|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dank je Lady Rose The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ik zag dat dream theater 18 januari naar ahoy komt. en dit najaar komt er weer een nieuwe cd. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
cool, ik wil ze nog wel een keer live zien. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Skitzoid Kitten en ik hebben al kaartjes.. |
|
Hoeveel kost een kaartje? Hopelijk zijn er nog normale staanplaatsen, als ik in de ring kom, zoals met Iron Maiden, hoeft het voor mij niet meer. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
volgens ticketservice: Rang: 1: € 37,00 Rang: 2: € 37,00 Rang: 3: € 35,00 Rang: 4: € 32,00 rang 1 en 2 is denk ik arena. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Dream Theater, gaaf! Voor mij een van de beste bands ooit. Ik wil er wel graag heen. Heb ook weer een bron van inkomsten erbij, dus gaat vast wel lukken om te komen zo kan ie wel weer |
|
Vind images and words wel goed, maar wat ik verder heb gehoord kan me niet bekoren. Ik bespaar me geld wel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
* ff optellen* ok, ik ga waarschijnlijk ook weer!!!! Welgeteld, wordt t mijn 16e keer Dream Theater |
|
Freak!! Ik heb ze al 1 keer live gezien.. |
|
Voor mij de 7de keer als ik het goed geteld heb... |
|
Ik wou dat hun nieuwe studio album is uit kwam. Ik las ergens iets over 6- of 7 Oktober maar las in de nieuwsbrief dat dat dus niet waar was. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: jah hij heb dat allemaal wel maar dan klinkt het nog steeds erg poterig de zanger van van opeth heb ook veel bereik en heel zuiver maar klink niet zo poterig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Akerfield heeft inderdaad een andere stem als LaBrie, Akerfield zijn stem is mischien ook wel wat zachter, 't zal allemaal best wel maar poterig ben ik dus helemaal niet met je eens. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Tis Åkerfeldt btw. |
|
De nieuwe tour, damn, daar heb ik zin in! En het blijft dit jaar niet bij 1 concert, maar zeker 2, 3 of misschien wel 4 concerten die ik wil bezoeken! Dat wordt echt een feest, had vorig jaar in AHOY vrijkaarten en backstage passen, dit jaar niet, dus dat wordt in financieel opzicht een stuk zwaarder... maar boeie! Ik ga toch |
|
quote: James klinkt gay? Hij is gewoon een goeie zanger.. Zelfs perfecte zanger voor de soort muziek die DT maakt imo. Nummers zoals zij ze maken ga je bijvoorbeeld niet een potje in lopen grunten. Hij kan echt hardstikke hoog komen zonder over te slaan, en om dat nou "poterig" te noemen zo kan ie wel weer |
|
DT is precies zo'n band die me geen ene fukk doet. wat een klinische kutmuziek. |
|
quote: Zonder over te slaan!!!!!!! hahahahah NOT....... schreeuwer ipv zanger dat is tie.... |
|
quote: Volgens mij heb jij een andere band in gedachten... |
|
quote: nee..... ik geloof dat TOPIC duidelijk is, ist nie???? |
|
quote: Blijkbaar niet. |
|
quote: dan nie...... |
|
quote: Ja man! Vooral op nummers zoals Through Her Eyes, Wait For Sleep en The Silent Man, echt daar schreeuwt die gast je de oren van je kop, niet normaal meer. ...evenals tig aantal andere nummers. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |