:20 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Nieuwe is gelekt. Zo even luisteren. Iemand anders de nieuwe al gehoord?


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 02-09-2011 11:41 by ProgressiveFan Profiel van ProgressiveFan

Bub was hem hier gisteren ook aan het beluisteren, en denk dat ik hem zelf dadelijk ook wel eens neerlaad...


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-09-2011 13:17 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Je hoort wel echt duidelijk aan het drumgeluid dat Mike niet meer eris, klinkt echt totaal anders namelijk, voor de rest vrij benieuwd. Dadelijk effe luisteren.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-09-2011 15:23 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 2 september 2011 13:17 schreef ColdheartMinor het volgende:
Je hoort wel echt duidelijk aan het drumgeluid dat Mike niet meer eris, klinkt echt totaal anders namelijk, voor de rest vrij benieuwd. Dadelijk effe luisteren.


heb je dat gehoord zonder te luisteren ?

anyway zal ook eens naar beneden laden, ben wel benieuwd


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-09-2011 15:36 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Sorry, met dat laatste bedoelde ik het hele album. Was toen effe een YouTube sample aan het luisteren.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-09-2011 15:45 by DaVinz Profiel van DaVinz

hehe prima

Tja ik weet het niet, vind die nieuwe DT's toch minder boeiend op een of andere manier

NP: On The Backs Of Angels


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-09-2011 17:22 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Mwah ik vind bij de latere DT albums dat ieder wel zo z'n charme heeft wat mij wel aanspreekt, maar bij deze vind ik hem nog niet echt. Gemiddeld zoiets 8 minuten... lijken allemaal een beetje uitgerekte singeltjes zeg maar, in het rijtje "A Rite of Passage", "Forsaken", "Constant Motion", enzovoorts. Ook de drumsound valt mij gewoon tegen, en het spel ook. Maar dat krijg je als je een toetsenist en een gitarist de partijen laat schrijven. Jammer dat Mangini ze niet zelf heeft geschreven. Ik zie het na 3 luisterbeurten vrij somber in.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-09-2011 17:35 by XXL Profiel van XXL

Ik zit net in mijn eerste luiterbeurt maar mijn eerste indruk is dat het tempo er voor mijn smaak, hoewel er zeker de nodige uptempo stukken aanwezig zijn, net iets te vaak uit is.

@ Mike vs Mike:

Het huidige drumwerk komt op mij over alsof er minder buiten het boekje gedrumt wordt dan in het verleden.
Of dat een nadeel is weet ik nog niet.
Het totaal klinkt wederom alles behalve slecht.

Waar ik me persoonlijk meer en meer aan begin te ergeren is het gebrek aan variatie wat betreft zang.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-09-2011 17:48 by Blueprint Profiel van Blueprint

Ik vind het geen slechte plaat, maar ook niks bijzonders. Net als alles sinds "Train of Thought" eigenlijk. "Far from Heaven" vind ik overigens wel een tragisch dieptepunt uit de DT-geschiedenis, wat een zeikballad is dat.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 02-09-2011 17:57 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 2 september 2011 17:48 schreef Blueprint het volgende:
"Far from Heaven" vind ik overigens wel een tragisch dieptepunt uit de DT-geschiedenis, wat een zeikballad is dat.


Is die erger dan "Anna Lee"? [wat ik persoonlijk denk ik het ergste jeuk nummer van DT vind..]


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-09-2011 18:05 by Blueprint Profiel van Blueprint

Wat mij betreft wel. Sowieso vind ik "Falling into Infinity" een zwaar onderschat album.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 02-09-2011 18:10 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 2 september 2011 18:05 schreef Blueprint het volgende:
Wat mij betreft wel. Sowieso vind ik "Falling into Infinity" een zwaar onderschat album.


Yikes!

Oh en onderschat: ja en nee. Staan zeker een aantal goede nummers op! Maar ik vond de demo's wel wat beter, minder 'gelikt' ofzo? Gewoon jammer van die commerciƫle benadering bij dat album destijds.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-09-2011 18:16 by Blueprint Profiel van Blueprint

Die demo's heb ik nooit gehoord, dus dat kan ik niet beoordelen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-09-2011 23:16 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Die nieuwe nu een paar keer beluisterd. Je hoort echt dat Petrucci en Ruddess zich meer uitleven. Portnoy zou zeker een en ander anders gearrangeerd hebben, maar voorlopig klinkt alles wel lekker fris in mijn oren. Een luchtiger benadering van het DT-geluid. Een paar frons-momenten, maar ook heel veel wow-momenten. De productie had wat steviger gemogen, maar goed.

quote:
Op 2 september 2011 18:16 schreef Blueprint het volgende:
Die demo's heb ik nooit gehoord, dus dat kan ik niet beoordelen.


Moet je zeker doen. Stukken beter dan het uiteindelijke resultaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 02-09-2011 23:16]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-09-2011 0:23 by DaVinz Profiel van DaVinz

NP Bridges In The Sky

wel aardig nummer maar wat hier boven ookal geschreven is... variatie in zang en nummer opbouw... vind het na infinity een beetje stilstaan.
Erg goede cd trouwens, falling into infinity.
Maar de sfeer van de eerste 3 cd's mis ik enorm de laatste tijd... zonde...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Ed
Usericon van Ed
Posted 04-09-2011 17:24 by Ed Profiel van Ed

Vind de nieuwe de beste in jaren.. hij klinkt niet zo geforceerd, die vorige had ik altijd een gevoel dat hij snel in elkaar was gezet.

en die snippets waren ook lekker misleidend zeg, alleen maar rustige stukken laten horen terwijl de hele plaat best uptempo is.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-09-2011 18:37 by XXL Profiel van XXL

Ik heb kennelijk bij mijn eerste high speed luisterbeurt net op de langzame stukken geklikt.

Na een paar luisterbeurten:

Ik denk dat ik hem goed ga trekken. Ik vind het allemaal net iets frisser en minder vastgeroest klinken dan ik van de laatste paar albums gewend ben.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-09-2011 19:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 4 september 2011 18:37 schreef XXL het volgende:
Ik denk dat ik hem goed ga trekken. Ik vind het allemaal net iets frisser en minder vastgeroest klinken dan ik van de laatste paar albums gewend ben.


Ik verwacht ook zoiets. Na het horen van een track heb ik toch maar besloten de plaat eens binnen te halen. Eens checken of ik er effectief wat aan vind.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 05-09-2011 19:33 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Nieuwe valt me niet tegen. Iets anders, maar bevalt me op zich wel. Heb hem maar gepre-ordered.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen