|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij was Donati de enige die de 'riff phase' perfect onder knie had in korte tijd. Ik vond persoonlijk Minneman het tofst, maar dat komt was omdat ie zo vrolijk en positief was (zeker in vergelijking met de wat nors overkomende leden van DT) When your people matter, menstrual health matters |
|
Klopt wat betreft Donati, maar zijn stijl past echt niet bij DT (vind ik). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Minneman en Mangini kwamen het meest enthousiast over, lijkt me een enorme plus-factor. Goed spelen kunnen alle 7 drummers wel natuurlijk, maar het gaat om veel meer bij een band als DT. Overigens mag ik hopen dat Mangini niet teleurgesteld is als ie als tussenpaus over 2 jaar weer moet plaatsmaken voor Portnoy www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Het zal mij allemaal benieuwen, maar ik moet zeggen dat ik onderhand wel een beetje moe word van de hoeveelheid aandacht die de hele kwestie krijgt, met die soap/documentaire als laatste voorbeeld. Neigt behoorlijk naar aandachtshoererij momenteel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ach, ik vind dit soort kijkjes achter de schermen altijd wel leuk. Het hele soap-gedoe zal me verder worst wezen. Maar inderdaad, uiteindelijk gaat het er toch om hoe de nieuwe plaat gaat klinken, en hoe het live zal uitpakken. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Deels. Het feit dat de rest van de band de fans op een positieve wijze mee laat kijken hoe zij een zoektocht houden kan ik juist wel waarderen. En de heren van DT doen het erg respectvol. Maar ja, ik ben een fanboy... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Recent interview met Mangini. Rond 2:40 zie je op één van zijn toms een deel van het Majesty symbool. Een teken aan de wand? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dat weet ik niet, de wand is niet zo duidelijk in beeld... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Op die zilveren tom? Dat is niet het Majesty-symbool hoor. I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
quote: quote: Lezen voor beginners. Lijkt toch echt een deel van het Majesty symbool te zijn. Ik ken ook geen drumgerelateerde symbolen die er zo uitzien. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Mischien zit hij nu maar half in de band........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Het filmpje is in april 2010 geupload, lang voordat Mike ermee kapte, dus nee, lijkt me niet. |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik zag april en dacht... Anyway, sinds dit trimester is ie iig geen leerkracht meer in Berklee College of Music. Hij stapt niet zomaar op, denk ik dan. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Zijn site zou in januarie weer online zijn... het is nog steeds alleen maar een frontpage. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: DT zou ook in januari de drummer bekend maken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Een deel van een symbool... Lijkt me nogal vaag? Het is volgens mij gewoon de Griekse letter 'phi'? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Toeval dus en te oud. Zie hierboven. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Je kon ook gewoon even googlen op z'n signature snare |
|
"Phi" kan vanalles betekenen maar gezien de andere afbeeldingen op de snare lijkt het mij dat het hier voor "gulden snede" staat. |
|
quote: quote: quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Sjeez, wat een poeha genereert de band over een nieuwe drummer. Best knap. Boeiender |
|
quote: Mischien een goed idee voor de Grindbashers als jullie weer eens aan een nieuwe drummer toe zijn Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Het is zeker een geniale mediastunt. Jammer dat Mike Portnoy niet bij de kandidaten zit. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |